.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل منابع طبیعی ساری:
غرس نهال به یاد ۱۰ هزار آلاله مازندران
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه ساری گفت: 10 هزار و 400 شهید به نیت شهدای مازندران در سطح استان کاشته می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، ستار بابایی امشب در همایش روز درخت‌کاری در شهرک صنعتی بشل با اشاره به اینکه قرار گرفتن کشور در منطقه خشک جهان اهمیت جنگل برای مردم ما بسیار زیاد است، اظهار کرد: مردم شمال کشور وارث با ارزش‌ترین جنگل دنیا هستند و بهترین جنگل دنیا در ایران قرار دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه ساری با اشاره به اینکه برای جلوگیری از فرسایش خاک، جنگل برای مازندران و کشور بسیار حائز اهمیت است، گفت: در حوزه منابع طبیعی مازندران بیش از 790 هزار هکتار جنگل وجود دارد که جنگل‌های مازندران 130 میلیون متر مکعب چوب دارد که ارزش ریالی آن بسیار زیاد است.

وی از برنامه‌ریزی برای تولید بیش از 5 میلیون نهال در اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ساری خبر داد و افزود: 3 میلیون نهال در ادارات منابع طبیعی شهرستان‌های استان و حدود 2 میلیون نهال توسط بخش خصوصی تولید شد که در این هفته در بین مردم برای کاشت توزیع می‌شود.

بابایی با اعلام اینکه برای توسعه درخت‌کاری در سطح منابع طبیعی منطقه ساری بیش از 3 هزار هکتار جنگل توسط منابع طبیعی و 2 هزار هکتار نیز توسط فعالان بخش خصوصی احیا شد، خاطرنشان کرد: تلاش داریم که از این ظرفیت برای حفظ جنگل به خوبی بهره‌برداری کنیم.

وی در ادامه میزان نهال تولید شده برای ایام درخت‌کاری را بیش از 220 هزار اصله نهال اعلام کرد و گفت: این نهال در سطح استان تولید و توزیع شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه ساری در ادامه با اشاره به وجود بیش از 10 هزار و 400 شهید در سطح استان مازندران گفت: برنامه‌ریزی برای کاشت این تعداد نهال به نیت این شهدا در سطح مازندران در برنامه کاری قرار دارد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.458 seconds.