.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجلس جواب انتقاد تند آیت الله هاشمی را داد
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر عده‌ای از نمایندگان در مساله‌ی هسته‌ای نگرانی دارند از باب اهمیت موضوع در صیانت از این دستاورد ملی است.وی متذکر شد: مقایسه این دل‌مشغولی برخی نمایندگان و افراد با رفتار خصمانه رژیم صهیونیستی مقایسه‌ای غیر منصفانه است. البته هم نمایندگان و هم دیگران باید از طرح مسائل غیر واقع پرهیز کنند.

 شمال نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مذاکرات هسته‌ای تحت نظارت و سیاست‌های مقام معظم رهبری دنبال می‌شود و مذاکره‌کنندگان مورد حمایت مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرند.

علی لاریجانی در نطق پیش از دستور جلسه امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره‌ی آمریکا گفت: سخنان نتانیاهو شوی سیاسی و برای رقابت‌های سیاسی بود.

نماینده‌ی مردم قم خاطر نشان کرد:‌ اگر عده‌ای از نمایندگان در مساله‌ی هسته‌ای نگرانی دارند از باب اهمیت موضوع در صیانت از این دستاورد ملی است. البته بنده به خاطر چارچوب‌های مذاکرات نگرانی ندارم.

وی متذکر شد: مقایسه این دل‌مشغولی برخی نمایندگان و افراد با رفتار خصمانه رژیم صهیونیستی مقایسه‌ای غیر منصفانه است. البته هم نمایندگان و هم دیگران باید از طرح مسائل غیر واقع پرهیز کنند.

لاریجانی ادامه داد: مجموعه این مسائل و وقایع به خوبی نشان می دهد انقلاب اسلامی در این برهه تاریخی چقدر نیازمند وحدت و یکپارچگی سیاسی داخلی است. مسائلی که موجب حاشیه سازی تفرقه و سوء استفاده بیگانگان شود برای منافع ملی مضر و خطرناک است. /250ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسین 12 اسفند 1393
از صدر اسلام تا الان همیشه یاوه گویان باج گیر بوده اند که در غالب دین به دین ضربه می زنند و دوستان را با دشمنان مقایسه می کنند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.249 seconds.