.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبرهایی از گوشه و کنار استان گلستان

 شمال نیوز: نائب قهرمانی دختران عضو هلال احمر گلستان، محکومیت عرضه کنندگان طلای غیراستاندارد، تربیت معلم قرآن و قهرمانی تیم فوتبال امید گمیشان بخشی از چند خبر کوتاه پنجشنبه هستند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان گفت: تیم دختران عضو این سازمان در نخستین المپیاد فرهنگی و ورزشی کشور نائب قهرمان شدند.

الهام اختری افزود: تیم گلستان در این المپیاد سه مدال طلا و یک مدال برنز را در بخش های مختلف به دست آورد.

تیم اعزامی استان گلستان متشکل از 22 نفر در قالب دو گروه 10 و 12 نفره در رشته های والیبال، آمادگی جسمانی، شنا و نجات غریق در این المپیاد فرهنگی و ورزشی که اوایل هفته جاری در سمنان برگزار شد، حضور داشت.

تیم گلستان در بخش شنا و نجات غریق با درخشش مانا حسینی بای در رشته 50 متر آزاد، 50 متر قورباغه و 25 متر حمل آدمک موفق به کسب سه مدال طلا و در رشته 4 در 25متر تیمی مدال برنز المپیاد را از آن خود کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این بخش تیم گلستان در مجموع تیمی بر سکوی قهرمانی قرار گرفت، اما در مجموع المپیاد عنوان نائب قهرمانی را به دست آورد.

مانا حسینی بای، مهسا عبدی، مهلا صبرآموز و بهاره عدالت شهری چهار شناگر گلستانی بودند که در این مسابقات شرکت کردند.

******

تربیت معلم قرآن کریم

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان گلستان از برگزاری دوره پیش نیاز تربیت معلم قرآن کریم خبر داد و گفت: این دوره سه روزه است.

حجت الاسلام مهدی فندرسکی افزود: این دوره ویژه طلاب مدارس علمیه استان بوده و در شهرستان های گرگان و مینودشت به صورت همزمان در حال برگزاری است.

به گفته وی، 80 نفر از طلاب مدارس علمیه استان در این دوره شرکت دارند که پس از کسب امتیازات لازم به دوره تکمیلی که تابستان 94 در استان قم برگزار می شود، راه می یابند.

******

محکومیت عرضه کنندگان طلای غیراستاندارد

اداره کل استاندارد گلستان از محکومیت عرضه کنندگان طلای غیر استاندارد در استان خبرداد.

همچنین این اداره کل از صدور 84 پروانه استاندارد در یازده ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل استاندارد گلستان برنامه پیش بینی شده برای صدور پروانه استاندارد در استان در سال 93، صدور 100 پروانه بود که در 11 ماهه 84 پروانه صادر و 84 درصد برنامه محقق شد.

از این تعداد 5 پروانه برای محصولات کنسرو رب گوجه فرنگی، صابون بهداشتی، پنیر تازه نسبتا چرب در بسته بندی ظروف پلاستیکی، فرآورده حجیم شده بر پایه ذرت و روغن خوراکی مخصوص خانوار در بسته بندی حلب در بهمن ماه صادر شده است.

همچنین رضا نوروزی مدیرکل استاندارد گلستان گفت: 11پروانه کاربرد علامت استاندارد در بهمن ماه سال جاری در استان ابطال شد.

به گفته وی در این مدت 9 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و 2 پروانه استاندارد تشویقی به دلیل عدم تامین شرائط تمدید پروانه، عدم رفع نواقص اعلام شده به واحد تولیدی شامل عدم فعالیت آزمایشگاه کنترل کیفیت، استمرار عدم حضور مدیر کنترل کیفیت و عدم تمدید پروانه در موعد مقرر ابطال شد.

در بهمن ماه 2 پروانه کاربرد علامت استاندارد نیز به دلیل استفاده از چربی با منشاء غیر شیری و نیز کسب 150 امتیاز منفی در 2 نمونه برداری استاندارد تعلیق شد.

رفع تعلیق پروانه های استاندارد و بلامانع بودن فعالیت مجدد واحد تولیدی منوط به رفع نواقص اعلام شده از سوی اداره کل استاندارد می باشد.

******

فوتبال امیدهای کشور

تیم امید گمیشان به مرحله نهایی مسابقات فوتبال امیدهای کشور صعود کرد.

براساس اعلام فرمانداری گمیشان، مسابقات فوتبال امیدهای مناطق کشور به میزبانی گمیشان عصر چهارشنبه به پایان رسید.

این رقابت ها با حضور تیم های ابومسلم خراسان رضوی، سمنان، بهمن شیراز، عالی حرفه ای مشهد وامید گمیشان در دو گروه سه تیمی برگزار شد که در نهایت امید گمیشان و عالی حرفه ای مشهد به مرحله نهایی راه یافتند و تیم گمیشان در بازی پایانی با ضربات پنالتی موفق شد تیم بهمن شیراز را شکست دهد.

******

کشف اسلحه قاچاق

روابط عمومی حفاظت محیط زیست گلستان از کشف یک قبضه اسلحه قاچاق و پنج عدد فشنگ از یک متخلف شکار در شهرستان علی آباد خبر داد.

این متخلف پس از تنظیم صورتجلسه تحویل مقامات قضایی شهرستان شد.

******

تقدیر از بانوی ملی پوش فوتبال گلستان

مجتبی جمالی فرماندار کردکوی که به منظور عیادت از رییس هیات فوتبال شهرستان در منزل او حضور یافت، ضمن آرزوی بهبودی برای وی، با تقدیم هدیه ای به دخترش فاطمه حسینی شریفی ،از تنها ملی پوش گلستانی تیم فوتبال جوانان (بانوان) تجلیل بعمل آورد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.