.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس پلیس مازندران:
شناسایی توزیع‌کنندگان موادمحترقه درمازندران

  شمال نیوز: رئیس پلیس مازندران از انجام اقدامات پلیسی برای چهارشنبه آخرسال خبر داد و گفت: تولید و توزیع کنندگان مواد محترقه در مازندران شناسایی شدند.

سرتیپ دوم پاسدار مسعود جعفری نسب در گفت‌و‌گو با تسنیم در ساری، اظهار داشت: عزم جدی پلیس در برخورد با برهم زنندگان امنیت عمومی، سارقان و مزاحمان به نوامیس مردم در آستانه نوروز در استان جزم شده است.

وی افزود: هم اکنون تمامی مجتمع‌های تجاری و طلافروشی‌های استان زیرپوشش امنیتی و انتظامی پلیس قرار گرفته و سطح بازارهای مازندران از امنیت و آرامش کاملی برای مردم در آستانه پایان سال برخوردار است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به شناسایی مجرمان سرقت‌های خرد و پیگیرد این افراد از سوی پلیس، تصریح کرد: پلیس برخورد جدی با اراذل و اوباش و مزاحمت‌های خیابانی در آستانه نوروز خواهد داشت.

جعفری نسب با بیان اینکه آرامش کاملی در سطح بازارهای استان از سوی پلیس برای خرید عید شهروندان در آخر سال صورت می‌گیرد، افزود: مزاحمان حریم عمومی و نوامیس مردم شناسایی و در صورت مشاهده، برخورد قانونی خواهند شد.

وی با اعلام اینکه مسافران نوروزی در ایام نوروز، حرمت ایام فاطمیه و مردم مازندران را رعایت کنند، گفت: با مسافرانی که اقدام به حمل حیوانات اهلی در خودروی کنند، برخورد و خودروی آنان توقیف می‌شود.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به طرح ترافیکی ویژه در ایام نوروز، افزود: برای نظارت بیشتر تصویری در جاده‌های استان، بیش از 377 دوربین نظارت تصویری در محورهای استان نصب شده است.

جعفری نسب گفت: برای راه اندازی این دوربین‌ها بیش از 22 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.533 seconds.