.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هادی حسینی: مخالفت برخی نمایندگان با استیضاح ربیعی

 شمال نیوز: نماینده قائم شهر، با بیان این که نمایندگان و بازنشستگان با استیضاح علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مخالفند، گفت: بعد از آن که آقای پورابراهیمی موضوع استیضاح را مطرح کرد نمایندگان به شدت با وی مخالفت کردند.

 سید هادی حسینی نماینده قائم شهر در مجلس در گفت وگو با خبرنگار بولتن نیوز، با اشاره به مصاحبه یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر تحویل طرح استیضاح علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به هیات رییسه مجلس در جلسه امروز مجلس گفت: این موضوع یک شایعه است و البته نمایندگان در بیان نظرات خود آزادند و می توانند نظرات خود را بیان کنند.

وی تاکید کرد: بعد از آن که آقای پور ابراهیمی نظرات خود را مطرح کرد بسیاری از نمایندگان به وی مراجعه کرده و نسبت به سخنان و عملکرد وی اعتراض داشتند زیرا معتقدند که مشکل بازنشستگان و به خصوص بازنشسته های فولاد با استیضاح وزیر تعاون حل نخواهد شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با تاکید بر این که ربیعی وزیر موفقی است گفت: بعد از حضور بازنشسته ها در جلوی مجلس، ما تعدادی از نمایندگان،‌ با آقای ربیعی جهت حل مشکل آنها جلسه گذاشتیم و وزیر تعاون از این جلسه استقبال کرد و در حال پیگیری مسائل جهت حل مشکل بازنشسته ها است.

حسینی افزود: آقای ربیعی اراده جدی دارد تا مشکل بازنشسته ها را حل کند و لذا مطرح کردن موضوع استیضاح وی به این روند کمک نخواهد کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر اینجانب، همه نمایندگانی که با بازنشستگان صنعت فولاد و معدن در ارتباط هستند با استیضاح وزیر مخالفند و اگر این استیضاح مطرح شود، قطعا نه تنها رای نخواهد آورد بلکه وزیر از مجلس رای اعتماد می گیرد.

حسینی گفت: مانمایندگان معتقد هستیم که وزارتخانه باید با ثبات باشد تا مشکلات را حل کند استیضاح وزیر تعاون نه تنها وزارتخانه را بی ثبات می کند بلکه بر مشکلات می افزاید .

حسینی تاکید کرد: استیضاح وزیر تعاون در مجلس مطرح نخواهد شد و آقای ربیعی با جدیت و موفقیت کار خود را دنبال و مشکلات بازنشسته ها را حل خواهد کرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بازنشسته 10 اسفند 1393
جناب حسینی نماینده عزیز ما بازنشسته ها حالمان خوش است اصلا ملالی نداریم روز گار بر وفق مرادمان میگذرد حقوق ومطالبات عقب مانده مان اصلا آزار دهنده نیست دوستان نا نوا شهرمان هنوز هم به ما نان را نسیه میدهند همسا یه های خوبمان هنوزهم به ما پول غر ض میدهند تا فرزندان محصل و دانشجو ی خودمان را به کلاس درس بفرستیم شما اصلا نگران حال ما نباشید فقط نگذارید وزیر عزیز ودوست خوبتان استیضاح شود و خم به ابرویشان برود اصلا شما نگران حال ما نباشید ما خوبیم ما پارسال هم شب عید حقوق 150 هزارتومانی گرفته بودیم سال خوشی برایمان بود و هیچ سختی برای نبود شما دعا کنید تا وزیرتان خوب هست تا خوبتر شود ....
سواد کوهی 11 اسفند 1393
حسینی حق داره به اون حال بدن کارگرا رو بی خیال البرز مرکزی احیا شد سواد کوه هیچ مشکلی نداره شب عید بچه های حسینی حال کنن ما همین جوری هستیم جواب شما رو اسفند نودچهار میدهیم
ع.مرادپور 11 اسفند 1393
آقای حسینی شمااگر به وضع سیاسی تان در قائمشهر توجه کنید،خیلی بهتراست.
بهنام دوربینی 11 اسفند 1393
آقای حسینی لطفا بررسی بفرمایید درصد رضایت پرسنل فنی و حرفه ای از عملکرد معاونت وزیر چگونه است. البته از همراهان نزدیک آقای وزیر که سابقه فنی و حرفه ای دارند هم میتوانید سوال بفرمایند ,همایش های بین المللی که فقط باعث ارتقا رتبه علمی خواص شده بر عملکرد فنی و حرفه ای چه تاثیری داشته است ؟
چرا معوقات پرسنل این سازمان از سال ٨٨ پرداخت نشده ا ست ؟ آیا پرسنل خدوم فنی و حرفه ای کمتر از کارگران و بازنشستگان فولاد حق دارند ؟؟؟
متاسفانه استان در مبحث فنی و حرفه ای هم چوب عملکرد شما را میخورد!!!!
نا شناس 11 اسفند 1393
آقای حسینی چرا وزیری که مدافعش هستیدوضع بیکاری واشتغال رو درست نمیکنه.
نا شناس 12 اسفند 1393
باسلام جناب اقای حسینی : لطفا قبل از اینکه جلوی استیضاح را بگیرید لطفا کارهای دکتر پرند را کمی بررسی کنید ببینید سازمان فنی و حرفه ای به کجا دارد می رود ببینید خواسته های این مرد چقدر زیاد می باشد و سهم خواهی میکنددر صورتیکه در مناطق وضع سازما ن افتضاح می باشد . ایشان کتاب چاپ میکند،بعضی از دوستان شمارا به کیش میبرند ،همایش های ان چنینی در برج میلاد برگزار می کنند . پس اقای حسینی سال اقتصاد مقاومتی یعنی چه ؟این اقتصاد مقاومتی را بچه های فنی و حرفه ای سنگ تمام گذاشتند . خدای چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی ما رستگار
نا شناس 12 اسفند 1393
سلام بر شما جناب آقای حسینی : قبل از تاکید بر عدم استیضاح دکتر ربیعی ،لطفا به ایشان یاد آوری کند دفتر معاونت های خودرا بیشتر کنترل و بررسی کند چون می توان گفت یکی ازبیشترین عاملی که برای استیضاح ایشان در اینده می توان کلید بخورد :معاونت ایشان در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می باشد .چون در سال اقتصاد مقاومتی : چرا این چنین همایشی باید در برج میلاد برگزار کند تا در پایان ماه پول نداشته باشد تا حقوق بدهد . چرا باید کتابهای این چنینی چاپ کند. واقعا تایم ایشان انقدر زاد است که بتواند برای چاپ کتاب وقت بگذارد . آقای حسینی درضمن سلام مارا به اقای وزریر و دایی دکتر ک.پ برسانید و بگویید عید آمد و باز هم هیچ .
شهروند قائمشهری 12 اسفند 1393
آقای هادی حسینی،ترا جان هر کسی را که دوست داری،ول کن،جنابعالی نه اهل علم و دانشی هستی،که ما شهروندان این حوزه انتخابیه به چه چیز تو دلخوش کنیم،تو همان کسی هستی،با حمایت مستقیم آقای مشائی به این جایگاه رسیدی،و حالاادعای اصلاح طلبی را هم داری،مطمئن باش،مردم چهره واقعی ترا خوب شناختند،و دیگر هیچ اعتمادی به تو نخواهند داشت.آخر ما به چه چیز تو دلخوش کنیم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.