.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار ساری اعلام کرد : تا کنون
اسکان نزدیک به سیصد هزار گردشگردر مرکز استان
شمال نیوز : جواد واحدی فرماندار مرکز استان در بازدید از اکیپ ایمنی و سلامت جوانان هلال احمر شهرستان در ورودی جاده قائم شهر-ساری،اظهار کرد: جوانان این مرز بوم در این روزهای تعطیل و سال جدید از مسافرت و تفریح و از بهترین روزهای خودشان می‌گذرند و در هوای بارانی و بدون هیچ چشم‌داشتی به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند که این کار خود....
اسکان نزدیک به سیصد هزار گردشگردر مرکز استان

شمال نیوز : فرماندار مرکز استان از اکیپ ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر این شهرستان دیدن کرد و در جریان طرح های نوروزی این جمعیت در ایام تعطیلات نوروزی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مرکز استان، جواد واحدی فرماندار مرکز استان،با اشاره به نامگذاری سال 94 به نام "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" گفت: مقام معظم رهبری در لحظه تحویل سال جدید بسیار هوشمندانه و مدبرانه یک بار دیگر نیاز امروز جامعه ایران اسلامی را به درستی تشخیص دادند و مسیر توسعه کشور را همدلی و همزبانی بین دولت و مردم تبیین فرمودند.

واحدی در ادامه افزود: دولت تدبیر و امید در اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری گوی سبقت را از دولت های قبلی می رباید.

جواد واحدی فرماندار مرکز استان در بازدید از اکیپ ایمنی و سلامت جوانان هلال احمر شهرستان در ورودی جاده قائم شهر-ساری،اظهار کرد: جوانان این مرز بوم در این روزهای تعطیل و سال جدید از مسافرت و تفریح و از بهترین روزهای خودشان می‌گذرند و در هوای بارانی و بدون هیچ چشم‌داشتی به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند که این کار خود نوعی فداکاری و روحیه بسیجی و برخورداری از روحیه انقلابی است.

فرماندار مرکز استان در این بازدید با تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان در استقبال گرم و شایسته از مسافران و پاسخگویی صحیح و مناسب به هر گونه حادثه احتمالی، تاکید کرد: نیرو های جمعیت هلال احمر در جریان حوادث و سوانح عملکرد مطلوبی داشته اند و ادامه روند مطلوب گذشته، ارتقاء و گسترش خدمات این جمعیت مردم نهاد انتظاری است که وجود دارد.

واحدی در ادامه اظهار داشت: از ابتدای طرح خدمات سفرتاکنون 287000هزارمسافر در مراکز تفریحی و توریستی شهرستان ساری اقامت کردند.

وی افزود: این آمار از تاریخ 27 اسفند 93 تا پایان روز پنجم فروردین 94 بوده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

- 6 فروردين 1394
اقاي واحدي بگذاريد انهايي كه وظيفه هدايت ومساعدت وكمك رساني به مسافران نوروزي را داشته اند دراين خصوص اعلا م كنند چه كرده اند وظيفه شما را قانون مشخص كرده است شما هم رعايت كنيد
123 7 فروردين 1394
آقای فرماندار لطفا قبل از هرچیز به فکر آماده کردن زیر ساختها برای اسکان مسافرین باشید .بحال جاده های ساری هم اگر وقت داشتید اقدامی شایسته نمایید
ساروي 10 فروردين 1394
واقعن...دولت تدبير و اميد امد...فرماندار ما باز هم عوض نشد...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.162 seconds.