.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیش از 5 هزار شغل در گلستان ایجاد شد

 شمال نیوز: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: امسال 5 هزار و 14 نفر جذب دستگاه‎های دولتی، غیردولتی و مشاغل خرد شدند.

 امرالله عباسی ظهر امروز در دهمین کارگروه اشتغال و سرمایه‎گذاری استان که در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: براساس گزارش سامانه رصد، 3 هزار و 509 نفر در مشاغل خرد و خانگی و یک‎هزار و 505 نفر جذب دستگاه‎های اجرایی استان گلستان شدند.

وی تصریح کرد: همچنین 4 هزار و 229 نفر در کاریابی‎های غیردولتی جذب کارگاه شدند و زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.

این مقام مسئول با بیان اینکه اشتغال پایدار یکی از رویکردهای جدی استان است، افزود: در پایان سال 92، 233 هزار و 972 نفر بیمه تامین اجتماعی شدند که این رقم به استثنای مستمری‌بگیران است.

عباسی در خصوص اشتغال ایجاد شده در بخش مشاغل خرد و خانگی تصریح کرد: در بخش خوداشتغالی و خویش‎فرمایی 3 هزار و 509 نفر و بیمه‎شدگان تامین اجتماعی 7 هزار و 659 نفر جذب شدند که این موارد ممکن است در وضعیت موقت و پایدار باشند.

وی ادامه داد: برآوردها نشان می‎دهد حدود 65 درصد آمار اشتغال ایجاد شده پایدار هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی بیشترین اشتغال را با 2 هزار و 314 نفر در بین سایر دستگاه‎های اجرایی داشته است، ادامه داد: ثبت اشتغال در سامانه رصد تا 30 بهمن‌ماه جاری توسط جهاد کشاورزی 888 نفر، در صنعت، معدن و تجارت 546 نفر و در بهزیستی 516 نفر اعلام شده است.

به گفته عباسی، اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری 245 نفر، فنی و حرفه‎ای 226 نفر، دانشگاه علوم پزشکی 131 نفر، جنگل‎ها و آبخیزداری 48 نفر و تعاون 56 نفر مجموع مشاغل ایجاد شده در سامانه رصد بوده است. /250فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.606 seconds.