.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز نام‌نویسی متقاضیان در آزمون قرآن و عترت موسسه قرآنی نکا

 شمال نیوز: نام نویسی از متقاضیان مؤسسه فرهنگی قرآن وعترت منهاج نکا جهت حضور در سیزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در نکا؛ مصطفی قنبری مدیر مسئول موسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج نکا از آغاز نام نویسی آزمون سراسری قرآن وعترت وزارت ارشاد خبر داد و افزود:این آزمون با اهداف آشنايي عموم جامعه با ظاهر قرآن كريم و مؤانست با اين كلام عزيز الهي ،گرد هم آوردن اساتید، نخبگان و خادمان و دست اندر کاران قرآنی ،‌ شناسایی و کشف استعدادها و نخبگان و ایجاد فضای مناسب جهت پرورش و رشد آنان برگزار می شود.

قنبری خاطر نشان کرد:ترجمه و مفاهیم قرآن،تدبر در قرآن، حفظ قرآن وترجمه و مفاهیم نهج البلاغه (در 17 رشته) به صورت کتبی  برگزار می شود البته برای حفظ زیر 12 سال به صورت شفاهی برگزار میشود.

مدیر مسئول موسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج نکا با اشاره به اینکه آزمون به صورت سراسری و همزمان و در روز جمعه 11/ 2/94  و در دو نوبت به شرح ذیل برگزار می گردد افزود: در نوبت اول: ساعت 30/8 لغایت 30/10 صبح تمام رشته های حفظ قرآن و در نوبت دوم:ساعت 11 لغایت 30/12 ظهر سایر رشته های آزمون برگزار می گردد و مکان آزمون متعاقبا اعلام می شود.

وی افزود: شرکت در تمام رشته های آزمون برای کلیه داوطلبان مرد وزن بدون هرگونه محدوده سنی آزاد است و هر داوطلب از میان رشته های آزمون مجاز به انتخاب حداکثر 2رشته می باشد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه قرآن و عترت مازندران تصریح کرد:اهدا 17 کمک هزینه سفر به عمره مفرده به نفرات اول رشته های آزمون هریک به مبلغ ده میلیون ریال-اهدا 50 کمک هزینه عتبات عالیات-اهدا 100 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس -200 کمک هزینه یک میلیون ریالی-اهدا جوایز به نفرات برتر مسابقات شفاهی-اهدا لوح تقدیراز جمله جوایز این دوره می باشد

قنبری در خصوص نحوه ثبت نام افزود:تکمیل فرم مقابل به همراه یک قطعه عکس 4×3 و تحویل به موسسه مجری (موسسه فرهنگی قرآنی منهاج واقع در خیابان انقلاب روبروی ایران  خودرو کوچه نیایش- مسجد ابوالفضل(ع) دفتر موسسه و یا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساعت 8 لغایت 14 ظهر) و یا مراجعه به سایت    www.menhaj-neka.ir و http://qia.ir وتکمیل فرم ثبت نام (در صورت ثبت نام توسط فرد حتما در قسمت نوع داوطلب(موسسه)و نام موسسه (منهاج)قید گردد.

در ضمن جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09118510441 آقای رضایی و 09112519254 آقای قنبری تماس حاصل فرمایید. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.