.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش صریح ایران به جنگ احتمالی با آمریکا
معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در صورت حرکت احمقانه نظامی آمریکا علیه ایران، قدرت واقعی جمهوری اسلامی را به آمریکایی‌ها نشان می‌دهیم.

 شمال نیوز: سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات گستاخانه وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه ABS بیان کرد: کند ذهنی وزیر خارجه آمریکا به گونه‌ای است که فکر می‌کند با تهدید نظامی، جمهوری اسلامی ایران از منافع قطعی خود دست برمی‌دارد.

وی افزود: در صورت حرکت احمقانه نظامی آمریکا علیه ایران قدرت واقعی جمهوری اسلامی را به آمریکایی‌ها نشان خواهیم داد.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با اشاره به اقتدار دفاعی و آمادگی‌های فوق‌العاده و تعیین‌کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: ما در مصاف نظامی به گونه‌ای عمل می‌کنیم که برای همیشه از شر آمریکا نجات پیدا کنیم.

سردار جزایری خاطرنشان کرد: دفاع مستحکم و آفند گسترده و پراکنده ما آمریکا را مجبور خواهد کرد از منطقه استراتژیک غرب آسیا خارج شود. /250فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 11 اسفند 1393
اگر ایران قدرت واقعی خود را نشان دهد و مردم ایران نیز مشت های کوبنده خود را در آن صورت دیگر از آمریکا چیزی باقی نخواهد ماند خاکستر می شود ما منتظر دستور رهبر هستیم دستور دهد با تمام قوا در مقابل دشمنان ایستادگی خواهیم کرد ملت بیدارند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.955 seconds.