.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با مصوبه امروز مجلس ؛
خریداران خدمت سربازی از نمایندگی مجلس و شورای شهر محروم شدند
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خریداران خدمت سربازی را از نمایندگی مجلس شورای اسلامی و عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتصاب در سمت های مدیریتی محروم کردند.
خریداران خدمت سربازی از نمایندگی مجلس و شورای شهر محروم شدند

شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خریداران خدمت سربازی را از نمایندگی مجلس شورای اسلامی و عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتصاب در سمت های مدیریتی محروم کردند.

به گزارش شمال نیوز، مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز دوشنبه 11 اسفند، ادامه بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه کل کشور را مورد بررسی قرار می دهند و در جریان این بررسی نمایندگان با بند ط تبصره 16 موافقت کردند.

بند (ط) به معافیت خدمت وظیفه عمومی کسانی که بیش از 8 سال غیبت دارند با پرداخت جریمه اشاره دارد که براساس بخش هزینه ای این بند تمام درآمدهای حاصل از اعطای معافیت‌های مشمولان مذکور به حساب درآمد عمومی کشور موضوع ردیف 150128 نزد خزانه‌داری کل کشور واریز و تا سقف بیست و هفت هزار میلیارد (27.000.000.000.000) ریال درقالب ردیف 135 -530000 به صورت مساوی به ردیف های ذی‌ربط تقویت بنیه دفاعی نیروهای مسلح مطابق موافقتنامه متبادله با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور هزینه می‌شود.

دارندگان کارت معافیت موضوع این بند از نامزدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی، عضویت شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتصاب در سمتهای مدیریتی(سیاسی و اداری) دستگاههای موضوع ماده (5) قانون خدمات کشوری محروم می‌باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سعید 12 اسفند 1393
اگر اینها تا حالا خدمت را دور زدنداین قانون را هم دور می زنند.
نا شناس 12 اسفند 1393
بذار به بچه های خودشون برسه بعد
دوست سعید 11 اسفند 1393
آقا سعید مگه مدیران خدمت رفته ما چه تاجی به سر ما گذاشتند؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.