.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دولت سعه صدر داشته باشد

سید محمد غرضی وزیر دولت سازندگی، با اشاره به شعار سال مبنی بر «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اظهار داشت: ظرف سی و چند سال گذشته همواره بین انقلاب و دولت‌ها فواصلی وجود داشته و این فاصله در پایان هر دولتی بیشتر خودنمایی کرده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس وی تأکید کرد: نام گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با نام دولت و ملت همدلی و همزبانی یک اخوت بین انقلاب و دولت برقرار خواهد کرد. ما نیز امیدواریم پیوند بین انقلاب و دولت محکمتر شود تا همراهی و همزبانی ملت با دولت را مشاهده کنیم.

وزیر پست و تلگراف دولت هاشمی تصریح کرد: دولت باید بتواند کارگزار خوبی برای ملت باشد تا ملت به عنوان کارفرما از عملکرد کارگزار خود رضایت نشان دهد.

غرضی با اشاره به این اظهارات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه همواره از دولت‌ها حمایت کرده‌ام، از این دولت هم حمایت می‌کنم اما چک سفیدامضاء به کسی نمی‌دهم، گفت: دولتی که بتواند رضایت عامه مردم را جلب کند می‌تواند مقبول رهبری نیز قرار بگیرد.

وی در مورد نقدپذیری دولت یازدهم نیز گفت‌: معمولاً دولت‌هایی که از ناحیه گروه‌ها و احزاب تأئیدیه می‌گیرند و دولت تشکیل می‌دهند مخالفانشان به نقدهای تند خواهند پرداخت اما سعه صدر لازمه هر کاری است.

وزیر پست و تلگراف دولت هاشمی با بیان اینکه اگر دولت و ملت بتوانند همدیگر را نگهداری کنند یک پدیده اجتماعی، سیاسی در کشور رخ خواهد داد، گفت: بنابراین هم پوشانی دولت و ملت یک استراتژی کوتاه مدت نیست و باید در درازمدت دنبال شود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.