.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهران حسنی خبر داد : نسبت به سال گذشته
افزایش مدت اقامت گردشگران نوروزی مازندران در روزهای نخست
شمال نیوز : جانشین ستاد اجرایی خدمات سفراستان با اشاره به اینکه 58 هزار و 386 نفر از مراکز تفریحی، تاریخی و توریستی استان در دو روز گذشته دیدن کردند، افزود: مجتمع تفریحی نمک آبرود چالوس، منطقه نمونه سیترا نوشهر و مجموعه تفریحی تاریخی عباس آباد بهشهر از مکان‌های مورد بازدید....

شمال نیوز : معاون ‌اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به افزایش مدت اقامت گردشگران در استان طی چند روز آغاز فعالیت ستاد تسهیلات سفر استان، گفت: از ۲۵ تا ۲۷ اسفند ۹۳، مدت اقامت گردشگران در مازندران افزایش یافت.

مهران حسنی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران ، اظهار داشت: میزان ورودی مسافران استان از 25 تا 27 اسفند به استان حدود 6 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: از 25 تا 27 اسفند سال 93، 178 هزار و 678 مسافر از طریق خودروهای خود وارد استان شدند.

جانشین دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران بیان کرد: میزان ورودی مسافر از طریق خودروهای شخصی در مدت مشابه سال 92 بالغ بر 191 هزار نفر بوده است.

حسنی افزود: 161 هزار و 135 خودرو طی روزهای 25 تا 27 اسفند 93 از استان خارج شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، روند کاهشی داشته است.

وی تصریح کرد: کاهش خروجی مسافر در استان به منزله، افزایش مدت اقامت مسافران در مازندران بوده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران بیان کرد: میانگین اقامت گردشگران نوروزی مازندران از 4 شب و 5 روز سال گذشته به 5 شب و 6 روز در مدت جاری افزایش یافته است.

حسنی با اعلام اینکه از 25 اسفند تا پایان 27 اسفند مجموعاً 326 هزار و نفر در مازندران اقامت کردند، افزود: از این میزان تعداد 8356 نفر در هتل، 780 نفر در میهمان‌پذیرها، 2778 نفر در هتل آپارتمان‌ها و 275 هزار نفر در کمپ‌های استیجاری اسکان یافتند.

وی بیان کرد: میزان اقامت مسافران در این مدت در کمپ‌های موقت 3520 و کلاس‌های مدارس 6420 نفر بوده است.

معاون گردشگری استان با اشاره به اینکه 25 هزار و 21 نفر در میهمان‌سراهای ادارات، خوابگاه‌های دانشجویی و سالن‌های ورزشی اقامت کردند، تصریح کرد: تعداد 3598 نفر در قالب 900 تخته چادر در پارک‌ها، حاشیه بلوارها و خیابان‌های استان اسکان یافتند.

وی از انجام 57 مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی استان در این مدت خبر داد و تصریح کرد: 69 مورد بازدید از رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین راهی استان صورت گرفته است.

جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به اینکه 58 هزار و 386 نفر از مراکز تفریحی، تاریخی و توریستی استان در دو روز گذشته دیدن کردند، افزود: مجتمع تفریحی نمک آبرود چالوس، منطقه نمونه سیترا نوشهر و مجموعه تفریحی تاریخی عباس آباد بهشهر از مکان‌های مورد بازدید بیشتر گردشگران تاکنون در استان بوده است.

ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران از 25 اسفند تا 15 فروردین 94 از ساعت 8.30 دقیقه تا 18.30 دقیقه عصر با حضور مسئولان کمیته‌های خدمات رسان در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران مستقر است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 1 فروردين 1394
افرین بر جوان پر انرژی و شایسته مهران حسنی که با مدیریت خوبش گردشگری نوروزی رو به خوبی کلید زد . ان شالله در طول سال هم همینطور با نشاط ظاهر بشوید و فقط مختص نوروز نباشد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.453 seconds.