.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مادر رئیس جمهور درگذشت / تاریخ و زمان مراسم تشییع و تدفین
شمال نیوز: حاجیه خانم سکینه پیوندی مادر رئیس جمهور حجت‌الاسلام حسن روحانی که از چند روز قبل به دلیل بیماری در بیمارستان بستری بود، صبح امروز در سن 86 سالگی درگذشت.
مادر رئیس جمهور درگذشت / تاریخ و زمان مراسم تشییع و تدفین

مادر رئیس جمهور صبح امروز بر اثر بیماری و کهولت سن بدرود حیات گفت.

به گزارش شمال نیوز؛ حاجیه خانم سکینه پیوندی مادر رئیس جمهور حجت‌الاسلام حسن روحانی که از چند روز قبل به دلیل بیماری در بیمارستان بستری بود، صبح امروز در سن 86 سالگی درگذشت.والده رئیس جمهور دار فانی را وداع گفت

حاجیه خانم «سکینه پیوندی» اهل سرخه سمنان بود و 5 فرزند داشت که حسن روحانی فرزند اول اوست و بعد از او صدیقه، طوبا، حسین و آمنه هستند. مادر رییس‌جمهور برای بیش از 70 سال به همراه همسرش حاج‌اسدالله فریدون در شهر سرخه و محل اصلی زندگی‌شان بود اما پس از فوت حاج‌اسدالله در نهم مهرماه سال 90 تنها شد.

پس از این واقعه، برای آنکه بیش از پیش به محل زندگی دخترانش نزدیک باشد خانه ویلایی و زیبای خود و شوهرش در بن‌بست نظامی شهر سرخه را ترک کرد و در خانه‌ای آپارتمانی در شهر سمنان زندگی می‌کرد. این خانه چند سال پیش به همت شیخ حسن روحانی در زمینی بازمانده از پدر ساخته شد.

مادر دكتر حسن روحاني در مهرماه سال جاری در بيمارستان بستری شده بود که همزمان با بستري شدن والده دكتر روحاني، وزیر بهداشت به مرکز قلب تهران رفت و با تعدادی از بیماران از جمله مادر رییس جمهور حسن روحانی ملاقات کرد.

 مراسم تشییع پیکر آن مرحومه مغفوره روز یکشنبه در شهرستان سرخه برگزار می‌شود.

همچنین مجلس ختم والده مکرمه رئیس جمهوری روز چهارشنبه در تهران برگزار خواهد شد.

/250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : رییس جمهور
نظرات خوانندگان :

سارا 6 فروردين 1394
خدا بیامرزه مادر ایشون رو.در ضمن خیلی خوب مطالب رو می نویسید و بسیار عالی کار میکنید و من چون خودم نویسنده سایت www.Yeknam.com هستم به شما واقعا تبریک می گم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.