.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه خانه صنعت مازندران برای انتخابات اتاق بازرگانی

شمال نیوز: خانه صنعت و معدن بعنوان بزرگترین تشکل صنعتی و معدنی استان با توجه به نقش و جایگاه قانونی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی در توسعه، سازندگی و بهبود شرایط کسب و کار بر آن است تا نقش پررنگ تری در انتخابات آتی جهت مشارکت بیشتر افراد برای حضور در پای صندوق رای و معرفی کاندیدای اصلح به عنوان اعضای اتاق برای دوره چهارساله آینده داشته باشد.

1- اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی به عنوان پارلمان بخش خصوصی می تواند با تعامل و همکاری با دیگر نهادهای منتخب بخش صنعت، معدن و کشاورزی ضمن ارائه برنامه ها و پیشنهادات و ارائه راه حل برای تعدیل و رفع مشکلات و موانع تولید به مسئولین استانی و کشوری، زمینه ساز رشد و توسعه استان گردد. لذا حضور افرادی توانمند که قادر به تعامل با سازمانهای دولتی و نهادهای منتخب بخش صنعت و معدن و کشاورزی باشند مورد حمایت این خانه قرار می گیرند.

2- افزایش سطح عملکردی اتاق بر پایه استفاده از تمامی منابع و امکانات موجود در استان و جذب منابع و امکانات خارج از استان نیازمند وجود افرادی با سابقه علمی ودارای تجربه می باشد که نتیجه آن رونق اقتصادی در عرصه ملی و محلی خواهد بود.لذا خانه صنعت، معدن وتجارت حامی کاندیداهای باتجربه و علمی در پی ارتقاء سطح عملکردی اتاق در چهار سال آینده می باشد.

3- جهت رسیدن به یک اتاق کارآمد و پویا، مدیریت جریان انتخابات بایستی فراگیر و شفاف باشد. لذا این تشکل از مسئولین استان بالاخص استاندار محترم، ریاست محترم سازمان صنعت، معدن وتجارت درخواست می نماید نسبت به این امر اهتمام لازم معمول دارند. بدین منظور پیشنهاد می گردد جهت افزایش سطح مشارکت افراد به خاطر دوری مسافت شهرها تعداد صندوق های رای افزایش یابد و حتی الامکان برای شهرستانهای آمل و نوشهر حوزه رای گیری جداگانه در نظر گرفته شود.

4- خانه صنعت، معدن و تجارت جهت برگزاری انتخابات بی حاشیه، رفتارهای غیرمعمول انتخاباتی را به هیچ وجه قابل دفاع و زیبنده نمی داند و تمامی تلاش خود را در جهت انتخابات سالم و شفاف همراه با رقابت سالم که منجر به شفافیت برنامه کاندیداها می گردد، بعمل خواهد آورد.

5- خانه صنعت، معدن و تجارت اعتقاد دارد حضور آگاهانه واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی، تجاری و کشاورزی پای صندوق رای در 18 اسفند ماه جاری برای کسانی که دارای شرایط رای دادن هستند نه تنها یک وظیفه جهت تاثیرگذاری در سرنوشت بنگاه اقتصادی خود می باشد بلکه در راستای احترام به همه کسانی است که در عرصه صنعت، معدن و کشاورزی، تجارت، خدمات و سایر زمینه های اقتصادی و تشکلی در استان در حال فعالیت می باشند.

روابط عمومی خانه صنعت، معدن وتجارت مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.