.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو فراکسیون معدن و تولیدات معدنی مجلس:
دولت از وضعیت موجود بازنشستگان صنعت فولاد عذر‌خواهی کند

 شمال نیوز: عضو فراکسیون معدن و تولیدات معدنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری مجلس برای حل مشکلات صنعت فولاد، گفت: دولت باید از وضعیت موجود بازنشستگان صنعت فولاد عذر‌خواهی کند.

کمال علی‌پور امروز در گفت‌وگو با فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه حقوق بازنشستگان صنعت فولاد باید به‌موقع پرداخت شود ولی تا حدود چهار ماه هم عقب‌ماندگی داشته است، گفت: ما وظیفه پیگیری داریم و دولت هم وظیفه عذر‌خواهی از وضعیت موجود بازنشستگان صنعت فولاد را دارد.

نماینده مردم سوادکوه، سوادکوه‌شمالی، قائم‌شهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی به سابقه مشکل تامین حقوق بازنشستگان صنعت فولاد اشاره کرد و افزود: واگذاری معادن به شرکت‌های خصوصی طبق اصل 44 و تعدیل نیرو‌ها و یا قرار گرفتن نیروهای شاغل در زیر‌مجموعه تامین اجتماعی و عدم واریز مبلغی به صندوق بازنشستگان صنعت فولاد ریشه ایجاد مشکل برای بازنشستگان صنعت فولاد کشور است.

دبیر مجمع نمایندگان استان مازندران تصریح کرد: در طول چهار سال، یک ریال به صندوق بازنشستگان صنعت فولاد کشور واریز نشده است و این صندوق بیش از 82 هزار نفر بازنشسته دارد که حدود 8 هزار نفر آنان در منطقه ما حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت گذشته در نقل و انتقالات مناسب عمل نکرده است و قرار دادن صندوق بازنشستگان صنعت فولاد در زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تنهایی کافی نبوده است و وزیر سابق و وزیر دولت تدبیر و امید خواستار تامین منابع مالی خاص برای این صندوق بودند.

نایب رئیس فراکسیون معدن و تولیدات معدنی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سال گذشته مقرر شد تا مبلغ 17 هزار میلیارد تومان از طریق فروش سهام شرکت‌ها برای حل مشکلات صندوق بازنشستگان صنعت فولاد اختصاص یابد تا شاهد پویایی این صندوق باشیم، اظهار کرد: دولت در سال گذشته زیان‌ده بودن شرکت‌ها را موجب دریافت حدود 12 هزار میلیارد تومان و کسری 5 هزار میلیارد تومانی ذکر کرد و امسال در تبصره 16 قانون بودجه اسامی شرکت‌های سودده را از دولت استعلام کرده‌ایم تا مبلغ 21 هزار میلیارد تومان برای حل مشکل حقوق و مزایا بازنشستگان تعلق گیرد و دولت بهانه‌ای برای عدم اختصاص مبالغ مورد نظر نداشته باشد.

علی‌پور با اشاره به اینکه 2 هزار میلیارد تومان برای طلب سه ماه حقوق و عیدی و پاداش و معوقات قبلی طبق قانون باید به آنها اختصاص یابد، گفت: در جلسه روز شنبه مجلس شورای اسلامی در مورد جداول شماره 8 و 18 و تامین 2 هزار میلیارد تومان طلب بازنشستگان که پیشنهاد من بوده است، رای‌گیری می‌شود و رایزنی لازم با نمایندگان هم انجام شده است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 اسفند 1393
بازنشسته های وزارت کشور دارند با حقوق بخور و نمیر زندگی می کنند دولت یه فکری کنه مثلا وزارت کشوری اند ؟ طبل تو خالی
قابل توجه مسئولین بی درد 10 اسفند 1393
پدرم سال 76 فوت کرد و مادرم با دو دختر دانشجو سرپرست خانوار است... شما بگویید الان که 45 روزه هی چ مبلغی دریافت نکردند مادرم چه کند ... گدایی کند یا ... ما هیچ درامد دیگری نداریم...خدایا پیش کی شکایت کنیم...
نا شناس 10 اسفند 1393
به جرات می تونم بگم دولت اصلا به فکر بازنشسته ها نیست یه نگا به اطرافتان بیندازید کاملا مشخصه از حقوق و مزایا گرفته تا بیمه و ...
به سختی دارند امرار معاش می کنند دولتی ها یه فکری کنند بازنشسته که بیشتر نیازمند افزایش حقوق و ... است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.197 seconds.