.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با بررسی اجمالی چهره های جدید و سرشناس
نوروز 94 ؛ آغاز دور جدید جنب و جوش انتخاباتی در مازندران
شمال نیوز : اکنون که یکسال به دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده است، سیاسیون چه اصولگرا وچه اصلاح طلب در استان مازندران ،فعالیتهای انتخاباتی خود را با جدیت اغاز کرده اند تا کرسی های بهارستان را از آن خود کنند....

شمال نیوز: با آغاز تعطیلات نوروزی و فرا رسیدن سال 94 ، آرایش چهره های انتخاباتی مجلس دهم شکل تازه تری به خود گرفته است.

در سال جدید با توجه به درپیش بودن انتخاب بهارستانی ها ، تب وتاب فعالیتهای انتخاباتی را در نوروز شاهد خواهیم بود.
برخی از کاندیداها که از مدتها قبل خود را آماده ی حضور در انتخابات مجلس کرده اند، درتعطیلات نوروزی فرصت را غنیمت شمرده و از دیدوبازدیدها برای تبلیغ خود بهره خواهند برد.

در این مجال قصد داریم نیم نگاهی به برخی چهره های جدید و یا نامزدهایی که به هر دلیل در مجلس نهم حضور نداشته اند بپردازیم و بررسی وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس و چهره های دیگر انتخاباتی را به فرصتی دیگر موکول خواهیم کرد .

نوروز فرصتی است برای گشت وگذارکاندیداها

اکنون که یکسال به دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده است، سیاسیون چه اصولگرا وچه اصلاح طلب در استان مازندران ،فعالیتهای انتخاباتی خود را با جدیت اغاز کرده اند تا کرسی های بهارستان را از آن خود کنند.

در این بین اصولگرایان به دلیل پیروزی دولت نزدیک به نگرش واهداف اصلاح طلبان بااستراتژی و برنامه ریزی منسجم امید دارند تا دراسفند 94، نامشان از صندوقهای آراء بیرون بیاید و زمام امورخانه ملت را در دست گیرند.
 اصلاح طلبان مازندرانی نیز، بعد از انتخابات 24خرداد ماه با وجود آنکه دکتر روحانی خود را منتسب به هیچ گروه سیاسی نمی داند، سعی دارند تا از فضای سیاسی کنونی برای کسب کرسی های مجلس ونفوذ هرچه بیشتر دردولت روحانی بهره گیرند.

همه داوطلبان نمایندگی مجلس خواهند کوشید در بهار سال 94 با حضوردر محافل ونشست های عمومی وضوحی ارتباطات چهره به چهره، حضور در صفحات کاغذی و یا الکترونیکی رسانه ها به طرح دیدگاهها و تحلیل های خود پرداخته و توجه افکارعمومی را به خود معطوف کنند.

تغییر معادلات با چهرهای جدید اما نام اشنا

اگر چه همه حوزه های انتخاباتی مازندران از اهمیت زیادی برخوردارند اما در میان شهرستان های مازندران، انتخابات چند حوزه انتخابیه از حساسیت واهمیت بیشتری برخوردار است.

ساری و میاندرود ، رقابتی تمام عیار

 بررسی های میدانی و مردمی بیانگر این مهم است که چهره های جدید و سرشناس در کنار چهره های با سابقه انتخاباتی در ساری و میاندرود از شانس زیادی برای پیروزی در انتخابات برخوردارند.

در میان گزینه های مطرح برای کسب دوکرسی مردم ساری و میاندرود در مجلس، علی اصغریوسف نژاد و هادی ابراهیمی بیش از سایرین فعالیتهای عمومی و رسانه ای دارند و با توجه به جایگاه مدیریتی، سیاسی و ارتباطی شان از شاخصه های ملی پررنگ تری در مقایسه با دیگررقیبان شان برخوردارند.

یوسف نژاد که در طیف اصلاح طلبان سنتی قرار دارد هم اکنون در بهارستان، معاون پارلمانی وزیراقتصاد است و در دوره های پنجم و هشتم مجلس شورای اسلامی نماینده مردم ساری بوده است.

اما اصولگرایان نیزدستشان در مرکزاستان پراست. هادی ابراهیمی را می توان چهره سرشناس این طیف درساری و میاندرود توصیف کرد .

 معاون سیاسی، امنیتی دولت دهم در مازندران که در عرصه های مختلف مدیریتی توانست، کارنامه موفق ازخود به جای گذارد.

مدیری40 ساله که همواره به شاخص های اصولگرایی التزام عملی داشته و به ارتباط صمیمی با مردم و پرهیزاز تجمل گرایی و ساده زیستی مشهوراست.

ارتباط دوستانه بااهالی رسانه، هنرمندان، فرهیختگان، سخنوری، فعالیتهای پرباررسانه ای، وشناخت عرصه های مختلف مدیریتی وعمرانی از دیگر ویژگی های شاخص این چهره انتخاباتی است که وی را از سایر رقبا متمایز می کند.

امتیازدیگرابراهیمی مقبولیت وی علاوه برشهرستان ساری درشهرستان تازه تاسیس میاندرود است.

فرامرز نقیبی ، رئیس و عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز با جلسات فشرده و منظم رقابت های انتخاباتی را استارت زده و با نشست های پی در پی در روستاها قصد دارد در کنار اقبال دو دوره ای خود در انتخابات شورای شهر ، پازل موفقیت های خود را تکمیل نماید .

درحوزه انتخابیه مرکز استان چهره های سرشناس دیگری نیز پا به عرصه رقابت ها گذاشته اند که هر یک از پتانسیل های خاصی برخوردارند .

عادل روحی  وکیل سابق دادگستری که مورد حمایت یکی از نمایندگان ادوار ساری نیز قرار دارد و از فعالان رسانه ای ساری به شمار می رود ، فعالیت خود را در مناطق شهری و روستایی آغاز کرده است .

کوروش یوسفی عضو شورای اسلامی شهر ، منصور علی زارعی فرماندار سابق ساری و سید حسین شجاعی کیاسری فرزند نماینده فقید مردم ساری در مجلس شورای اسلامی نیز از دیگر نامزدهایی هستند که از مدتها قبل به صورت جدی وارد عرصه رقابت های انتخاباتی شده اند .

بابل ؛ نمایندگان سابق می آیند

علی کریمی فیروزجایی ومحسن نریمان ازچهره های نام آشنای انتخابات درشهرستان بابل محسوب می شوند. دو گزینه ای که هردو از سابقه نمایندگی این حوزه انتخابیه برخوردارند.

کریمی فیروزجائی که در انتخابات میاندوره ای از حوزه انتخابیه فیروزکوه و دماوند ، تایید صلاحیت خود را اخذ کرده و سپس انصراف داده است این روزها با خیال راحت تر تبلیغات انتخاباتی خود را کلید زده تا یک بار دیگر شانس خود را برای ورود به بهارستان بیازماید .

محسن نریمان ، معاون وزیر راه و شهرسازی هم ، به نظر می رسد باز هم قصد کاندیداتوری مجلس را دارد و نشست های گاه و بیگاه وی و برخی از هوادارنش موجب شد تا در به عنوان یک نامزد احتمالی در ارزیابی ها قرار گیرد .

دراین حوزه انتخابیه سید صادق موسوی با انسجام و استقبال خاصی وارد رقابت ها شده و دکتر معلم نیز که در دوره گذشته آرای قابل توجهی را کسب نموده هم از روستاها جلسات خود را شروع کرد .

آمل ؛ محمد پور عمران ، 44 ساله

شهرستان آمل درسال 94 به واسطه ورود چهره های جدید ، انتخاباتی گرم و پرشوری خواهد داشت.

دکترمحمد محمدپورعمران 44 ساله درشهرستان صنعتی آمل به واسطه تحصیلات دررشته دکترای مهندسی صنایع، ریاست دانشگاه علم و صنعت بهشهر ومدیریت در سازمان صنعت ومعدن، تجارت مازندران، چهره شاخص انتخاباتی آملی هاست.

اگر چه در میان نامزدهای انتخابات در این شهرستان چهره های دیگر نیز دیده می شوند اما به نظر می رسد رقابت در اسفند 94 میان محمدپور عمران و نماینده فعلی این حوزه انتخابیه شکل بگیرد .

در این میان نباید چهره های مطرح و پر اقبال دیگر همچون سردار میرشکار که از بدنه اجتماعی قوی برخوردار است و جواد قناعت ( در صورت ورود ) را نادیده گرفت .

حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار ؛« بابلسر یا فریدونکنار ! »

در بابلسر و فریدونکنار هم همچنان شاهدتکاپوی چهره های فعال دوره های پیشین نظیر حجت الله روحی و ولی اله نانواکناری هستیم.

دو چهره از یک شهرستان ، که در این صورت از هم اکنون باید شاهد جشن پیروزی برای نماینده فعلی و رقیب بابلسری این دو بود .

از فریدونکنار خبر می رسد که برخی چهره های صاحب نفوذ در حال رایزی برای ورود یکی از دو نامزد فریدونکناری در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند و به خوبی می دانند ورود دو نامزد همشهری بدون تردید پذیرش شکست از هم اکنون محسوب خواهد شد .

نور و محمودآبد ؛ فرزانه ، اسماعیلی ها و شاید حمید ناطق نوری !

نور، محمودآباد ورویان هم امسال با آرایش سیاسی جدیدی همراه خواهد بود. ولی الله فرزانه ، جواد و علی اسماعیلی و حمید ناطق نوری از چهره های جدید انتخاباتی این منطقه هستند.

فرزانه معاون برنامه ریزی استانداری مازندران دردولت قبل بوده است و حمید ناطق نوری نیز فرزند پدر پارلمان ایران است .

از سوی دیگر بدون تردید جواد و علی اسماعیلی نیز دو نامزد تاثیرگذار در انتخابات پیش رو خواهند بود و کار در این دوره از انتخابات برای نماینده فعلی دشوار خواهد بود .

نوشهر و چالوس ؛ از انوشیروان محسنی تا شیخ الاسلامی

شهرستان نوشهر و چالوس هم سال آینده شاهد رقابتی جدی خواهد بود . رقابتی که در صورت ورود چهره های مطرحی چون محسنی بند پی ، شیخ الاسلامی و نماینده فعلی ، بر خلاف دو قطبی های گذشته ، برای نخستین بار سه قطبی خواهد شد .

انتخابات در این حوزه رقیب جدی به نام انوشیروان محسنی بندپی دارد، که علاوه به نمایندگی دوره های ششم، هفتم و هشتم نوشهروچالوس،این روزها در ابعاد ملی و در سازمان بیمه سلامت مشغول به فعالیت است و هفته ای نیست که در قاب تلویزیون حاضر نباشد .

 از سویی وزیر کار دولت احمدی نژاد نیز قصد دارد از همشهریانش رای اعتماد بگیرد و میزان مقبولیت خود را بسنجد . اگر چه جلسات فشرده شیخ الاسلامی آغاز نشده اما یک تیم منسجم پینش ستادی وی را استارد زده است .

شمس الدین حسینی ؛ از گوش های شکسته تا وزارت اقتصاد

شاید یکی از سرشناس ترین نامزدهای انتخاباتی مازندران ،سیدشمس الدین حسینی باشد . وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد که سابقه قهرمانی مسابقات کشتی را نیز در کارنامه خود دارد . وزیری که در دوران وزارت خود نیز همواره به زادگاه خود علاقه نشان می داد و گسیل اعتبارات ویژه دولت برای این منطقه از نکات بارز او بشمار می رود .

وزیر اقتصاد وسخنگوی اقتصادی دولت دهم با گوش های شکسته و سابقه ورزشی اش کاندیدای سرشناس غربی ترین شهرهای مازندران است.

از شیخ رحمانی وشیخ گواهی تا ایوب برزگر نژاد و محمد جمشیدی

شرق مازندران در این دوره شاهد نامزدهای پر تعدادی خواهد بود . در این بین نکایی ها این دوره نیز با محمد جمشیدی ، ایوب برزگر نژاد ، محمد مهدی ناصحی ، صادقی گلوردی ، دست باز  و شاید علی محمد شاعری به انتخابات ورود می کنند و بهشهری ها هم احتمالا شیخ رحمانی و شیخ گواهی  را در کنار احمد علی مقیمی در فهرست نامزدهای انتخاباتی خواهند دید .

هر چند نامزدهای دیگری نیز زمزمه حضور در عرصه انتخابات در شرق استان را دارند اما هنوز تنور انتخابات در این حوزه انتخاباتی گرم نشده است .

قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ ؛ « 2 نماینده برای 5 شهرستان ! »

در این حوزه گسترده انتخاباتی با 5 شهرستان ، همواره رقابتی نفس گیر را برای نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد بودیم .

به نظر می رسد دو نماینده سابق این حوزه انتخاباتی ، باز هم قصد ورود به رقابت ها خواهند داشت . هر چند تا کنون عزت الله اکبری هیچ تحرک انتخاباتی را از خود نشان نداده است اما سید علی ادیانی همتای وی در مجلس هشتم پای ثابت مجالس و محافل مختلف شهر و روستا به شمار می رود و رقابتی تنگاتنگ را با دو نماینده فعلی رقم زده است.

در حوزه انتخابیه قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ ، اما چهره های دیگری نیز با جدیت پا به عرصه انتخابات گذاشته اند که اکنون نیز توانسته اند افکار عمومی را به خوبی با خود همراه سازند .

اصغر گرزین ، یکی از این نامزدها به شمار می رود که فعالیت گسترده را از مدتها قبل آغاز کرده است و به نظر می رسد با اقبالی که این روزها در سوادکوه به وی شده است و در قائم شهر نیز نگاه های مثبت را به خود معطوف کرده است شرایط مناسبی را برای ورود به مجلس دهم داشته باشد اما بدون تردید موفقیت قطعی وی در گرو میزان اقبال عمومی در شهرستان های جویبار و سیمرغ خواهد بود که در حال انجام است .

محمد اسماعیل ابراهیم زاده ( مدیر عامل سابق شرکت گاز مازندران ) نیز یکی از نامزدهای احتمالی است که هواداران فراوانی را به صورت هماهنگ در سطح 5 شهرستان حوزه انتخابیه دارد و از این منظر از ویژه گی خاصی برخوردار است ه مشابه آن در دیگر نامزدها دیده نمی شود .

بسیاری از اعضای شوراهای اسلامی در روستاهای مختلف به دلیل خدمات وی در دوره مسئولیتش در شرکت گاز مازندران از ابراهیم زاده حمایت کامل خواهند داشت .

در این حوزه انتخابیه چهره های دیگری نیز فعالیت خود را کلید زده اند و نشست های انتخاباتی خود را پیگیری می کنند . چهره هایی نام آشنا و خوش اقبال چون ابراهیم بوداغی ، عبدالله رضیان ، محبوب قبادیان و علی فلاح که هر کدام از طرفداران خوبی برخوردارند .

نوروز 94 ؛ آغاز دور جدید جنب و جوش انتخاباتی

درحالی که قریب به یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است، نوروز94 حال و هوای انتخاباتی خاصی پیدا  خواهد کرد که از آن باید به عنوان دور جدید جنب و جوش انتخاباتی در مازندران نام برد که نوید بخش انتخاباتی پر شور و با حضور حداکثری خواهد بود  .

توضیح ضروری : این نوشتار تنها به بررسی اجمالی برخی از نامزدهای جدیدالورود یا نامزدهایی که به هر دلیل به مجلس نهم راه نیافته اند بوده و در آینده نزدیک آخرین وضعیت و ارزیابی نامزدهای انتخابات و نمایندگان فعلی مجلس ، به تفکیک حوزه های انتخابیه در شمال نیوز منتشر خواهد شد .

اسامی نامزدهای احتمالی حوزه های های انتخابیه سراسر استان نیز بزودی منتشر خواهد شد .


     
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شمالی 24 اسفند 1393
مهندس فرامرز نقیبی منتخب اول شورای شهرستان ساری بدون شک پیروزانتخابات مجلس دهم خواهند بود چون کارنامه قابل قبولی را دراین مدت دریافت نمودندودربین مردم شریف ساری ومیاندرود ازمحبوبیت خاصی برخوردارمیباشند ومردم بزرگوار ارادت خاصی به مهندس نقیبی دوست داشتنی دارند.وهمانطوریکه درسری قبل شورای شهرستان ساری بیشترین رای رابدست آوردند.ازجمله افتخارات ایشان رئیس شورای استان ورئیس شورای ساری درچنددوره میباشد.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 24 اسفند 1393
دوست عزیز از الان نهیب پیروزی نده.آقای نقیبی بین ۱۵ انتخاب نفر اول بود.ولی مجلس بین ۲انتخاب ایشون باید رای بیاره.منکر توانایی افراد نمیشم اما الان خیلی زوده برا پیش بینی
ساروی 25 اسفند 1393
آقای مهندس نقیبی یکی ازافتخارات استان مازندران بوده وفردی محبوب ودوست داشتنی ومردمی ومدیری کاردان ودلسوز میباشند.
سینا 25 اسفند 1393
رای مافقط مهندس نقیبی
فرهنگی 25 اسفند 1393
اقای محمد علی امیری مدیرکل سابق اموزش وپرورش مدیری باکفایت وخوشن نام یکی دیگر از کاندیداهای ساری است
پاسخ ها به این نظر
کیاسر 25 اسفند 1393
با سلام باتشکر از شما اما شهرستان ساری چهره های دیگری در حال فعالیت هستند که شما نام انهارا ذکر نکردید که نشان دهنده عدم اطلاع است جوان ترین کاندیدای احتمالی شهرستان جناب اقای فضل الله شیخی کیاسری عضو محترم هیت ریسه شورای شهرستان ساری و عضو شورای اسلامی شهر کیاسر
میاندرودی 25 اسفند 1393
انتخاب اول ما مردم شریف شهرستان میاندرود جناب مهندس فرامرزنقیبی منتخب اول وعضو فعال وموثر شورای شهرستان ساری
فرهنگی 25 اسفند 1393
مافرهنگیان ساری ومیاندرود از جناب آقای مهندس فرامرز نقیبی حمایت می کنیم.
کوروش 25 اسفند 1393
خدا کنه دکتر محمدپور شرکت کنه...والا ما آملی ها از پس وعده های دروغ از زمام دار فعلی شنیدیم خسته شدیم...البته انتخابات را آقایان 3 دوره است که با پوله سنگین مهندسی میکنند ولی این بار واقعا مردم فهمیده آمل خواستار فردی باسواد و پرتلاش مانند دکتر محمدپور هستند...البته مدتهاست که آمل از یک نماینده دلسوز و پرتلاش محروم است.به امید برگزاری یک انتخابات سالم و سربلندی آمل...شمال نیوز لطفا درج کن
saman 24 اسفند 1393
به امید پیروزی دکتر ادیانی
معلم نوری 25 اسفند 1393
خداییش هیچ کدوم از دوستان در نور و محمودآباد نمیتونن رقیب قدرتمندی برای فیاضی باشن
شهسواری 25 اسفند 1393
تنکابن یک کلام ، شمس الدین والسلام
سوادکوهی 25 اسفند 1393
دکتر مجید عابدی چهره ماندگار مازندران نماینده آینده سوادکوه و قائم شهر و جویبارو سیمرغ می باشد.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 22 خرداد 1394
مدیری برای کار
ع 25 اسفند 1393
فریدونکنار چهره شاخص اقای دکتر قلی پور را جا گذاشتین
پاسخ ها به این نظر
حسن 25 اسفند 1393
مجید عابدی کی چهره ماندگار شد که جامعه علمی از آن بی خبر است؟
رضا از بابلسر 3 خرداد 1394
امید به اینکه با حضور ایشان مردم بابلسر و فریدونکنار به اتحاد جمعی برسند و دعواها و نزاع ها به پایان برسد و شاهد رشد و شکوفایی منطقه باشیم
سید 25 اسفند 1393
در قائم شهر چهره های دیگری هم هستند مانند حاج ولی رعیت ، دکتر جوانی ، دکتر حسین گرجی و ... که امیدوارم همانگونه که وعده کردید بزودی نام همه کاندیدای احتمالی رو منتشر کنید اما ما نفهمیدیم این انتخاب گزینشی برای چه بود ؟
پاسخ ها به این نظر
محمد 25 اسفند 1393
سید جان تحلیل اسم نفرات برتر که شانس دارن زده میشه.
شما تو این منطقه واقعا میبینید که یکسال مانده به انتخابات برای مثال آقای گرزین که نماینده هم نبودن اما شخصیت سرشانسیه چقد سروصدا شده در شهر با اومدنشون و اکثر مردم ازشون میگن وحتی رعیت که نماینده بودن.خب باید اسم زده شود.
محمد 25 اسفند 1393
سید جان تحلیل اسم نفرات برتر که شانس دارن زده میشه.
شما تو این منطقه واقعا میبینید که یکسال مانده به انتخابات برای مثال آقای گرزین که نماینده هم نبودن اما شخصیت سرشانسیه چقد سروصدا شده در شهر با اومدنشون و اکثر مردم ازشون میگن وحتی رعیت که نماینده بودن.خب باید اسم زده شود.
سوادکوه 25 اسفند 1393
دکتر قبادیان اصلح و با اقبال فراوان می باشد
حسین 25 اسفند 1393
سلام . در بابل نام دکتر قاسم زاده مرد خوشنام و باتقوای سیاست یادتون رفت .
پاسخ ها به این نظر
محمد 25 اسفند 1393
آزموده را آزمودن خطاست.
خواب غفلت بس است بابلی ها.
نگاهی اندازید به شهرهای کوچک و بی نام مازندران که امروز از بابل پیشی گرفته اند
یادمان نرود روزگاری بابل شهر بارفروش بوده است. تجارت و اقتصادمان به کجا رفته است؟
بابلی های عزیز چرا باید شهرک های صنعتی ما در خواب باشد و جوانان ما در شهرهای دیگر به دنبال کار باشند؟
درد دردمندان را متخصصش می شناسد. حق ما بابلی ها را باید حقوقدان احقاق نماید. جوانان بابلی با اندیشه در گذشته شهر بابل و تحلیل عملکرد نماینداگن سابق حق را وارد بهارزستان نمایید.
آزموده را آزمودن خطاست.
ما جوانان بابلی از کاندیدای جوان احتمالی شهر بابل دکتر احمد فاطمی متخصص حقوق و نماینده رسمی ایران در دادگاه لاهه حمایت می کنیم.
به امید روشن شدن نریبون بابل در بهارستان بر کرسی های سبز مجلس
حسین 25 اسفند 1393
با سلام .تحلیل شما از انتخابات ساری ومیاندرود دقت لازم را نداشت بهتر است فضاهای سیاسی را دقیقتر رصد کنید
یوسف 25 اسفند 1393
تحولی جدید در قائمشهر ، سوادکوه و سیمرغ و جویبار با دکتر عبدالله رضیان دکترای علوم قضایی ، ریاست 20 ساله دادگستری بابل ، آمل و بهشهر ، خواهشمند است درباره پیشینه تحقیق نمائید.احساسی رای ندهید ، با منطق رای دهید
جمیل 25 اسفند 1393
سلام
علاوه برخصایصی که ازدکترابراهیمی ذکر شدودهها ویزگی دیگر
نصب مدیران ساروی درمناصب مختلف مدیریتی واقبال عمومی ازحضور ایشون درانتخابات اتی لرزه براندام رقبا افتاد
رنجبر 25 اسفند 1393
ساري به ان دو همزمان نياز دارد: فقط دامادي و يوسف نژاد!
مازیار 25 اسفند 1393
با سلام
با توجه به شرایط موجود حوزه قائمشهر و سوادکو و جویبار وسیمرغ که این مناطق دارای پتانسیل زیادی از جمله گردشگری و صنعتی وارتباطی دارند نیازمند یک نماینده فراجناحی است که بتواند از تمامی نیروها استفاده کند و همچنین یک نماینده سرشناس که چهره ملی باشد تا بتواند برای منطقه قوانین مناسبی وضع کنند و همچنین بتواند از نفوذ خود سرمایه گذاران زیادی وارد کار کند.بنده پای صحبت اکثر دوستان نشستم اما بنظر بنده اصغر گرزین حرفای خوبی برای گفتن دارد و فاکتورهای بالا را دارد.این مناطق مدیر استانی موفق نمیخواهد.یک مدیر ملی همچون اصغر گرزین نیاز دارد که نماینده شهرهای بزرگ در مجلس صاحب امتیازند با تایید ایشون به این مرحله رسیده اند
معصومی 25 اسفند 1393
در بابل بیشترین اقبال مردم به مهندس نریمان هست و همه از حضور یا عدم حضور او می پرسند
بی شک تمامی کاندیداها نیز از حضور او می ترسند چون باید به رای دوم فکر کنند
البته فکر کنم بعد نریمان کریمی یا علی نیا بالاترین بخت را برای تصاحب کرسی های مجلس دهم داشته باشند
حسام 25 اسفند 1393
خاخیلاخاب
خیال خام
انقدر دیگه جانبدارانه خبر ننویسین خوب
کوروش یوسفی یعنی جزو لیست شما نیست...
یوسفی فقط یوسفی
گمنام 25 اسفند 1393
با سلام و خسته نباشی ظاهرا در ساری آقای محمد علی امیری مدیر کل اسبق آموزش پرورش از قلم انداختین
نا شناس 25 اسفند 1393
شنیده شده که آقای جعفر قربان پور از فرهنگیان نخبه ملی و بین المللی یونسکو ، کارشناس ارشد امور اداری فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی ، رئیس دفتر سابق آقای روزبهی نماینده ساری در مجلس ، مسئول شوراها و اموربین الملل اداره کل آموزش و پرورش مازندران ، کاندیدای سابق مجلس هشتم و نهم و شورای شهر ساری و داوطلب ثبت نام شده وزارت کشور برای انتخابات ریاست جمهوری سال 88 بعنوان کاندیدا و رجال سیاسی ، کاندیدای مجلس دهم شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری می باشند . برای این چهره درخشان علمی ، فرهنگی و سیاسی آرزوی موفقیت داریم .
سرباز‌وطن 25 اسفند 1393
رای جوونا دکتر اصغر گرزین
خدایش خیلی مرده و بزرگ
نا شناس 25 اسفند 1393
حاج اصغر گرزین چهره ملی و کشوری بهترین فرد برای رسیدن به مجلس بوده اولین نامزد انتخاباتی می باشد که تما م سرمایه های سیاسی و ملی خودرا برای منطقه بکار می برد انشاالله با توکل به خدا با همت مردم آگاه و فرهیخته و پر تلاش قائمشهر راهی مجلس خواهد شد
من ایرانیم باغیرت جانباز جنگ 25 اسفند 1393
سوادکوه بزرگ فقط دکتر قبادیان سوادکوهی مرد شماره یک مازندران وایران از همه ی جامعه دارد منهدسین ،پزشکی ،کارگران زحمت کش ،پرستاران خسته ناپذیر ،ورزشکاران دلاور وقهرمانان ،خانواده بزرگ اصناف مازندران وایران ،دولتی ها وارگان هاونهادها وهمه وهمه در انتخابات بزرگ ایران شرکت داریم آن هم منطقه دکتر قبادیان سوادکوهی از درج ان تشکر ......
دودانگه 25 اسفند 1393
آقاي كوروش يوسفي عزيز لطفا شركت نكن چون در شورا به هيچ قولت عمل نكردي . نه من و نه اطرافيانم ديگر رأي به تو نمي دهيم چون شورا هم از سرت زياد بود
جویباری 25 اسفند 1393
اقای دکتر رمدانی با سلام جرا گزینشی خبر به این مهمی را تهیه و اطلاع رسانی نمودید؟!! در حوزه انتخابیه 5 شهرستان مهم قائمشهر ، جویبار و سیمرغ و دو سوادکوه افراد نام آشنای دیگری نیز کاندیدای انتخابات مجلس هستند.... چرا از چهره های مطرح شهرستان جویبار نام نبردید؟! قطعا" این شهرستان کاندیدا منحصر به فردش را رو خواهد کرد از میان مهندس گنجی ، دکتر کاکویی لاریمی ، دکتر معلمی و ....
مبین از رامسر 25 اسفند 1393
فقط دکتر اورمزدی چون ایشان متخصص گردشگری و استاد دانشگاه با 14 سال سابقه اجرایی در استانداری و دانشگاه های تنکابن ورامسر و هچنین درد آشنا و از جنس مردم واقعا شهرهای غرب مازندران نیاز مند تفکر و تخصص مدیرانی با دیدگاه گردشگری هستند انشاالله با ورود ایشان به صحنه انتخابات شاهد تحول چشمگیر در بحث استانی شدن غرب مازندران باشیم
مرتضي 25 اسفند 1393
اميدواريم مهندس جوان اما باتجربه وفعال كاربلد امين ودلسوز عضو جامعه مهندسين كشور عاشق ايران خصوصا مردم شهر ساري جناب اقاي محمدهادي لقمانپور كانديد نمايندگي مجلس شوند كه قطعا منبع خير براي مردم ساري حتي استان خواهند بود
پاسخ ها به این نظر
علی 25 اسفند 1393
در بابل( استاد جعفر رضاتبار) از مدیران توانمند که سابقه ریاست دانشگاه پیام نور بابل . رییس دانشگاه پیام نور رینه لاریجان. ریاست دانشکده فنی و حرفه ای دانشگاه آزاد بابل. ریاست آموزش و پرورش بندپی. عامل اصلی راه اندازی دانشگاههای پیام نور بندپی و پل سفید . ریاست کمیته امداد. رییس ستاد نماز جمعه بابل. یادگار دفاع مقدس و ....را در کارنامه خود داراست
ناشناس 25 اسفند 1393
انشاالله شركت خواهند كردوازمردم ساري راي اعتماد خواهند گرفت
نا شناس 24 اسفند 1393
بی خیال
مرتضی زاده 25 اسفند 1393
شمال نیوز چرا برای حوزه انتخابیه بابل دکتر طاهرنژادلداری رو ذکر نکردین
شمال نیوز این حرکت شما جای بسی تامل دارد اما نگران نباشید این بار مردم
گول افرادی جون ..... را نمیخورند .
منبع موثق 25 اسفند 1393
اقای محترم درشهرستان بابل دکتر همت اله طاهرنژاد لداری چهره برجسته ونام اشنا را فراموش کردید
عمرانی 25 اسفند 1393
آقای زرودی فرماندار رامسر و مدیر کل مدیریت بحران استان از حوزه تنکابن و رامسر کاندیدا هستند.برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.
عمرانی، آمل
شیر سوادکوه 25 اسفند 1393
خدا کند امیر کبیر گاز مازندران جناب اقای دکتر ابراهیمزاده بیاید تاماهم یک مدیر اجرایی در مجلس برای شهر مظلوم خود داشته باشیم . گر چه دستهای پنهانی وجود دارد که مانع از حضور ایشان میشوند
حسین ش 25 اسفند 1393
منتظر تحول عظیم در بابلسر هستیم با حضور مهندس غلامیان
سواد كوهي 25 اسفند 1393
سوادكوه يك كلام قباديان والسلام
نا شناس 25 اسفند 1393
نورومحمود اباد فقط دكتر فياضي را عشق است
شهراد 25 اسفند 1393
دکتر اصغر گرزین از اقبال زیادی برخوردار است. فکر می کنم در حال حاضر شانس اول این حوزه انتخاباتیه باشه
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 8 مرداد 1394
امیدوارم که همینطور باشه،«آقای‌اصغر گرزین» تنها امید ما از بین این همه نمایندست.
موسوی 25 اسفند 1393
دکتر اصغر گرزین تنها در سوادکوه با اقبال عمومی روبرو نیست. وضعیت ایشان در قائم شهر از همه جا بهتره
مقداد 25 اسفند 1393
اميدواريم حاج اصغر گرزين كه بعنوان مدير ملي، سابقه مديريتهاي اجرايي و ... رو در سوابق خود دارند، در انتخابات حوزه شهرستان قائمشهر و سوادكوه و ... شركت نمايند و با عنايت به توان ايشان شاهد تحول در وضعيت شهرستان و ... باشيم
سالاری 25 اسفند 1393
درود بر امیرکبیر بابل ،دکترکریمی با اقبال عمومی بالایی برخوردار هست وپیش بینی می شود نفر اول انتخابات بابل باشد.
محمد 25 اسفند 1393
درساری اقبال بااقای ابراهیمی است.
درقائمشهریکی ازمجلسی هااقای رضیان است.
دربابل برگ برنده بااقای کریمی .
در بابلسر اقای مقداد.
درنور نمایده فعلی.
درچالوس اقای ردائی مدیرکل محبوب سابق بهزیستی درصورت عدم کاندیداتوری اقای شیخ الاسلامی.
درتنکابن دکتر حسینی وزیر باهوش سابق اقتصاد.
دربهشهر اقای دکتر مقیمی.
ضمنادربابل یکی ازکاندیداهای احتمالی اقای دکتر عموزاده سماکوش است.
جویباری ریکا 25 اسفند 1393
دکتر گرزین بسیار انسان متشخص.متعهد و مرد با اخلاق حوزه ماست...با تجارب ملی که ایشون سالها کسب کردند قطعا میتونند برگ برنده استان مازندران باشند...سالها سابقه در حوزه ملی و همینطور استانی و ارتباط با بزرگان کشور از خصوصیات بارز ایشونه
الی 25 اسفند 1393
فقط دکتر ناصحی نکا بهشهر گلوگاه
سعيد 25 اسفند 1393
فقط دكتر برزگرنژاد . با رأي قاطع مردم شرق استان وارد مجلس مي شود . كانديداهاي ديگر خبر دار
امیرفرهنگ 25 اسفند 1393
قائمشهر سوادکوه جویبار سیمرغ فقط محبوب دلها دکتر محبوب قبادیان
نا شناس 25 اسفند 1393
جعفر قربان پور ، کاندیدای فرهنگی باغیرت ، همت همت همت ...
غلامي بابل 25 اسفند 1393
باسلام.شما بازاريابي کردين واين خبرتوسايت گذاشتين وهرکسي پول بهتون داد اسمشوگذاشتين تو خبر.عدالت را رعايت کنيد.توشهرستان بابل دکتراحمدفاطمي ريس مجمع عالي نخبگان استان ماژندران و وکيل ايران تو دادگاه لاحه هلند يکي ازمحبوترين کانديداس وبا اختلاف زياد راي اول مياره.لطف همش دنبال پول و درامذزايي نباشيد عدالت رعايت فرماييد.باتشکر
آزیتا 25 اسفند 1393
وقت بخیر محبوب من. من بعنوان کاراته کا قائمشهر و به نمایندگی از همه دوستان کاراته کا های بانوان قائمشهر از دکتر محبوب قبادیان حمایت میکنیم.
سرخی سوادکوهی 25 اسفند 1393
سوادکوه یعنی دکتر محبوب قبادیان و دکتر محبوب قبادیان یعنی سوادکوه
قنبری 25 اسفند 1393
مسئولین محترم و خوش انصاف سایت شمال نیوز ، به نظر می رسداطلاعات شما نسبت به کاندیداها (آقای حاج قربان بوداغی ) کامل نبوده امیدوارم با اطلاعات جامع تر و کامل تری نسبت به کاندیداها اظهار نظر فرمائید .
ايران خودرويي 25 اسفند 1393
فقط حاج ولي رعيت
احمدي 25 اسفند 1393
در حوزه نور و محموداباد دكتر محسن فلاح مطرح ترين گزينه است.شمال نيوز اين تحليل از شما بعيده.
سالار 25 اسفند 1393
نور و محموداباد فقط دکتر فیاضی
امیر 25 اسفند 1393
وقتی فضا ی نا خوشایند ایجاد میکنند اونوقت آقایان دکتر محسنی .یوسف نژاد. ادیانی. نریمان از رقابت جا می مانند. ودوستان دیگر با سکوت در مجلس............
حسن 24 اسفند 1393
سلام. خسته نباشید. دکتر محبوب قبادیان تو سوادکوه حرف اول و آخر میزنه
نا شناس 24 اسفند 1393
درسته توانمند زياد داريم ولي مديريت حاج مجيد حسين زادگان فرماندار اسبق و رئيس فدارسيون كارگري كشور بر هيچ كس پوشيده نيست و در نبود ايشان كورش يوسفي از نامدارن خواهد بود چون فرهنگيان دوستش دارند...
زیرابی ریکا 24 اسفند 1393
کی میتونه بره تو کمیسیون برنامه و بودجه واسه منطقه بودجه بگیره. ولی دکتر قبادیان با مدرک دکتری مدیریت مالی بهترین گزینه واسه مجلسه. پس دکتر محبوب قبادیان
صادق زاده 24 اسفند 1393
دکتر محبوب قبادیان ما کشتی گیران قائمشهر جویبار سوادکوه کیاکلا تمام قد واست می ایستیم و با تمام توان واست رای میگیریم. میدونیم میتونی مثل میادین کشتی حق مارو بگیری
ابوالفضل 24 اسفند 1393
فقط به عشق عمو غلام
حاج اصغر گرزین دوست داریم
ديوسالار 24 اسفند 1393
دكتر محسن فلاح از نسل سوم انقلاب.جوانترين استاديار دانشگاه.حقوقدان .تسلط به دو زبان انگليسي و فرانسه.نويسنده كتابهاي حقوقي. رئيس دفتر مطالعات حقوقي سازمان ملل.
اخه كي با اين رزومه دكتر جوان ما به فياضي و اسماعيليها با سابقه اط ..... راي ميده.از شمال نيوز انتظار نداشتيم اين گونه تحليل كنه مسائل انتخاباتيو
محمودآبادی 24 اسفند 1393
دکتر رضائی کاندیدای دوره گذشته تهران یادت رفته برای شهرستانهای نور ومحمودآباد...فردی پرتلاش ،علمی وسیاسی وجوانی بسیار توانمند
نور ومحمودآباد 24 اسفند 1393
آخه این آقایون اگر توان کار داشتن دولت بعد از بازنشستگی ازشون استفاده میکرد دیگه یسه دیگه چی میخواین از جون مردم فقط دنبال حفظ منابع خود وگروههای سیاسی خود هستن(فرزانه،جوا وعلی اسماعیلی)همه بازنشسته هستندآقا ول کن
پاسخ ها به این نظر
نور و محمودآباد 25 اسفند 1393
مثل اینکه به قانون اساسی آشنا نیستید که سن نمایندگی را تا سن ۷۴ سالگی اجازه داده است. برای اینکه در دنیا تازه از بازنشسنگان در کنگره ها و پارلمان ها استفاده می شوند.
نيما 24 اسفند 1393
دكتر محسن فلاح و ديگر هيچ
نا شناس 24 اسفند 1393
خیلی جالبه نظرات مردم عزیز.اما یادتون باشه زیاد رو زبون ها بودن دلیل بر مقبولیت نیست.تجربه چندین دوره انتخابات تو همه رده ها نشون داده برنده کسی هست که یهو رو میشه.مطمین باشین تو همه این شهرها کسایی هستن که لحظه آخر معادلات و بهم میزنن.از ساری هم یکی از دلسوزان شهر میاد که هم مقبولیت مردمی داره هم خدماتش برا مردم تو پستهای قبلیش زبانزد بوده.هم دلسوزه.هم مرد عمل هست نه حرف.
چمستان قهرمان 24 اسفند 1393
نور و محمودآباد و چمستان و ایزدشهر و رویان و سرخرود کسی نیست جز عبدالوحید فیاضی : جانباز، دلسوز، پرکار،....باور کنید از سی ساله آقای ناطق عملکردش بیشتره .وااااای نه دوباره ناطق!؟ دوباره تحقیر؟؟
پاسخ ها به این نظر
محمودآبادی 25 اسفند 1393
از شلوغی دفتر آقای ناطق در نور میشه به حقیقت پی برد.
نا شناس 24 اسفند 1393
سیدهادی حسینی اقبال بسیارکمی دارد.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 18 مرداد 1394
فقط و فقط آقای اصغر گرزین!
سوادکوهی 24 اسفند 1393
دکتر علیرضا جمشیدی چهره ماندگار مازندران فرماندار سابق سوادکوه و مدیر کل سابق امور اجتماعی استانداری مازندران و معاون سابق سیاسی و امنیتی استانداری گلستان نماینده آینده سوادکوه و قائم شهر و جویبارو سیمرغ می باشد
محمد جویباری 24 اسفند 1393
ما جویباری ها حمایت همه جانبه خود را از کاندیدای اصلح آقای دکتر گرزین اعلام می کنیم. زنده باد مدیر ملی حاج اصغر گرزین
مقصودي 24 اسفند 1393
دكتر فلاح دوست داريم.اينا همش از حسادته يا از سر بي اطلاعي.اين تحليل هيچ ارزشي نداره.ما كه ميدونيم چه خبره در نور و محموداباد
سماکوش 24 اسفند 1393
از حوزه انتخابیه بابل حسن عموزاده سماکوش از قلم جا افتاده است.
محمودی 24 اسفند 1393
سلام و خسته نباشید خدمت عزیزان. ما کارمندان امور مالیاتی حوزه انتخابیه قائمشهر سوادکوه جویبار کیاکلا با تمام توان از رییس امور مالیاتی شمال تهران دکتر محبوب قبادیان حمایت میکنیم.
سعید جویباری 24 اسفند 1393
من هم در تایید قهرمان جهان صادق زاده عزیز از مدیر باشگاه صدرا دکتر محبوب قبادیان حمایت میکنم و به دوست و اشنا ایشون رو پیشنهاد میدم. رای ما کشتی گیران دکتر محبوب قبادیان
فریبا 24 اسفند 1393
سوادکوهی های مقیم تهران پیشاپیش از مدیر اجرایی سوادکوهی های مقیم تهران دکتر محبوب قبادیان همانند سوادکوهی های مقیم مرکز که 2 ماه پیش از دکتر قبادیان حمایت کردند و تجلیل نمودند حمایت میکنیم
علی امیری 24 اسفند 1393
کارمندان و کارکنان شهرک های صنعتی حومه تهران و کارکنان ادارات تا حالا بیش از 3 بار واسه دکتر قبادیان جلساتی برگزار کردند و من هم از ایشون حمایت میکنم که به درد دل ها گوش میدن و تا جایی که بتونن پیگیر کار میشن. دکتر محبوب قبادیان
کیوان 24 اسفند 1393
برای اولین بار گفتم وقت بخیر محبوب من و در شهرهای قائمشهر سوادکوه جویبار کیاکلا جا انداختم و در ادامه از هیچ تلاشی برای دکتر محبوب قبادیان دریغ نمیکنم. چرا که هرچه در توان دارند در خدمت به گروه های هنری و بزرگان هنر کم نمیگذارند. دکتر محبوب قبادیان
مارینا 24 اسفند 1393
وقت بخیر محبوب من. محبوب دلها دکتر حاج محبوب قبادیان
غلامي بابل 24 اسفند 1393
افراد اصولگرايي همچون علي کريمي توبابل راي نخواهند آورد.دولت نماينذه اصلاح طلب ميخواهد.توبابل دکتراحمدفاطمي با حمايت کامل اصلاح طلبان ومردم فهميم بابل راي اول خواهد آورد.
فیروزپور 25 اسفند 1393
امروز وقتی این خبر روی سایت شمال نیوز قرار گرفت و از امدن دکتر کریمی ومهندس نریمان باخبر شدند ترس و وحشت اقایان را فرا گرفت ،چرا که بابل این دوره دیگر اشتباه نمی کند
نا شناس 25 اسفند 1393
شمال نیوز سلام : آقا جان عجب گفتی توهم متوجه شدی که بابل شهر زیبایها شهر امید و آرزوها شهر بهارنارنج شهر بارفروش شهری که به تنهایی یک استان است کلاس این شهر حاجی بالا رفته مردم بابل به این باور رسیدن که بابل نیاز به متخصص و کار آمد داد یعنی کریمی امیر کبیر بزرگ و نریمان چهر ه آشنا
رضا 25 اسفند 1393
نور و محمودآباد بزودی شاهد ورود مرد سیاست دکتر عبداله رضایی ، کاندیدای دوره نهم مجلس شورای اسلامی تهران ، ری و شمیرانات
طالبی 25 اسفند 1393
شمال نیوز بابا تو دیگه کی هستی
با نوشتن این خبر های داغ انتخاباتی متوجه شدیم که خیلی باهوشی درست گفتی برای بابل بهارنارنج این بار کسانی که می تواند اشتباهات 4 ساله آقایان را پوشش بدهد و بابل برگردد به 4 سال گذشته امیر کبیر بابل دکتر علی کریمی فیروزجایی - دکتر احمد فاطمی حقوق دان
رای 25 اسفند 1393
رای فقط اقای گرزین. زنده باد سوادکوه زنده باد گرزین
همت 25 اسفند 1393
بسمه تعالی
با سلام، حاج قربانعلی مهری، دبیر هیات تطبیق مجلس و مدیر کل حقوقی صدا و سیمای کل کشور و رئیس مرکز تحقیقات شورای نگهبان تو حوزه انتخابیه قائمشهر گزینه جدید و فوق العادع ایه که ایشالا با روندی جدید تغییراتی رو خواهد داد
پاسخ ها به این نظر
محسن 25 اسفند 1393
جناب آقای قربانعلی مهری نخستین جانباز قائمشهر ( در جریان راهپیمایی گسترده علیه رژیم پهلوی در سال 1357) می باشد. با توجه به شناختی که از ایشان دارم می توانم بگویم قانون مداری و صداقت و اجتناب از دادن وعده های دروغ در دستور کار ایشان قرار دارد.به امید تغییر فرهنگ حاکم بر انتخابات مجلس خصوصا حوزه قائمشهر،سوادکوه ،جویبار و کیاکلا
مریم اکبری 26 اسفند 1393
ان شا الله نیروهای سالم و اخلاقی همچون آقای قربانعلی مهری به مجلس راه پیدا خواهند کرد. به امید اینکه قایمشهر و سوادکوه به نماینده های خود افتخار کنند نه مثل این دوره که...
محمد از بابلکنار 25 اسفند 1393
با سلام و احترام خدمت همه دوستان و نظراتشون.
این دوره انتخابات باید عاقلانه و تخصصی برخورد کرد. با توجه به پیش بینی هایی حال حاضر از کاندیداهای احتمالی نفر اول این دوره را می توان دکتر احمد فاطمی را نام برد. کسی که متخصص امر حقوق و آشنا به احقاق حق می باشد. بعد از انقلاب تا کنون ما مازندرانی ها و بخصوص بابلی ها از داشتن سخنگویی پرانرژی و قابل اتکا محروم بودیم و متاسفانه همواره در انتهای صف توسعه و پیشرفت و ترقی قرار داشتیم. بنابراین قدرت جوانی و تخصص فاطمی قوه قابل اتکایی است برای پیشرفت مازندران.
دکتر فاطمی از دل مردم کشاورز و زحمتکش بابل است و درد کشاورزان را آگاهی دارد. دکتر فاطمی آشنا است به درد ناشی از آلودگی های زباله ها. زباله هایی که مشکلاتش فقط مخصوص مردم انجیل سی و درازکلا نیست. مشکل زباله بابلکنار اسیب می رساند به سفره های اب زیرزمینی و ابزیان و محصولات کشاورزی. مشکل زباله را کسی می داند که درکش کرده باشد.
در کنار قدرت جوانی و تخصص دکتر فاطمی می توان به تجربه مهندس نریمان اتکا کرد. بنابراین باید برای توسعه شهر بابل و به دنبال آن قدرت جوانی و تجربه را در کنار هم قرار داد.
بنابراین رای اول شهر بابل به همت جوانان با غیرت بابلی دکتر احمد فاطمی متخصص حقوق بین الملل و نماینده ملت ایران در دادگاه لاهه و مشاور پارلمانی وزارت اطلاعات و فناوری.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 29 اسفند 1393
همه این طرفداری از دکتر فاطمی را که یک نفر نوشته.متن را بخونید متوجه می شید.نکن این کار رو آقای دکتر
محمدمهدی 25 اسفند 1393
امیدماجوانان بابلی به جوان ترین کاندیدای احتمالی مجلس دهم دکـتـر احمد فـاطـمی
مهدی 25 اسفند 1393
همانطور که بیماری را پزشک آشناست، حق را حقوقدان می شناسد به امید همت ما جوانان بابلی متخصص جوان و با تجربه حقوق دکتر احمد فـاطمی را راهی بهارستان خواهیم کرد
تقی از گتاب 25 اسفند 1393
کشاورزان بابلی تا به کی باید در بی برنامگی و خواب زدگی مسئولان بابل غرق و نابود گردند؟
رای ما کشاورزان بابل به امید رسیدگی و پیشرفت و ترقی وضع معیشتی روستانشنیان به دکتر احمد فاطمی حقوقدان برجسته و افتخار ما بابلی ها در دادگاه بین المللی لاهه(هلند)، می باشد.
به امید پیروزی جوان ترین کاندیدای احتمالی مجلس دهم بابل
حسین احمدی 25 اسفند 1393
باتشکر از سایت وزین شمال نیوز الحق در حوزه قایمشهر اشاره درستی بنام ؛دکتر اصغر گرزین؛ داشتید انصافا مدیری باهوش با قدرت و پرنفوذ در سطح ملی...ایشون تا کنون با اینکه نماینده هم نیستند قدم های بزرگی برای حل مشکلات بسیاری از مناطق برداشتند ،نمونه کوچک اون بحث تامین اعتبار جاده شورکچال سوادکوه که به همت ایشون ۴۰۰میلیون تومان اعتبار غیر نقدی در غالب قیر بود که البته بعضی دوستان سعی کردند بنام خودشون تموم کنند...
عزیزان توجه کنید و با دید باز انتخاب کنید، اصغر گرزین دو بار بعنوان مدیر نمونه ملی در میان تمام مدیران کشور در جشنواره شهید رجایی انتخاب شدند!!!!این نشون دهنده قدرت ایشونه که درمیان تمام مدیران کشور در یک سال نمونه باشید...نماینده ما باید کسی باشه که با ساختار قدرت در کشور آشنا باشه نه مثل بعضی تا رفت مجلس شروع کنه به عکس یادگاری گرفتن!!!تحلیل و نظرسنجی ها از پیروزی قاطع این سرباز گمنام امام زمان خبر میده...
وحید 25 اسفند 1393
با سلام . در حوزه قائمشهر ، جویبار ، سوادکوه و سیمرغ نام آقای حیدر بوداغی آورده نشده . ایشان حتما یکی از نمایندگان این حوزه در مجلس دهم است
میثم 25 اسفند 1393
ساری یک کلام ابراهیمی والسلام....................
م.ک 25 اسفند 1393
انشالله با توکل بر خدا دکتر دوست داشتنی حاج اصغر گرزین به این جایگاه میرسند تا همه مردم از توانمندی های ایشون استفاده کنندواقعا. دیگه وقتشه یه نماینده توانمند داشته باشیم.
محمد امین 25 اسفند 1393
آقای گرزین به شما تبریک میگم،شما بالاترین رای را در حوزه قایمشهر وجویبار وسوادکوه و...خواهید داشت.مطمعن باشید.به حامیان وطرفداران آقای گرزین هم تبریک میگم بابت انتخاباصلحشان.رای ما فقط حاج اصغر گرزین.
حسن 25 اسفند 1393
درنوشهر وچالوس حالا حالاها احمدی لاشکی یکه تازی میکند
حسن زاده 12 فروردين 1394
عشق است دکتر هادی ابراهیمی
محمد گرزین تبار 22 فروردين 1394
سلام
انشاءالله جناب دکتر حاج اصغر گرزین با توجه به فعالیتهای انقلابی و مدیریتی در عرصه ملی همراه با خدمات ارزنده درخشان در سطوح مختلف و برنامه های جدید در عرصه نمایندگی مجلس ارزشهای خاندان گرزین را در سایه نظام مقدس اسلامی با لطف خداوند و حمایت عمو غلام شجاع و تیمسار حاج ناصر ولایت مدار و مردم آگاه و مدیر شناس سوادکوه بزرگ و قائم شهر و جویبار و کیاکلا(سیمرغ) به اثبات خواهند رساند .
گرزین مردان خدمت بودن و خواهند بود .
محمد جواد 27 فروردين 1394
در شهر نور محموذاباد اجماع برای تغیر است به نظرم با شرایط فعلی دکتر علی اسماعیلی اجماع آرا رو داراست ..با تشکر
Reza 10 ارديبهشت 1394
فقط مهندس امينى شاد
جوان و مدبر مجرب و مدير.

در زمانى كه دولت جامه نو به تن كرده تا گام هاى نرفته را بپرد بهتر نيست ما هم افكار تزريقى و قديمى را كنار گذاشته با نگرشى جديد عرصه مديريت اين مهم را در اختيار مدير جوانى چون مهندس امينى شاد قرار دهيم كه باوجود جوانى ريشه هاى تجربه و مديريتش در همين خاك تنيده است.
باشد كه تازه نفسى چون او تنور سرد اين خانه را روشن كند كه زمستان در راه است.
بی نام 1 خرداد 1394
یکی دیگر از کاندیدای احتمالی قائمشهر و سوادکوه جناب آقای مهندس شیروان مظلومی
بیشه سر 3 تير 1394
گزینه مابابلیها این بار دکترفقانپورمیباشد
سوادکوهی 19 تير 1394
در حوزه انتخابیه قائمشهر و سوادکوه،جویبار و کیاکلا یک چهره علمی و با تجربه به نام دکتر رحمت الله بابایی سوادکوهی حضور دارند که از حامیان خوب و قوی در این حوزه برخوردار هستند.
امیدواریم بعد از 35 سال یک چهره علمی ودانشگاهی وارد مجلس شود تا کمی از مشکلات ما در این مناطق بنیادی و از پایه حل شود
نا شناس 18 مرداد 1394
آقای اصغر گرزین حمایتت می کنیم شدیـــد!
شما بهترینی
امیر ارسلان 12 شهريور 1394
دکتر عابدی سوادکوهی تنها نماینده جسور خطه سوادکوه شمالی ، سوادکوه ، قائمشهر ، جویبار ، کیاکلاه می باشد و دانشجویان و جوانان فرهیحته به آن رأی خواهند
محمد مهدی 27 مهر 1394
رای فقط دکتر رضیان یکی از بهتربن مدیران دستگاه قضایی ذر ایران
رضا 12 آذر 1394
این دوره نماینده مردم قائمشهر-سواکوه -جویبار- سیمرغ
مطمعنم دکتر علیرضا جمشیدی میشه.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.