.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در اقدامی قابل توجه ؛
قهرمان همکار و ایثارگرمدال خود را به مدیربسیجی منطقه 9انتقال گازاهدا کرد
شمال نیوز: مدیرمنطقه9عملیات انتقال گاز با تاکید بربسط و گسترش فرهنگ ایثارگری و بسیجی در محیط کار افزود : امروز فرهنگ بسیجی یعنی کار و تلاش مخلصانه در جهت پیشبرد اهداف نظام و انقلاب و خدمت به مردم که باید با کارها و برنامه های بیشتر و دقیق در جهت بسط و گسترش این فرهنگ پیشگام بود ....

شمال نیوز: مدیرمنطقه9عملیات انتقال گازبه همراه معاونینش به دیدار قهرمان تنیس روی میز ایثارگران صنعت نفت رفت .

به گزارش روابط عمومی منطقه9عملیات انتقال گاز ، دکتر ابراهیم زاده در این دیدار صمیمی با تبریک این موفقیت به حاج احمد یزدانیان که برای سومین بار در چهارمین دوره مسابقات المپیاد ورزشی کارکنان ایثارگر صنعت نفت در رشته تنیس روی میز به مقام قهرمانی رسید گفت : موفقیت این همکار ایثارگر منطقه 9 عملیات انتقال گاز نشان داد که ایثارگران همکار نه تنها در محل کار و اداری موفق هستند بلکه دردیگر صحنه ها نیز افتخار آفرین ظاهر می شوند .

مدیرمنطقه9عملیات انتقال گاز با تاکید بربسط و گسترش فرهنگ ایثارگری و بسیجی در محیط کار افزود : امروز فرهنگ بسیجی یعنی کار و تلاش مخلصانه در جهت پیشبرد اهداف نظام و انقلاب و خدمت به مردم که باید با کارها و برنامه های بیشتر و دقیق در جهت بسط و گسترش این فرهنگ پیشگام بود .

وی با ابراز رضایت از کارکنان منطقه در تمام سطوح اظهار داشت : به لطف الهی ، روحیه و فرهنگ ایثارگری و بسیجی در سطوح مختلف منطقه حاکم است وتلاش صادقانه همکاران موجب شده تا خدمات مطلوبی به مردم ارائه شود .

در این دیدار حاج احمد یزدانیان قهرمان مسابقات المپیاد ورزشی کارکنان ایثارگر صنعت نفت با تقدیر ازمدیریت جهادی دکتر ابراهیم زاده ، گفت : بدون تردید خدمات شایسته ای که از سوی کارکنان منطقه 9 عملیات انتقال گاز به مردم ارائه می شود ارتباط مستقیمی با مدیریت جهادی و بسیجی دکتر ابراهیم زاده داشته که صمیمانه در همه صحنه ها در کنار کارکنان حضور دارد .

وی توجه ویژه به ورزش در سطح منطقه را قابل توجه دانست و افزود : در دوره مدیریتی دکتر ابراهیم زاده بیشترین حمایت از فعالیت های ورزشی صورت پذیرفت که همکاران در کنار خدمات رسانی مطلوب ، فعالیت ها و مسابقات متعدد ورزشی را دنبال می کنند که در نشاط و شادابی محیط کار بسیار تاثیرگذار است .

در پایان این دیدار حاج احمد یزدانیان قهرمان مسابقات المپیاد ورزشی کارکنان ایثارگر صنعت نفت مدال ارزشمند خود را به مدیر بسیجی منطقه 9 انتقال گاز به پاس حمایت های بیشمار وی از ایثارگران اهدا کرد .

 گفتنی است حاج احمد یزدانیان از جانبازان دفاع مقدس و مسئول روابط عمومی منطقه 9 عملیات انتقال گازو دکتر ابراهیم زاده از یادگاران و جانبازان دفاع مقدس می باشند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ش . ع 11 اسفند 1393
جناب دكتر ابراهيمي كاملا علمي و بر اساس يكي از بهترين شيوه هاي رفتاري سازماني منطقه 9 انتقال گاز را مديريت مي نمايند . برايتان آرزوي درجات و مراتب بالاتر توام با موفقيت آرزومنديم .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.