.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمایندگان مازندران : سفر رییس مجلس به استان برای مردم پر برکت بود

 شمال نیوز: نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی معتقدند که سفر رییس مجلس شورای اسلامی به استان مازندران دارای ثمرات ملموسی است و برکات این رخداد در آینده نزدیک روشن خواهد شد.

دکتر علی لاریجانی اواخر هفته گذشته و در سفری یک روزه به استان مازندران در جمع مردم محمود آباد و عباس آباد حضور یافت و در مراسم بزرگداشت شهدای این شهرستانها به سخنرانی پرداخت. نمایندگان این استان معتقدند که حضور رییس مجلس شورای اسلامی در استان مازندران برکاتی را برای مردم این مناطق به همراه خواهد داشت و ثمره آن را بزودی خواهند دید.

اعتماد به نظام با سفرهای استانی مسئولین

در همین ارتباط عبدالوحید فیاضی در خصوص دستاوردهای سفر دکتر لاریجانی به استان مازندران گفت: رییس مجلس شورای اسلامی در سفر یکروزه خود به استان مازندران، با حضور در شهرستان محمود آباد، در مراسم یادواره شهدای این شهرستان شرکت کرد.


نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از خواسته های مردم محمود آباد توسعه فرودگاه محمود آباد بوده و در سفرهای قبلی رییس مجلس، این موضوع پیگیری شد، اکنون نیز دکتر لاریجانی دستور پیگیری هرچه سریعتر این موضوع را دادند.

وی تصریح کرد: به هر حال باید توجه داشت که دکتر لاریجانی به عنوان رییس خانه ملت، از جایگاه ویژه ای در نظام برخوردار بوده و حضور ایشان در مراسم های مردمی قطعا باعث اعتماد بیشتر مردم به مسئولین می شود.

سفر رییس مجلس به مازندران برای مردم پر برکت بود

عزت الله یوسفیان ملا نیز در گفت و گو با خانه ملت، سفر دکتر لاریجانی به این استان را پر برکت عنوان کرد و گفت: بررسی مشکلات منطقه از سوی ریاست مجلس شورای اسلامی باعث تسریع در رفع آنها شده و به همین دلیل سفر دکتر لاریجانی به این استان برکاتی را به همراه خواهد داشت.


وی ادامه داد: مردم استان مازندران استقبال خوبی از حضور دکتر لاریجانی در مراسم یادواره شهدا کردند و این حضورها کاملا مثبت ارزیابی می شود.

همچنین حضور دکتر لاریجانی خروجی های با برکتی را خواهد داشت که مردم منطقه بزودی متوجه آنها خواهند شد.

حضور رییس نهاد قانون گذاری باعث شد تا شاهد گردهمایی جمع کثیری از مسئولین استانی و کشوری در استان مازندران باشیم که این موضوع حائز اهمیت به شمار می رود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.923 seconds.