.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در آستانه سال جدید ؛
تجمع اعتراض آمیز فرهنگیان شهرستان محمودآباد
شمال نیوز: با اشاره به پرداختی چندبرابری به کارکنان کمیته امداد،شرکت های خدماتی همچون گاز و برق،تامین اجتماعی، مخابرات،قوه قضاییه، نفت ، بانک ها و دیگر دستگاه ها نسبت به معلمان خاطرنشان کرد: پرداخت سه برابری به کارمندان دیگر ادارات قابل قبول نیست....

شمال نیوز : نهاد آموزش و پرورش در همه دنیا به عنوان ارگانی سرنوشت ساز در جهت پرورش نیروی انسانی متعهد، کارآمد و قابل اتکاء مدنظر قرار دارد.

رهبر معظم انقلاب نیز در سال ۹۲ سیاست های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش را ابلاغ کرد.

در یکی از بندهای این سیاست “اعتلای منزلت اجتماعی معلمان و افزایش انگیزه‌ آنان برای خدمت مطلوب با اقدامات فرهنگی و تبلیغی و خدمات و امکانات رفاهی و رفع مشکلات مادی و معیشتی فرهنگیان” آمده است و این جایگاه معلمان در طرح تحول این نهاد مهم را نشان می دهد.

همچنین رهبر فرزانه انقلاب با تأکید بر نگاه بودجه ای مناسب به آموزش و پرورش فرمودند:”رعایت اولویت در بودجه‌ مورد نیاز آموزش و پرورش در لوایح بودجه‌ سنواتی به منظور تحقق اهداف و مأموریت‌های مندرج در سیاست‌های کلی مدنظر باشد”

مقام معظم رهبری در بند دیگری از این سیاست “روزآمد ساختن محتوای تعلیم و تربیت و تدوین برنامه‌ درس ملی مبتنی بر فلسفه‌ تعلیم و تربیت اسلامی و متناسب با نیازهای کشور و انطباق محتوی با پیشرفت های علمی و فناوری و اهتمام به تقویت فرهنگ و هویت اسلامی- ایرانی را تأکید کردند.

در بند دیگری از این سیاست ها “ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش به مثابه مهم‌ترین نهاد تربیت نیروی انسانی و مولّد سرمایه‌ اجتماعی و عهده‌دار اجرای سیاست‌های مصوب و هدایت و نظارت بر آن (از مهد کودک و پیش‌دبستانی تا دانشگاه) به عنوان امر حاکمیتی با توسعه‌ همکاری دستگاه‌ها” آمده است.

همچنین در جلسه علنی عصر امروز(۱۰ اسفند)  چند تن از نمایندگان از جمله محمد مهدی زاهدی به صورت جدی و کم سابقه نسبت به وضعیت مدیریت آموزش و پرورش و عدم رسیدگی به مسائل معیشتی فرهنگیان به وزیر آموزش و پرورش تذکر داد که این موضوع با تذکرات چند تن از نمایندگان دیگر نیز همراه شد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین ضمن انتقاد از ارائه نکردن لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان از سوی دولت به مجلس گفت: در بحث رتبه‌بندی معلمین در خرداد امسال یک طرح یک فوریتی تنظیم کردیم و به صحن مجلس آوردیم اما در صحن مجلس نماینده دولت با آن مخالفت کرد و گفت که اجازه دهید که ما این طرح را تحت یک لایحه به مجلس تقدیم کنیم و مجلس نیز اعتماد کرد و به این لایحه رای نداد و با دولت همراه بود.

زاهدی افزود: پس از چند ماه که قرار بود در بهمن‌ماه لایحه رتبه‌بندی معلمین از سوی دولت به مجلس ارائه شود این لایحه هنوز به مجلس نیامده به طوری که بنده هم در مجلس و هم در جای دیگر تذکر دادم که امیدوارم دولت این لایحه را زودتر به مجلس ارسال کند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، در پاسخ به تذکر زاهدی نماینده کرمان گفت: دولت لایحه رتبه‌بندی معلمین را سریع‌تر به مجلس بیاورد، وزارت آموزش و پرورش قبلا گفته که این کار برای معلمین انجام می‌شود.

وی افزود: در کمیسیون‌های تلفیق، آموزش و تحقیقات، برنامه و بودجه توجه خاصی به بودجه آموزش و پرورش شده است که از‌ آقای تاجگردون نیز می‌خواهم که توجه داشته باشد که اگر امکان دارد به این عزیزان کمک شود زیرا این آمادگی در مجلس وجود دارد.

این در حالی است که مسئولان آموزش و پرورش تأکید بر اجرای نظام رتبه بندی معلمان دارند و بارها اعلام کرده اند رتبه‌بندی معلمان یکی از اولویت‌های اول برنامه‌های آموزش و پرورش است و سبب ایجاد انگیزه و رقابت مثبت بین معلمان خواهد شد، ضمن آنکه با اجرای این طرح نه تنها پویایی و سیستم جذب و نگه‌داشت معلمان تغییر خواهد کرد، بلکه این امر به توانمندسازی معلمان نیز منجر خواهد شد.

با این مقدمه و توضیحات ارائه شده، پیش از ظهر امروز جمعی از فرهنگیان محمودآبادی همزمان با فراخوان فضای مجاری معلمان سراسر کشور در محوطه آموزش و پرورش تجمع کردند.

معلمان محمودآبادی در این تجمع آرام از مسئولان خواستند تا کرامت و شأن معلمی را بازگردانند.

حسن عزیزی از معلمان باسابقه آموزش و پرورش این شهرستان گفت: تبیض صورت گرفته نسبت به معلمان در نظر گرفته شود، در حالی که کارمندان سایر دستگاه ها و نهادهای کشور با رتبه شغلی یکسان از حقوق و مزایای چند برابری برخوردارند.

وی افزود: هم از نظر مادی و معیشتی و هم از نظر منزلتی بین معلمان و سایر کارمندان دولتی شرایط برابر وجود ندارد و این در شأن معلمان نیست.

عزیزی با اشاره به پرداختی چندبرابری به کارکنان کمیته امداد،شرکت های خدماتی همچون گاز و برق،تامین اجتماعی، مخابرات،قوه قضاییه، نفت ، بانک ها و دیگر دستگاه ها نسبت به معلمان خاطرنشان کرد: پرداخت سه برابری به کارمندان دیگر ادارات قابل قبول نیست.

این فرهنگی باسابقه با انتقاد از مدیریت خرد و کلان آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش با امکانات موجود و پتانسیل مادی و معنوی موجود خوب اداره نمی شود.

وی ادامه داد: از ابتدا با وزیر پیشنهادی دولت و گزینه مناسب وزارت آموزش و پرورش مخالفت می شود و به نظر می رسد که دست های پشت پرده ای وجود دارد تا از پیشرفت آموزش و پرورش جلوگیری کند.

عزیزی با بیان اینکه از امکانات رفاهی آموزش و پرورش همچون خانه معلم دیگران استفاده بیشتری می کنند، اظهار داشت: در استفاده از این امکانات معلمان در رتبه دوم قرار دارند.

وی مطالبات صنفی معلمان را در جهت بهبود وضعیت معیشتی معلمان ندانست و افزود: بهبود وضعیت معیشتی معلمان در واقع به بالارفتن وضعیت تعلیم و تربیت کشور کمک می کند.

این معلم آموزش و پرورش محمودآباد خاطرنشان کرد: بسیاری از معضلات اجتماعی اعم از طلاق، حجاب، روابط ناسالم اجتماعی و خیزش نسل جوان بر علیه اعتقادات  به دلیل ضعف آموزش و پرورش است و مسئولان این مهم را می دانند اما اقدامی انجام نمی دهند.

وی مهم ترین هدف از تجمع امروز را بهبود وضعیت آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: تفاوت بین امکانات مدارس غیرانتفاعی و دولتی بسیار زیاد است و دانش آموزی از یک خانواده پولدار در شرایط مساوی با دانش آموز با خانواده معمولی و قشر ضعیف برای تحصیل قرار ندارد.

عزیزی اضافه کرد: در مدارس دولتی حتی معلمان بی انگیزه نیز وجود دارند و باید این تبعیض مدنظر مسئولان قرار بگیرد.

وی کوچکترین هدف تجمع امروز را تلنگری به مسئولین دانست و گفت: آقایان مسئول باید فکری به مطالبات به حق فرهنگیان داشته باشند.

عزیزی به نشست نماینده فرهنگیان با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی به وضعیت نامناسب اقتصادی کشور اشاره کرد، اما قول توجه به مطالبات فرهنگیان در بودجه سال آینده را داد.

وی افزود: ما با اصل تبعیض مشکل داریم و اگر مشکل اقتصادی وجود دارد چرا بر معیشت و حقوق دیگر دستگاه ها تأثیرگذار نیست و فقط معلمان از این بابت آسیب می بینند.

این فرهنگی باسابقه آموزش و پرورش محمودآباد اذعان داشت: این تبعیض به معلمان و تفاوت حقوقی تحقیرآمیز است و رئیس مجلس هم قول مساعدی ندادند و سوال اینجاست که زمانی که اقتصاد مملکت در شرایط آرمانی قرار داشت چه اقدام موثری صورت گرفت که آقای لاریجانی سکوت کرد.

در ادامه شعبانعلی رستمی از معلمان باسابقه محمودآباد با اشاره به نشست نماینده معلمان با علی لاریجانی گفت: قول نگاه به بودجه از سوی رئیس مجلس  و احیانا استفاده از تبصره ها التیامی بر زخم های عمیق فرهنگیان است و گوشه ای از کسری بودجه ۴ هزار میلیاردی آموزش و پرورش را نیز پاسخگو نیست.

وی به مذاکره با عبدالوحید فیاضی نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس و همچنین قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس اشاره کرد و افزود: این دو نماینده مازندرانی به جهت حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس قول پیگیری در صحن علنی مجلس در خصوص مطالبات به حق فرهنگیان را دادند.

رستمی خاطرنشان کرد: البته ما معتقدیم که “این خانه از پای بست ویران است” و به نظر می اید که پس از ۳۶ سال از عمر انقلاب کار پایه ای و علمی برای آموزش و پرورش انجام نشد.

وی ادامه داد: کشورهای دیگر به درستی به سمت علمی شدن نظام آموزش و پرورش رفته اند، اما ما در ایران حتی تعریف درست و مناسبی از چارت سازمانی نداریم.

این معلم باسابقه محمودآبادی با بیان اینکه ما هنوز تعریف واحد و علمی از ساختار آموزش و پرورش نداریم، یادآور شد:  به صورتی که امسال بخشنامه صادر می شود که دو پست اضافه شود و چند سال بعد بخشنامه ای مبنی بر حذف ۵ پست صادر می شود و هم اکنون نیز بخشنامه ای صادر شده است تا ۲۰ پست حذف شود.

رستمی تصریح کرد: در این سازمان عریض و طویل به نظر می رسد که بخش قابل توجهی از بودجه صرف ساختار ستادی می شود و چالشی اساسی در آموزش و پرورش وجود دارد.

وی ابراز داشت: نگاه ما به بحث منزلت است و معیشت برای معلمی که قرار است درس عاشقی به دانش آموز ارائه کند خیلی اهمیت ندارد اما گله ما زمانی است که این معیشت مرتبط با منزلت ماست و ملاک ارزشهای دانش آموز امروز با دانش آموز دهه ۶۰ تفاوت دارد و دانش آموز امروز معلم را به عنوان یک الگو قبول ندارد.

رستمی افزود: نگاه به ظاهر و وضع مادی معلم برای دانش آموز امروزی الگوی مناسبی نیست و در واقع قربانی اصلی در این کوتاهی مسئولان، دانش آموزان، آموزش و پرورش است.

این معلم باسابقه محمودآبادی اذعان داشت: در شرایط بد اقتصادی هستیم و حتی دیروز با معاون وزیر نشستی داشتیم و طرح نظام رتبه بندی معلمان در کمیسیون مربوطه دولت مغفول ماند چرا که اعتبار کافی برای اجرای آن وجود ندارد.

وی اضافه کرد: اما چرا این اعتبار برای دیگر دستگاه ها وجود دارد و این به معنای نگاه مسئولان به آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه درجه دومی است یعنی آموزش و پرورش در اولویت مسئولان قرار ندارد.

رستمی نگاه مناسب و اولویت دار به آموزش و پرورش را موجب تحقق طرح توسعه ملی در چشم انداز ۱۴۰۴ تلقی کرد و افزود: اگر به دنبال این توسعه هستیم باید آموزش و پرورش در اولویت کشور قرار گیرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار آوای شمال در خصوص اجرای طرح تحول نظام آموزش و پرورش گفت: ما نمی گوییم مسئولان ما دلسوز نیستند اما در بحث ۶٫۳٫۳ الگوبرداری از کشورهای دیگر بود و به نظر می رسد مبنای علمی و بومی ندارد و بسیاری از مدیران و معلمان از این روش گله مند هستند.

رستمی اذعان داشت: روش های کار علمی نیست و از ساختار آموزش و پرورش تعریف علمی صورت نگرفته است و به ویژه مجلس شورای اسلامی نگاه خوبی به آموزش و پرورش ندارد.

این فرهنگی باسابقه محمودآبادی گفت: وقتی به نماینده فرهیخته مجلس در خصوص نگاه متفاوت گله می کنیم، متاسفانه با این پاسخ مواجه می شویم که مگر شما ۶ ماه بیشتر کار می کنید، اما زمانی که بنده بین انتخاب رشته پزشکی و معلمی گزینه معلمی را انتخاب کردم، به فکر تاثیرگذاری در جامعه بودم نه اینکه به شرایط ساعت کار آن فکر کنم.

رستمی خاطرنشان کرد: معلم تولید نیروی انسانی می کند و به رئیس مجلس نیز پیشنهاد دادیم که به آموزش و پرورش با نگاه نهاد تولیدی از صندوق توسعه ملی اعتبارات لازم در نظر بگیرید.

 به نظر می رسد مطالبات فرهنگیان کشور نیاز به ورود جدی نهادهای مرتبط دارد و در این بین تعامل بین دولت و مجلس می تواند گره های مطالبات به حق معلمانی که مدیران آینده نظام و نخبگان تاریخ ساز ایران اسلامی را پرورش می دهند، باز کند.

 گزارش از “علی یوسفی”/ آوای شمال


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 11 اسفند 1393
باز هم اعتراض فرهنگیان .مااز دولت میخواهیم حقوق همه ادارات را نصف کرده و به معلم های انسان ساز وتولید کننده نیروی انسانی بدهد .تا جامعه را به سمت فرهنگ متعالی سوق دهند.کاری که الان مشغول به ان هستند .البته با 24ساعت کار در هفته وتلاش وکوشش زیاد در کلاسهای خصوصی ودر راه خدا....البته معلم های ابتدائی استثنا هستند
پاسخ ها به این نظر
عمو زاد 11 اسفند 1393
خیلی ................. هستی مگر تو باتلاش همین معلمان باسواد نشدی که اینگونه به معلمان جسارت می کنی
ساداتی 10 اسفند 1393
محمدآقا کمی به حرفات فکر کن.
نا شناس 11 اسفند 1393
علی لعنة الله علی القوم الظالمین
کارمند غیر فرهنگی 11 اسفند 1393
سلام بدون مقدمه منم حاضرم حقوقمو بدم یعنی چی اعتراض؟مگه اونا جدا بافته این نظامند؟-
چی میخوان/کارت طلایی و و و مراکز درمانی فرهنگیان وووو-
بنظر من اونا به وظیفه خود عمل نکردند که بچه ها اینجوری شدند و فرهنگ این شکلی شده -
البته به همه نسبت نمیدیما -
اعتراض کلا برا کارمند واجبه اما تبعیض چرا؟ چرا اونا عتراض اما ما نه؟؟؟؟!!!
نا شناس 13 اسفند 1393
اقای عموزاد جسارت نکردم معلم به من وشما یک چیز اموخت من شدم ...ولی شما شدی معلم ...همان معلم به من در کلاس اموخت معلمی شغل انبیاست .اما شماها ابروی همه معلمها را بردید
نا شناس 11 اسفند 1393
ما مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای شرایط کاری وحقوقی بسیار بدتری از معلمان داریم
47ساعت کاراجباری در هفته در مقابل 24ساعت موضفی شما
با 3ما تعطیلات تابستان شما و15 روز عید و تعطیلی 5شنبه هر هفته
با حقوقی بیش از 100هزار تومن کمتر
حسین 11 اسفند 1393
اقای عزیزی شمادر 8سال گذشته به اندازه کافی افزایش حقوق داشته اید.کسی اعتراض نکرد اما امسال چطور .....شما ودوستانتان چند ساعت در هفته کار میکنید . در ساعت کارتان چه چیزی به دانش اموزان اموزش میدهید ..کلاس خصوصی ساعتی چند میگیرید ..اگر وظیفه شما تولید نیروی انسانی است پس لطف کرده و به جامعه نگاه کنید ببینید به بچه های مردم چه اموختید .وضع فرهنگی جامعه را چطور ارزیابی میکنید........
پاسخ ها به این نظر
ناشناس دوست 11 اسفند 1393
آق داداش کی گفته که در 8 سال گذشته به اندازه کافی افزایش حقوق داشتیم خواب دیدید خیر باشه لطف کن سرت را ازبرف بیار بیرون ببین جامعه چه خبر است
نا شناس 10 اسفند 1393
خواب ندیدم اطلاع کافی دارم
ساروی 11 اسفند 1393
واقعا شرم اوره حقوق یک فرهنگی لیسانس 30 سال سابقه کاری 1.200.000 هزار هست اما کارمند بانک برای سال جدید از 400 تا 860 افزایش حقوق د اره...
صاجب کامنت اول محمد شما بلدی میتونی با این وضعیت بیا برو تدریس....
محمد 13 اسفند 1393
اقای ساروی من مثل شما فقط یک انتخاب نداشتم وشرایط احراز شغل معلمی را نیز داشتم ..لطفا بفرمائید چند ساعت در هفته کار میکنی ..در یک زنگ چند ساعت تدریس وچند ساعت ان را استراحت میکنید ....مرخصی های شما به چه صورت است و....خیلی چیزهای دیگر ..این روش شما که خودتان را با دیگران مقایسه میکند جالب نیست از خودتان وحق خودتان دفاع کنید .این مبلغ افزایش همه داستانش بر میگردد به تلاش بیش سه سال همه کارمندان بانک اما به روش صحیح و مناسب خودش .همانطور که میدانید همه کارکنان حقوق خودشان در بانکها دریافت میکنند وبانکها به عنوان امین از دریافتی های همه اطلاع نسبی دارند ..
نا شناس 11 اسفند 1393
اقای عزیزی شما خودتان را با کارمند تامین اجتماعی وکمیته امدادوبرق وبانکها مقایسه نکنید شما چند ساعت در هفته کار میکنید .چند ساعت در روز یکجا مینشینید تا جواب دیگران را بدهید اما کارمندان تامین اجتماعی وبانکها فرصت خوردن چای را ندارند شما چطور.
پاسخ ها به این نظر
معلم 11 اسفند 1393
حق با شماست دوست عزیز چون اگه معلم می تونست خوب تربیت کنه نتیجه اش انسانهای با فکری چون شما تحویل جامعه نمی شد.
نا شناس 11 اسفند 1393
ازکسانی که اکثرا فارغ التحصبل علوم انسانی هستند ومیدانیم چه کسانی به علوم انسانی برای ادامه تحصیل می رفتند ومی روند..عموما کسانی که در انتخاب رشته قادر به ادامه تحصیل در ریاضی وتجربیوکارودانش نبودند به انسانی می رفتند و معلم میشدند ..انتظار .......غیر ممکن است
نا شناس 11 اسفند 1393
آقای باشعور و بادب اگه ما مثل شمارا تحویل جامعه نمی دادیم اینطور بی ادبانه نظر نمی دادند
نا شناس 11 اسفند 1393
اين معلم ها تا كي مي خواهند اعتراض كنند؟؟ كسي نيست جلوي اينها را بگيرد؟
نا شناس 10 اسفند 1393
ادب مرد به زدولت اوست اقای دبیر
نا شناس 10 اسفند 1393
شما که خودت رو با شعور و منتقد رو بدون اینکه جواب انتقادش رو بدی از دم تیغ فحاشی میگذرونی ازقشر همون فرهنگی ها هستی پس وای بر اموزشی که تو میدهی چه شود اون دانش اموزی که تو تحویل جامعه خوای داد
همشهری 13 اسفند 1393
بابا چرا دعوا می کنید . صبر کنید پول رو بدن بعد دعوا کنید مگه قراره همین فردا به معلم یا دیگری اضافه حقوق بدن ؟ معمولا هر کسی بیشتر توی بورس هست حرفش به کرسی میشینه . فعلا که حرف اول رو بانکی ها میزنن .
فرهنگی 11 اسفند 1393
همه مطالب بالا قبول اما من همه مشکلات و تقصیر را گردن نمایندگان مجلس این دوره میدانم .اگر با بی تدبیری رای عدم صلاحیت به وزیر توانا و زبردستی چون نجفی نمیدادندالان آقای لاریجانی مدعی نمیشد که هیات دولت لایحه رتبه بندی را ارائه ننموده است .اگه از بین نمایندگان استان مازندران اکثریت رای منفی نمیدادن الان نجفی با اختلاف یک رای وزیر ما بود .البته نمایندگان هم حق دارند دوست دارن اونایی در راس آموزش وپرورش باشن که بله قربان گوی اونا باشند نه اینکه هر لحظه اونا رو به چالش بکشاند. حالا همین نمایندگان مدعی ولایت مداری هستند در صورتیکه مقام معظم رهبری بصورت کاملا شفاف و متفکرانه و دلسوزانه مسیر عبور آموزش و پرورش از بحران فعلی و توجه به جایگاه و منزلت واقعی فرهنگیان را ترسیم فرمودند .امید آنکه مسئولین ازجمله وزارتخانه عریض و طویل آموزش وپرورش و نمایندگان غافل مجلس کمی به هوش بیان و اشتباه فاحش گذشته و حال خودشون را جبران نمایند.آقای نماینده شعارهای قشنگ انتخاباتیتون یادت نره .
فرهنگی 11 اسفند 1393
برای دوستانی که کامنت منفی میگذارن متاسفم .یادتون نره زمانی ک بابا یا مامان شما به زور شما رو سرکلاس اول ابتدائی بردن دست چپ و راست خودتونو تشخصی نمیدادین الان واسه خودتون کارشناس و مهندس و دکتر شدین از صدقه سری همین معلمانی است که الان بهشون توهین میکنین . واقعا واستون متاسفم .اگ شما همون دانش آموزان دهها سال پیش بودین حاضر بودین سه ماه تابستون و ایام عید هم به کلاس بیایید حال آنکه درهمان ایام تحصیل با زور نیزه شما رو به کلاس می آوردن.کمی برگردین به چندسال قبل ببینین کجا بودین و به کجا رسیدین.کمی اندیشه لطفا لطفا
پاسخ ها به این نظر
شهاب 11 اسفند 1393
اقای فرهنگی مشکل ما قشر فرهنگیان ومعلمان صدیق نیست .مشکل ما با امثال عزیزی هاست تا اعتراض داشتند ادارات دیگر به عنوان مثال به کار میبرن مثل بانکوتامین اجتماعی ....شما تا بحال فیش حقوقی کارمند بانک را دیدهاید
محمد حسن 11 اسفند 1393
اقای فرهنگی از همین معلمهای گذشته شما هم استفاده برده اید پس چرا خودتان معلم شدید خواهشا نگو عشق به معلمی که ....
کارمند 10 اسفند 1393
فیش حقوقی بانک میدونیم کمه اما از وامهای بالای 100 میلیونی با بهره کم رو چرا نمیگی ، چقدر وام مسکن میگیرید؟ منم کارمندم با 15 سال سابقه خدمت(آموزش پرورشی نیستم) وام مسکن ما 3 میلیونه اون هم هنوز شامل حالمون نشد ، در مورد فرهنگیان اینگونه قضاوت کردن ناعادلانه است ، اینها باید در رفاه باشند دغدغه نداشته باشند تا فرزندانمان را درست بیاموزند و تربیت کنند ، قبول کنید بی انصافیه
محمد امیر 12 اسفند 1393
اقای کارمند شما اطلاعی از وام بانکی ها نداری اولا میزان وام اینقدر نیست دوم اکثر ان وام کم بهره نیست ثالثا ادارات دیگر همین وام را در عرض چند سال به صورت بلا عوض میگرن .رابعا میدانی یک کارمند بانک چند ساعت در روز کار مفید انجام میدهدو.......خیلی چیزها در این مورد ....بانکی ها با سیلی صورت خود را سرخ نگه میدارن
احمدی 11 اسفند 1393
با سلام و خداقوت خدمت معلمان عزیز
حقوق یک کارمند با رتبه خبره در فرهنگ و ارشاد بسیار پایین تر از کف حقوق خیلیل از دستگاهها مانند کمیته امداد، شهرداری، آب، برق، گاز و ... و حتی از حقوق خود معلمان نیز کمتر است زیرا هر نیروی از آموزش و پرورش به فرهنگ و ارشاد مامور شد با کاهش 200 الی 300 هزارتومانی حقوق مواجه شد. قراربو قانون خدمات کشوری به این بی عدالتی ها پایان دهد که الان خود نمادی از بی عدالتی در پرداخت به کارکنان دولت شده است.
رضا 11 اسفند 1393
آقای که نمیدانی بهتره که حرف نزنی .اولا من هم مثل تو 7صبح تا2 بعداز ظهر مدرسه ام چطور تو 47ساعت کر میکنی ومن 24 ساعت. این فقط ابلاغ انشایی است وعنوان آن. دوماچند درصد معلم ها کلاس خصوصی دارند؟
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 11 اسفند 1393
اگرمعلم ابتدائی باشی و معلم مدارس استثنائی حرفت درست وبیشتر از این حقت است اما معلم دیگر پایه ها نه
مجید 11 اسفند 1393
اقای محترم من خودم چند پزشک ومهندس میشناسم که دارند شیمی و زیست وریاضی هندسه وفیزیک و....را خصوصی تدریس میکنند.چون هم سوادش وهم می دانند که در امد ان بالاتر است اما شما میفرمائید چند درصد معلم ها کلاس خصوصی دارن این دیگه مشکل خودشان است
یک معلم 11 اسفند 1393
عزیز من، با این غلط املایی ( موضفی نه موظفی ) حقوقت بیشتر از این نباید باشه،
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 13 اسفند 1393
اقای معلم این غلط املائی را نیز از زحمات بی شائبه شما میباشد
نا شناس 11 اسفند 1393
اگر مبنای محاسبه حقوق محاسبه بر اساس بازده کاری باشد که شما اقاقی عزیزی به ملت ودولت بدهکاری و چیزی نباید مطالبه نمایید دستگاه عریض اموزش و پرورش تنها کاری که میکند نگهداری دانش اموزان در محدوده زوانی و مکانی خاص هست اگر اینطور نیست وضعیت تحصیلی خودتان را با وضعیت کنونی مقایسه نمایید خود درمی یابید ایا در سیستم گذشته کلاسهای خصوصی اینهمه وجود و رواج داشت ایا اگر معلم از سر دلسوزی سر کلاس اموزش دهد نیازی هست که دانش اموزهمه کتابهایش را کلاس خصوصی بگیرد
پاسخ ها به این نظر
معلم 10 اسفند 1393
درکت حضرت عالی همین است که از آموزش و پرورش بازده مادی میخواهی اگه تحقیقی در کشورهای پیشرفته بکنی میفهمی که معلمان از نظر دستمزد در بالاترین سطح و از لحاظ فراغت کار هم در بالاترین سطح قرار دارند، چرا بخاطر اینکه نسل آینده ساز جامعه را هدایت در جهت توسعه پایدار میکنند ، علت نقش ضعیف معلمان در چند سال قبل و حال اینست که معلم بعلت کافی نبودن حقوقش مجبور هست دوشیفته کارکند تا مخارج زندگیشو بدست آورد در صورتیکه در این فراغت معلم باید به تحقیق و مطالعه بپردازد تا خود را بروز و با دانش بیشتر سرکلاس حاضر شود حالا شما بفرما این مشکل ناشی از چیست از معلم هست یا سردمداران که به نقش معلم ارزش قائل نیستن؟؟؟
نا شناس 11 اسفند 1393
واقعا دید جامعه به معلمان و فرهنگیان این است.شما حق دارید این نظرات را بدهید.چون تا الان با یک کلاس40نفره مواجه نشدی پس نمیتونید اظهار نظر کنید.خلایق هرچه لایق...
پاسخ ها به این نظر
جواد 11 اسفند 1393
کلاس 40 نفره هم وجود دراه .....البته منظورت کلاس خصوصیه دیگه نه
نا شناس 11 اسفند 1393
بميرم برا كارمندان ادارات چقدر كار مي كنند نگران نباشيد دولت داره تدبير مي كنه داره به فرهنگيان اميد ميده درود بر احمدي نزاد
گمنام ازکمیته امداد 11 اسفند 1393
اولاًاین آقای عزیزی ازکجا تحقیق کردندکارمندان کمیته امدادچندبرابرپرداختی داشتند...یک روز کارکردن درکمیته امدادوخدمت رسانی به این اقشارآسیب پذیر برابری باکاریک هفته ای معلمان درایام کاری آنهامی کند.حالابماند تعطیلات چهارماهه تابستان،15الی20 روزه عیدنوروز،بارش برف وباران و00000
نا شناس 11 اسفند 1393
بخداقسم وضع ما کارکنان استانداری ها و فرمانداری ها خیلی از معلمان عزیز بدتره ولی بهتره بجای اینکه واسه هم شاخ و شونه بکشیم پشت هم باشیم تا دولت واسه همیشه تکلیف معلمان و کارمندان البته حقوق پایین رو معلوم کنه.
ميرزائي 11 اسفند 1393
آقاي محترم چرا شما دروغ ميگوئيد تنها دريافتير ما پرسنل امداد همان 603000تومان عيدي بود وضمنا بنده با 20 سال سابقه كاري كل حقوق ومزاي اين حقير 1070000هزارتومان ميباشد ، برو توبه از دروغي مه گفتي
م 11 اسفند 1393
احسن به فرهنگیان (فرهنگیانی که آرامش مالی نداشته باشن چطور برای آینده این نظام آدم پرورش دهند ) وزیر آموزش و پرورش را کنار بذارین
نا شناس 11 اسفند 1393
اقای عزیزی چندین برابر میدونی یعنی چند یعنی حداقل بیش از دوبرابر ایا مطمئن هستی اقای عزیزی یا ریاضی بلد نیستی
نا شناس 11 اسفند 1393
اقای عزیزی شما لطفا مشکلتان را با نیروهای ستادی ومدیریتی خودتان حل کنید که35درصد افزایش حقوق داشته اند نا با دیگر سازمانها
نا شناس 11 اسفند 1393
با سلام اقای عزیز شما هنوز موفق شده اید حکم کارگزینی یک کارمند کمیته امداد وتامین اجتماعی وبانک ببینی .....چطور میفرمایید چندین برابر واقعا متاسفم
جلال 11 اسفند 1393
اقای عزیزی هر وقت اعتراض داشتی از خودت دفاع کن به دیگران کاری نداشته باش ...دوما با این حرفی که زدی که کارکنان بانکها وکمیته امداد چند برابر شما حقوق میگرن اگر درست نباشه که نیست من به عنوان کارمند بانک از شما در ان دنیا نمیگذرم
شمس 11 اسفند 1393
اقای عزیزی از حق خودت دفاع کن ..خودت را بادیگران مقایسه نکن
نا شناس 11 اسفند 1393
آقایی که معلمان کم کار می کنند ، باور کنید اشکال از ما معلما نیست ما حاضریم مثل شما شبانه روزی کار کنیم اما حداقل اضافه کار داشته باشیم پیش خانواده شرمنده نباشیم. شما قضاوت بفرمایید آیا شما حاضرید معلم فرزند دلبند شما سرکلاس به فرزنذتان فرهنگ بیاموزد و بلافاصله بعد از ظهر آزانس کار کند ؟آیا توانی برای این انسان باقی می ماند؟ دلبند شما درباره ی معلم مسافرکش خود چی فکر خواهد کرد؟آیا می توان با یک دست دوهندوانه برداشت؟شما قضاوت کنید. البته ما از انتقاد شما ناراحت نیستیم.شاید به حقوقتان قبطه بخوریم اما حسادت نمی کنیم. حرف ما اینست تدبیری!!!!بشود ما هم بیاییم تو سایه ی عدالت. البته خداوند جای حق نشسته است.
پاسخ ها به این نظر
محمد 12 اسفند 1393
اقا من یک کارمند بانک هستم .با شما موافق هستم امام با اقای عزیزی نه .شما از حق خودت دفاع کن نخوا ه دیگران نیز حقوق شان کم شود
سید محمد 10 اسفند 1393
اقا من کارمند بانک هستم میخواهم همه چیزها یی که از بانک میگرم رابا اقای عزیزی عوض کنم ..
وارثان انقلاب 10 اسفند 1393
اما نکاتی که از نگرانی های کارکنان بانکها می توان ذکر کرد: ساعت شروع و پایان کار بانکها در مقایسه با سایر ادرات و سازمانها.

نقش محوری بانکها در اقتصاد کشور ، خصوصا در شرایط حاکم جهانی چند سال گذشته در تقابل با ایران که تلاش تاثیر گذار و تایین کننده این سیستم موجب گذر کشور و دولت از شرایط حاکم شد.

غیر قابل قیاس بودن ساعات کار مفید کارکنان بانکها با بیشتر ادارات و سازمانها

سختی و مشقت کاراهایی از قبیل تحویلداری و تعهدهایی که در بانکها برای مسولین شعب پدید می اید ..
حضور همیشگی کارکنان بانکها در همه شرایط جوی و مناسبتی و حتی بحرانهای اجتماعی و سیاسی ..
فرسایش شدید جسمی و ذهنی کارکنان بانکها در دوره اشتغال و بعد ان ..

شغل و حرفه‌اي که في‌نفسه اضطراب‌آور و تنش‌آفرين براي هر انسان است كه علاوه بر همه اين دشواري‌ها، كمبود فضاي كاري و امكانات رفاهي موجود بانك‌ها را نیز می توان اشاره کرد .

خطراتی که متوجه کارکنان بانکها می باشد : از قبل چک های جعلی و تقلبی ، کسر صندوق ، سرقت و ...

عدم استفاده از مزایای شغلی از قبیل مرخصی های ساعتی و روزانه به بهانه های مختلف ..
در حالی که کارمفید انجام شده توسط کارکنان بخش اداری کشور کمتر از دوساعت در روز ارزیابی می شود ساعت کارمفید روزانه انجام شده توسط کارکنان بانکها بیش از 6 ساعت در روز است
تسلط بیش از حد مشتریان به واسطه نیاز بانکها به مشتری که خود موجب فشارهایی روحی مضاعفی بر کارکنان بانکها می شود .

یاد داستان فیلم میوه ممنوعه می افتم که چه طور تصویری از یک کارمند بانک نمایش داده بود ؟
براستی ایا اگر این نقش و شخصیت برای یک مامور انتظامی یا یک معلم یا پرستار بود ، زمین و زمان را به هم نمی دوختند که چرا به صنف کاری ما جثارت و گستاخی نموده ید ؟ یادم نمی اید که هیچ بازخوردی از این فیلم در سیستم بانکی مشاهده کرده باشیم ؟! چرا باید ما کارکنان باید همیشه از مدیریت سازمانی و البته فرا سازمانی خود اسیب پذیر باشیم ؟ اما ...
وارثان انقلاب 10 اسفند 1393
اما نکاتی که از نگرانی های کارکنان بانکها می توان ذکر کرد: ساعت شروع و پایان کار بانکها در مقایسه با سایر ادرات و سازمانها.

نقش محوری بانکها در اقتصاد کشور ، خصوصا در شرایط حاکم جهانی چند سال گذشته در تقابل با ایران که تلاش تاثیر گذار و تایین کننده این سیستم موجب گذر کشور و دولت از شرایط حاکم شد.

غیر قابل قیاس بودن ساعات کار مفید کارکنان بانکها با بیشتر ادارات و سازمانها

سختی و مشقت کاراهایی از قبیل تحویلداری و تعهدهایی که در بانکها برای مسولین شعب پدید می اید ..
حضور همیشگی کارکنان بانکها در همه شرایط جوی و مناسبتی و حتی بحرانهای اجتماعی و سیاسی ..
فرسایش شدید جسمی و ذهنی کارکنان بانکها در دوره اشتغال و بعد ان ..

شغل و حرفه‌اي که في‌نفسه اضطراب‌آور و تنش‌آفرين براي هر انسان است كه علاوه بر همه اين دشواري‌ها، كمبود فضاي كاري و امكانات رفاهي موجود بانك‌ها را نیز می توان اشاره کرد .

خطراتی که متوجه کارکنان بانکها می باشد : از قبل چک های جعلی و تقلبی ، کسر صندوق ، سرقت و ...

عدم استفاده از مزایای شغلی از قبیل مرخصی های ساعتی و روزانه به بهانه های مختلف ..
در حالی که کارمفید انجام شده توسط کارکنان بخش اداری کشور کمتر از دوساعت در روز ارزیابی می شود ساعت کارمفید روزانه انجام شده توسط کارکنان بانکها بیش از 6 ساعت در روز است
تسلط بیش از حد مشتریان به واسطه نیاز بانکها به مشتری که خود موجب فشارهایی روحی مضاعفی بر کارکنان بانکها می شود .

یاد داستان فیلم میوه ممنوعه می افتم که چه طور تصویری از یک کارمند بانک نمایش داده بود ؟
براستی ایا اگر این نقش و شخصیت برای یک مامور انتظامی یا یک معلم یا پرستار بود ، زمین و زمان را به هم نمی دوختند که چرا به صنف کاری ما جثارت و گستاخی نموده ید ؟ یادم نمی اید که هیچ بازخوردی از این فیلم در سیستم بانکی مشاهده کرده باشیم ؟! چرا باید ما کارکنان باید همیشه از مدیریت سازمانی و البته فرا سازمانی خود اسیب پذیر باشیم ؟ اما ...
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 12 اسفند 1393
خیلی عالی ومفید بود انشااله فرهنگیان به حق خود برسند البته با روش مناسب ودرست..
چاکسری ریکا 10 اسفند 1393
باسلام


متاسفانه هنوز میبینم که برخی به تعطیلات فرهنگیان اشاره می کنند اگر این دوستان نگاهی به کشورهای پیشرفته جهان بیاندازند هرگز چنین حرفی نخواهند زد شاید این افراد کسانی هستند که نا اگاهانه بجای تشویق به فرهنگ شکوفایی وپیشرفت موجبات ترویج فرهنگ اختلاس وولنگاری گردند امیدوارم همانگونه که جوامع پیشرفته متوجه ارزش ومنزلت پایه واساس جامعه گردیدند این دوستان هم با نگاهی موشکافانه پی بی تربیت فرزندان نیک خویش ببرند تا جامعه‌ای اید ه آل راهی نمانده
دلسوز 10 اسفند 1393
با كمال تاسف . اين هم معلم عزيز كه ديگران را كمتر از خود مي داند . ميتوانيد جلوي ريخت و پاش هاي آموزش و پرورش و هزينه هاي ناكجاآباد آموزش و پرورش را كم كرده و اگر همان اندازه كه دنبال سياست بازي هستي ، به همان اندازه دنبال تعليم دانش آموزهاي خود باشيد اينقدر فكر بد نميكرديد . جرات داريد يك روز فقط زير سايه درخت عسلويه بمان ، جرات داريد يكبار با مددجويان تحت پوشش كميته امدا د ديدار كن و .....
کارشناس فرهنگی 10 اسفند 1393
با سلام ضمن احترام به تمام مخالفینی که از نقش معلم و مربی در تربیت نسل آینده ساز جامعه خبر ندارند میرسانم که در جوامع پیشرفته مثل ژاپن آمریکا و کشورهای اروپایی که به توسعه پایدار رسیدند روی نقش معلم در توسعه اهمیت خاصی قائل شدند چون نیروی کار متعهد و متخصص در این نهاد شکل میگرند و بیشترین دستمزد را میگرند حتی از اساتید دانشگاه بیشتر چون تربیت نسل تا سن 17 سالگی در آموزش و پرورش هست که معلم دغدغه مسائل مادی را ندارند و اوقات فراغت را با فراغ بال به تحقیق و مطالعه میپردازند تا نقش بیشتری ایفا بکنند در رشد فکری نوجوانان جامعه ، نه اینکه مثل جامعه ی ایرانی معلم زمان مطلعه و تحقیق خودش را به علت کفاف نکردن حقوق به شغل های دوم و کاذب روی بیاورد ، علت ضعف دانش آموزان فعلی دقیقا همین مسئله هست که مسولین توجه لازم در این خصوص را ندارند که تبعات آن در 10 سال آینده در جامعه هویدا خواهد شد .
فرهنگی 10 اسفند 1393
وزیر آموزش و پرورش ناتوان هست که نتوانست نظام رتبه بندی را به صحن علنی مجلس بکشاند برای چی چسبیدی به وزارت که چی بشه فانی ناتوان ناتوان باید استیضاح گردد ، وزیری که ساکت ترین وزیر در جلسات هیات دولت هست معلومه ناتون هست چون وزارت با این طویلی نیاز هست که وزیرش بیشترین صحبت را داشته باشد ، وزیری که بودجه سالیانه اش را 4 تا مدیرکل استانها بروند از معاونت راهبردی ریاست جمهوری بگیرند و خودش نتواند دیگه واویلا هست فانی ناتوان ناتوان رها کن وزارت آموزش و پرورش رو برو دنبال تدریس خودت این کلاه برای تو خیلی بزرگ هست .
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 12 اسفند 1393
افرین با شما موافقم این درست است نه شیوه اقای عزیزی وامثال ایشان ....
نا شناس 10 اسفند 1393
برادر عزيزي ، عزيز و گرامي چند درصد معلمين از جمله حضرتعالي در سال مثل ديگر كارمندان كار ميكنيد . چند درصد معلمين در مشاور املاك كار ميكنند . حالا بازار خريد و فروش زمين در شهرستان فروكش كرده چرا چوبش را سر ديگران ميزتيد . برادر رستمي گرامي ، وجداناً دكتري قبول شدي و نرفتي چرا معلم عزيز و زحمتكش حرفي ميزند كه خودت آن راقبول نداري.
پاسخ ها به این نظر
علی 14 اسفند 1393
با سلام و احترام
خیلی ناراحتم که چنین بگو مگوهایی پیرامون چالشهای آموزش و پرورش و دغدغه های فرهنگیان صورت می گیره

خدمت حضرتعالی عرض می کنم که رتبه بنده قبولی پزشکی و حسابداری وزارت نفت بود ولی نرفتم
از اینها که بگذریم سخن بنده واضح هست ، اکثر معلمان نیروهای مستعدی بودن و هستند ، حق نیروهای مستعد نیست که اینگونه تحقیر شوند

این چه حرفیه که شما 6ماه کار می کنید ؟ انتقاد ما به سیستم هست ، ما حاضریم 48 ساعت کار کنیم و با کمال میل استعداد و توانایی خودمان را در خدمت مردم و کشورمان بکار گیریم ولی تلف نشویم ، تحقیر نشویم ، واقعا دانش آموزم با مشاهده ی وضع مالیم ازم ناامید میشه . الان که دهه ی شصت نیست .
پاینده باشید
نا شناس 11 اسفند 1393
به نظرم گنه کرد در بلخ اهنگری به شوشتر زدن گردن دیگری . معلمان عزیز و کارمندان که بنده هم یکی از کارمندان هستم . همه خدمتگزاران دارند زحمت میکشند انصاف نیست معلمان عزیز به کارمندان محترم و بالعکس توهین کنند با این مشغله فکری که دولت و مجلس این چند سال برایمان درست کرده کار کردن برای هر صنفی سخت و غیر قابل تحمل شده این افزایش حقوق ها نتیجه کم محبتی و بی اعتنا بودن دولت چه قبلی و چه دولت فعلی به کارمندان و معلمان و حتی کارگران و ... باعث چنین تنشی بینمان شده مطمئن باشید کار همه ما حساس و به نوع خودش سخته آن معلم عزیزی که در هفته دو روز تدریس میکنه اندازه 6 روز کاری ما کارمندان ممکنه سخت باشه و غیر این هم نیست بنابراین کلیه کارکنان دولت باید در یک صف باشند و این مطلب رو هم باید به معلمان عزیز بگم وضع بقیه کارمندا هم بهتر از اونا نیست هم مثل همیم با تشکر
نا شناس 11 اسفند 1393
شما بانکی ها دیگر حرف نزنید مردم را بیچاره کردید اختلاسهای شما بس نبود روحانی حقوق شمارا اضافه کرد نوزول خورای زمان شمایید درود بر معلم باشرف انسان ساز
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 12 اسفند 1393
اولا اختلاس .نزول خوری کار اجداد ونیکان شما میباشد توهین نکنید
نا شناس 12 اسفند 1393
من انسان سازی معلمان را درجامعه کاملا به وضوح میبینم
علی 11 اسفند 1393
به جاب بحث کردن باید سعی کنیم دولت مردان را ترغیب نمائیم تا حقوق افراد دیگر دستگاهها را نیز متناسب با دستگاههای پر پول سنجیده و عالت علی را رعایت کنند
سعید 11 اسفند 1393
با سلام آقای کارمند بانک که از حقوقت می نالی لطفآ از وام های مسکن و ماشین و لوازم خانه و ... با درصد بسیار پایین و پاداش های گاه و بی گاه سالانه هم بگو
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 12 اسفند 1393
اولا که این جوری نیست .دوما همین وامها را دیگران در حقوق ماهیانه خود بلاعوض دریافت میکنند.سوما شما به فرما چند ساعت در روز کار مفید انجام میدهی
نا شناس 12 اسفند 1393
من به عنوان کارمند بانک حاضرم همه اینها را با کارمندان دیگر ادارات عوض کنم در عوض به همان اندازه ای که انها کار میکنند ومرخصی میگرند وبه ساعتی میرندو..... وهمچنین برای ماه عسل و خرید شب عیدوتعطیلات نوروزی وبین التعطلین و....استفاده کنم ..داداش من
سید 11 اسفند 1393
سلام اعتراضات جنبه تبلیغاتی داره ظاهرا برای بعصی آقایون ...من به عنوان یک معلم ابتدایی میگم کسی به فکر ما نیست ....پس خودتدون ناراحت نکنید...
سوادکوهی 11 اسفند 1393
آقایانی که ادعادارند معلمان کلاس خصوصی دارند به خاطرکم بودحقوق است
معلم 11 اسفند 1393
مرگ بر ضد ولایت فقیه.درود برمعلمان.مرگ بر منافق.
صادق 11 اسفند 1393
مشکل اموزش وپرورش وزیر محترم است تا این وزیر استیضاء نشود مشکل فرهنگیان حل نمی شود
فرهنگی 11 اسفند 1393
تا زمانیکه ما فرهنگیان برای مجلس به غیر فرهنگی رای دهیم همین منوال ادامه دارد فرهنگیان استان همت کنید از هر شهر به یک فرهنگی رای دهید
محمد 12 اسفند 1393
حق با شماست شاید حکم حقوقی فرهنگیان نسبت به بعضی از سازمان ها بیشتر باشد ولی بحث روی دریافتی حقوق است مثل اضافه کار/حق لباس/حق مسکن/حق ایاب وذهاب/پول ناهار/باهمه این حرف ها مطمن باشید تمام معلمین عزیز در کلاس درس با تمام وجود تلاش میکنند تعطیلات تابستان فرصتی برای معلم است تا با مطالعه بیشتر علم روز وجدید ترین روش تدریس آشنا گردد نه اینکه برای امرار معاش زندگی در اژانس مشغول گردد
معلم 12 اسفند 1393
تا زمانیکه ما نمایندگانی توانمند فرهنگی به مجلس نفرستیم همین خواهد شد ما فرهنگیان دنبال افراد دیگر هستیم در صورتیکه توانمندترین افراد فرهنگی هستند .
سينه سوخته 12 اسفند 1393
سازمان آموزش و پرورش براي خودش يك دولت و مملكت ديگري است
قبلا معلم ها در شهر يا روستا كنار جاده وا مي استادند تا يكي از اولياي دانش آموز اونا رو سوار كنند و خيلي حرمت داشتند ولي الان هر معلم با ماشين خودش مي آيد و در داخل مدرسه هم پارك مي كند و جايي براي زنگ تفريح و زمين ورزشي دانش آموزان نيست اين نشان مي دهد معلمي كه به سمت اشرافي گري برود خدا را بنده نخواهد بود و اونجور مي شود كه در مملكت ما دكتري سواد ديپلم را هم ندارند مي گوييد نه وضع اقتصاد مملكت را نگاه كنيد وضع صنعت و كشاورزي را نگاه كنيد وضع درماني و دارويي را نگاه كنيد وضع فرهنگي و... كشورمان را نگاه كنيد داريم از صفر تا صد را وارد مملكت مي كنيم
پاسخ ها به این نظر
مثل تو 13 اسفند 1393
ای سینه سوخته . اشرافی گری به داشتن یه ماشینه ؟
پس مسافرکش ها از اشرافند ؟
هواشناس 12 اسفند 1393
بداد کارکنان هواشناسی هم برسید
نا شناس 12 اسفند 1393
آقا محمد بنده کارمند فرمانداری هستم بخدا یک ریال نه حق لباس.مسکن.ایاب ذهاب و نهار نگرفتم ولی از مسئولین محترم یه سوال دارم چرا2تا کارمند با مدرک یکسان هردو زیرنظر قانون خدمات کشوری باید1میلیون اختلاف حقوق داشته باشن؟؟؟
جهان 12 اسفند 1393
به امید منحل شدن اموزش و پرورش و تعطیلی کامل مدارس دولتی. مدارس باید انتفاعی باشند و معلمان با سواد سهامدار باشند.نه هر کی هیچ کجا کار گیرش نیومد یا در امتحانات همه جا رد شد با یه پارتی کوچک معلم شود و نتیجه اش...........
پاسخ ها به این نظر
خودم 13 اسفند 1393
به نظر شما پارتی دارها ی بزرگ کارمند ادارات میشن ؟ خیلی بی انصافی
ر 11 اسفند 1393
من معلم کلاس اول در شهر با 30 دانش اموز که دانش اموزان دیر آموز ومشکل دار نیز هستند و اصلا دانش آموز دارم که سمعک دارد . حالا بنده معلم کلاس اول وقتی به منزل می روم می شوم یک ادم خسته وبی حال .
خدایا به داد ما برس
ناشناس 12 اسفند 1393
خداوند به کلیه ی کارمندان دولت سلامتی اعطا کند وبه مسئولین ما شعور وتدبیر اعطا کند.
احد 12 اسفند 1393
خق با ان فرهنگی عزیز است که اشاره داشته باید نمایندگان مجلس از جنس فرهنگیان باشد این مشکلات حل خواهد شد
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 13 اسفند 1393
مگر الان به این صورت نیست که همچین فاجعه ای داریم
طاهری 13 اسفند 1393
اقای به خدای احد واحد کسی به فکر کارکنان قراردادی دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم باشه...انکار همه صم بکم... شدند عدالت دیدی سلام برسون ..بخدا وضع ا.پ. خیلی بهتر... فاصله طبقاتی در دانشگاه بین یک هبات علمی.. کارمند رسمی ..و قراردادی زمین تا اسمان است... فریاد رسی جز دکتر احمدی نژاد نیست...
ساداتی 13 اسفند 1393
آقایون سایر نهاد ها که اینقدر به معلمین توهین می کنین فقط یه روز صبح تا ظهر خونه باشین و دو تا بچه خودتون رو داشته باشین مطمئنا ظهر نشده سردرد می گیرین چه برسه به اینکه 30 تا بچه مردم رو بخواین درس بدین. ما معلم ها حاضریم تابستون ها هم بریم مدرسه اما وضعیت معیشتمون بهتر بشه.
نا شناس 13 اسفند 1393
مشكل اصلي فرهنگيان ،نمايندگان مجلس هستند.متاسفانه قادر به درك مشكلاتشان نيستند.
عزیزی 13 اسفند 1393
من از عزیزانی که کامنت گذاشتند متشکرم. بنده الآن یعنی ساعت 22.45سیزدهم آنها را خواندم.بسیاری از اونها که اعتراض را نادرست میدانندو حقوق فرهنگیان را کافی بلکه زیاد هم میدونند به نظر من چون اطلاعی از آموزش و فرهنگ و جایگاه معلم ندارند کاملا حق دارند. با این عزیزان که آگاه نیستند ولی با اعتماد به نفس اظهار نظر میکنند سخن گفتن بی فایده است. من از الان اگر کسی هست که راجع به عرایض بنده اشکالی داشته باشه به حد اختصار پاسخ خواهم گفت. نمیدانم پس از گذشت سه روز کسی این خبر را هنوز دنبال میکنه یا نه.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.