.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از 10 تا 15 اسفند
نمایشگاه فروش بهاره در گلستان گشایش یافت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از آغاز بکار نمایشگاه فروش بهاره در این استان خبر داد.

به گزارش فارس، حسینقلی قوانلو ظهر امروز در آیین گشایش نمایشگاه بهاره در گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه از امروز 10 اسفند ماه آغاز و تا 15 اسفند ماه در گلستان برقرار است.

وی افزود: اجناس دهمین نمایشگاه فروش بهاره در استان بین 10 تا 20 درصد زیر قیمت بازار عرضه می‎شوند و بر همین اساس ناظرین این سازمان در این نمایشگاه مستقر شده و قیمت اجناس را رصد می‎کنند.

قوانلو خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه‎ها کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ایام نوروز از جمله روغن، برنج، گوشت قرمز و مرغ منجمد، قند و شکر، مواد لبنی و پروتئینی، انواع البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار به مردم استان عرضه خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در پاسخ به این سوال که چرا نمایشگاه فروش بهاره در استان از امروز آغاز شده است، گفت: در استان به دلیل حمایت از اصناف این نمایشگاه را 10 اسفند برپا کردیم تا فرصت مناسبی بعد از اتمام نمایشگاه برای اصناف در راستای فروش اجناس و کالاهایشان باشد.

وی ساعت بازدید و خرید مردم از این نمایشگاه را در دو نوبت صبح و عصر اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه صبح‎ها از ساعت 9 الی14 و بعدازظهرها از ساعت 16 تا 21 برای عموم مردم دایر خواهد بود.

گفتنی است نمایشگاه فروش بهاره در شهر گرگان در کیلومتر پنج جاده گرگان-آق قلا در محل نمایشگاه‎های بین‎المللی استان گلستان برپا شده است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.