.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سوال نماینده مازندرانی از وزیر ورزش
وزیر ورزش پاسخگوی دوره مدیریت غیرقانونی بر فدراسیون ووشو باشد/تخلف در نحوه ثبت نام و برگزاری انتخابات هیات رییسه فدراسیون ووشو

 شمال نیوز: عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از تقدیم سوال از وزیر ورزش جوانان درباره تعیین تکلیف انتخابات ریاست فدراسیون به خصوص ووشو به هیات رئیسه مجلس خبر داد.

عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با خانه ملت، با بیان اینکه گودرزی باید نسبت به بی قانونی ها در فدراسیون‌های ورزشی جوابگو باشد، گفت: با وجود اینکه زمان قانونی مدیریت برخی روسای فدراسیون‌ها به اتمام رسیده همچنان شاهد حضور آنها در  فدراسیون‌ها هستیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فدراسیون ووشو یکی از فدراسیون‌های متخلف در این امر است. البته اکنون سرپرستی برای این مجموعه ورزشی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با این حال مدت زمانی علی‌نژاد به طور غیر قانونی بر فدراسیون ووشو مدیریت داشت که باید وزیر ورزش پاسخگوی این موضوع باشد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس اظهار داشت: به همین منظور برای آنکه گودرزی به مجلس در این باره جواب بدهد، سوالی طراحی و تقدیم هیات رئیسه کردیم که بعد از طی مراحل قانونی، وزیر برای پاسخگویی به آن باید به مجلس بیاید /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.777 seconds.