.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس اتاق اصناف مرکز استان خبر داد :
آغاز به‌کار نمایشگاه فروش بهاره ساری از ۱۲ اسفند
شمال نیوز: وی از وجود غرفه های پوشاک، کیف و کفش آجیل و شیرینی، لوازم بهداشتی در نمایشگاه بهاره خبر داد و افزود: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 6000 متر در 400 غرفه از تولید کنندگان و عرضه کنندگان مازندران و استانهای همجوار برگزار و کلیه کالاها....
آغاز به‌کار نمایشگاه فروش بهاره ساری از ۱۲ اسفند

شمال نیوز: رئیس اتاق اصناف شهرستان ساری از تمهیدات لازم برای برپایی نمایشگاه فروش بهاره در ساری خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۱۲ اسفندماه آغاز به‌کار می‌کند.

به گزارش شمال نیوز، عباس رمدانی در گفت و گو با سایت اصناف شمال با بیان اینکه نمایشگاه بهاره با هدف تامین مایحتاج نوروزی شهروندان برپا شد ، گفت: این نمایشگاه با ظرفیت خوب اتاق اصناف مرکز استان در آستانه سال جدید برگزار خواهد شد .


وی از وجود غرفه های پوشاک، کیف و کفش آجیل و شیرینی، لوازم بهداشتی در نمایشگاه بهاره خبر داد و افزود: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 6000 متر در 400 غرفه از تولید کنندگان و عرضه کنندگان مازندران و استانهای همجوار برگزار و کلیه کالاها 15 الی 30 درصد زیر قیمت بازار در نمایشگاه عرضه می شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مازندران اظهار داشت: نمایشگاه بهاره ساری تا بیستم و یکم اسفند ماه همه روزه از 10 صبح تا 10 شب در کیلومتر 7 جاده ساری نکا ( مرکز نمایشگاه تخصصی ساری) جهت بازدید عموم دایر است.

رمدانی خاطر نشان کرد: بازرسان حضور گسترده‌ای در این دارند و در صورت شکایت بازدید کنندگان، در اسرع وقت به شکایات آنان رسیدگی کنند. تمامی کالاها پیش از آغاز به کار نمایشگاه به لحاظ کیفی و قیمتی توسط کارشناسان ،کارشناسی می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.