.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رحمانی فضلی:
وزارت کشور را فدای جریانی سیاسی نمی کنم
صندوق رای امانت مردم در دست ماست

به گزارش شمال نیوز، وزیر کشور بی طرفی دولت در انتخابات را یک اصل مهم و ضروری برشمرد و گفت: وزارت کشور را فدای یک جریان خاص سیاسی در کشور نمی کنم، زیرا این گونه سوء استفاده ها به اعتماد مردم و کشور آسیب می رساند .

عبدالرضا رحمانی فضلی در جمع مدیران سیاسی استانداری های سراسر کشور این مطلب را بیان کرد.

وی افزود: صندوق های رای، امانت شما، حق الناس و ناموس شما هستند باید مواظب باشید؛ به احدی درباره این مسایل توجه نکنید و دقت لازم را داشته باشید. موضوع انتخابات حق الناس است و در این حوزه تقاضای من این است که رعایت جدی را داشته باشید و به هیچ وجه، له و یا علیه هیچ شخصی در مباحث استفاده نکنید.

رحمانی فضلی برگزاری این نشست ها را برای تحقق اهداف، گفتمان سیاسی و شعارهای دولت تدبیر و امید، مفید و سازنده و در جهت خیر و صلاح مردم عنوان کرد و ادامه داد: در وزارت کشور به لطف خداوند متعال تلاش ما بر این نکته بوده است که وضعیت ثبات و برقراری آرامش عمومی را در کشور به عنوان وظیفه اصلی برای خود و به عنوان خواست مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری حفظ کنیم .

وزیر کشور ایجاد ثبات، آرامش و تقویت امید در جامعه را به عنوان وظایف اصلی وزارت کشور یاد کرد و اظهار داشت: با حفظ و رعایت اعتدال گرایی، در حوزه مبنایی و امور سیاسی، اقتصادی و اجتماعی با روش تفاهم و تدبیر کارها را به پیش برده ایم و تعامل با نمایندگان مجلس و نمایندگان ولی فقیه در عین حفظ قدرت و استقلال، از اهداف وزارت کشور بوده است.

رحمانی فضلی با بیان این که در هیچ استانی، اختلافی که مانع انجام کارها باشد، وجود ندارد، گفت : حفظ ثبات و آرامش در کنار هماهنگی و انسجام جزو مسایلی است که در کشور به آن نیاز داریم و به دلیل شرایط خاص بین المللی، حفظ انسجام و وحدت داخلی ما نقشی تعیین کننده در اقتدار کشور دارد و به همین منظور فرمانداران نباید خود را درگیر مسایل و کارهای حاشیه ای کنند.

وی هدف دولت را سرعت بخشیدن به برنامه ها برای تحقق اهداف مورد نظر و در راس آن تقویت نشاط و ایجاد رضایتمندی در بین مردم به عنوان پشتوانه های اصلی برای حمایت از نظام مطرح کرد.

وزیر کشور از برگزاری انتخابات به عنوان مهم ترین پدیده سیاسی یاد کرد و وزارت کشور را حافظ جایگاه سیاسی مردم در قدرت نامید.

رحمانی فضلی رعایت قانون در کشور را بر فرض این که در جایی با منافع فردی و گروهی سازگار نباشد برای همه لازم دانست و گفت: باید در کشور قانون را ولو این که به ضرر ما باشد رعایت کنیم و قانون گرایی را به عنوان اصل قابل قبول مورد ملاحظه قرار دهیم .

رییس شورای امنیت کشور به فضای خوب و مطلوب مرزها با وجود فشارهای خارجی اشاره کرد و اظهار داشت : ما از نمره امنیتی بالایی در کشور برخوردار هستیم و امنیت پایه توسعه و ثبات است .

رحمانی فضلی اصلی ترین مشکل مردم و جوانان را در شرایط کنونی موضوع اشتغال جوانان دانست و افزود : رفع این معضل در گرو تولید و سرمایه گذاری و افزایش بهره وری به عنوان دو مساله مهم است و بنده به عنوان وزیر توسعه گرا تلاش و اهتمام جدی خود را برای تشویق به سرمایه گذاری خواهم داشت .

وی توجه مدیران کل سیاسی در استان ها را به نهضت تولید با سه محور سرمایه گذاری، تشویق و افزایش بهره وری معطوف ساخت و اظهار امیدواری کرد که این گونه نشست ها در سطوح منطقه ای و ملی و در حوزه های مختلف با توجه به تجربه ارزشمند مقیمی در حوزه فنی و اجرایی بتواند در عمل موجب خیر و منفعت برای مردم شود ./ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.644 seconds.