.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اقدام روحانی درمسیر بازگشت به تهران

 حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور عصر یکشنبه پس از شرکت در مراسم تشییع و ترحیم والده‌شان در شهرستان سرخه و در مسیر بازگشت از سمنان به تهران طور سرزده از پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر در شهرستان های آرادان و پاکدشت بازدید و ضمن گفت‌وگو با امدادگران این پایگاه‌ها، از کارکنان هلال احمر، پلیس راه، نیروهای انتظامی و همه بخش‌هایی که بویژه در تعطیلات نوروزی به طور شبانه روزی سرگرم خدمات رسانی به مسافران هستند، تمجید کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری

روحانی ابتدا از پایگاه امداد و نجات شهرستان آرادان بازدید و با مسافران نوروزی که در محل حضور داشتند صمیمانه گفت‌وگو کرد.

رئیس‌جمهور سپس در تماسی از طریق بی‌سیم، به امدادگران پر تلاش در پایگاه‌های هلال احمر استان خدا قوت گفت و از زحمات آنان تشکر کرد.
وی همچنین با نیروهای پلیس راه و نیروی انتظامی که در مجاورت پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان آرادان انجام وظیفه می‌کردند، گفت‌وگو و از تلاش‌های شبانه روزی آنان برای ایمنی و آرامش مردم و نیز کاهش تلفات رانندگی طی سالهای اخیر تمجید کرد.
رئیس جمهور در همین اثنا با مسافران عبوری که متوجه حضور ایشان شده بودند نیز احوالپرسی و کودکانی را که ابراز علاقه می کردند مورد تفقد قرار داد.

روحانی در ادامه مسیر از پایگاه امداد و نجات هلال احمر و همچنین پایگاه اورژانس در شهرستان پاکدشت بازدید و از نزدیک با امدادگران، نیروهای پلیس راه و مسافران گفتگو کرد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.217 seconds.