.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از سوی فرمانده انتظامی استان سمنان ؛
راز مرگ دو برادر ساروی در سمنان فاش شد !
شمال نیوز : رئيس پليس استان سمنان خاطر نشان ساخت: ماموران در ابتداي امر به يك دستگاه وانت مزداي تك كابين كه كنار جاده رها شده بود برخورد و بررسي موضوع از همان ابتدا آغاز شد.....
راز مرگ دو برادر ساروی در سمنان فاش شد !

شمال نیوز : فرمانده انتظامی استان سمنان از راز مرگ دو برادر ساروی كه جسد آنان هفته گذشته در محور دامغان - كياسر حوالی روستای اگره كشف شده بود خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سردار محمد رضا ميرزايي اظهار داشت: ساعت ۲:۳۰ دقيقه بامداد پنجشنبه ۳۰ بهمن كشف دو جسد در حوالي روستاي اگره در ۴۵ كيلومتري شمال غربي دامغان و در محور دامغان به كياسر به مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ فرماندهي انتظامي شهرستان دامغان گزارش شد.

وي افزود: بلافاصله گشت انتظامي كلانتري ۱۷ ديباج در محل فوق الذكر حاضر شدند و تيم بررسي صحنه جرم، مرجع قضايي و پزشكي قانوني به آن ها ملحق گشتند.

رئيس پليس استان سمنان خاطر نشان ساخت: ماموران در ابتداي امر به يك دستگاه وانت مزداي تك كابين كه كنار جاده رها شده بود برخورد و بررسي موضوع از همان ابتدا آغاز شد.

ميرزايي تصريح كرد: با راهنمايي دو تن از دامداران منطقه كه از جمله نخستين افرادي بودند كه موضوع را به پليس اطلاع دادند ۲۰۰ متر دورتر از جاده دو جسد داخل كانال عبور سيلاب مشاهده شد.

وي با بيان اينكه اجساد كشف شده مربوط به دو جوان ۳۱ و ۳۳ ساله و اهل مازندران بود اظهار داشت: با هماهنگي مرجع قضايي اجساد اين دو جوان منتقل و تحقيقات تخصصي براي كشف پرونده از افرادي كه اجساد را يافته بودند آغاز شد.

اين مقام انتظامي استان سمنان يادآور شد: تحقيقات تخصصي از (ت. ط) چوپان منطقه و بررسي مجدد صحنه جرم از سوي پليس آگاهي منجر به كشف يك قبضه سلاح شكاري از شيار كوهي در همان حوالي كه احتمال مي رفت مقتولين با همين اسلحه كشته شده باشند انجاميد.

وي خاطر نشان کرد: متهم در تحقيقات خود به پليس اعتراف كرد پس از مشاهده اجساد اين سلاح شكاري را كه در كنار آن ها افتاده بود را به اتفاق صاحب گوسفندان برداشته و در محلي در كوهستان مخفي كرده بود.

فرمانده انتظامی پليس استان سمنان افزود: در اين مرحله از پرونده فرضيه خودكشي اين دو برادر براي ماموران مطرح و تحقيقات پرونده به اين سمت هدايت شد.

وي تصريح كرد: دامدار ۴۱ ساله در تحقيقات تخصصي پليس به آشنايي قبلي با متوفيان اشاره داشته و گفته روز قبل از حادثه نزدم آمدند و يك قبضه سلاح شكاري و چهار گلوله از من خرديدند.

ميرزايي به تحقيقات تكميلي پرونده از پدر و مادر متوفيان نيز اشاره و اظهار داشت: آنان چند روز قيل از حادثه با چاقو مچ دست خود را به قصد خودكشي بريده بودند كه با سررسيدن به موقع والدين و تلاش پزشكان نجات پيدا كردند كه آثار آن نيز بر روي مچ دستشان مشهود بود.

وي اضافه كرد: بنابر شواهد و آثار موجود در صحنه و همچنين بررسي هاي تخصصي پليس آگاهي (م. ش) ۳۱ ساله با شليك گلوله به سر بردارش وي به قتل رسانده و سپس خود با شليك گلوله دوم به سرخودش خودكشي كرده است و تحقيقات تكميلي در اين راستا ادامه دارد.

رئيس پليس استان سمنان در خاتمه ضمن قدرداني از ماموران در كشف سريع اين پرونده و ابراز تاسف از بروز اين حادثه ناگوار به عموم شهروندان توصيه كرد با برقراري ارتباط مستمر وهمراه با محبت با فرزندان خود در مراحل مختلف زندگي از جمله ازدواج، اشتغال و ساير مشكلات ياري گر آنان باشند تا از بروز اين گونه اتفاقات جلوگيري به عمل آيد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 اسفند 1393
چرا واقعيت رو نميگيد؟ اين بنده خداها از ساري پا ميشن، 120 كيلومتر داخل بيابون خودشونو ميكشند؟ خودكشي مي كنند؟ اين بنده خداها كه از نظر مالي در وضع بسيار خوبي بودند! چه مشكل ازدواج و اشتغالي داشتند؟ دست برداريد! قضيه رو وارونه نكنيد!
پاسخ ها به این نظر
ابراهیم 11 اسفند 1393
بر اساس شنیده ها قاتل یک سرهنگ بازنشته می باشد که بر سر تقسیم گنج با مقتولین به مشکل بر خورد چون گنج های کشف شده چندین مجسمه بوده برای همین دست به قتل زده که با هوشیاری پلیس مازندران قاتل دستگیر شده است.
ناشناس 10 اسفند 1393
يعني راست باشه. الله العلم
ناشناس 10 اسفند 1393
من که باور نمی کنم . همه میگن سر جریان گنج کشتنشون..البته فکر کنم که آقای پلیس برای آرامسازی افکار عمومی همچین چیزی گفته باشه..
امید 10 اسفند 1393
آقا بی خیال...............خودکشی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟
طرف مگه بیکاره از اینجا بره سمنان خودکشی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
m 10 اسفند 1393
گرونی باعثه گروووونی
پاسخ ها به این نظر
دوست 10 اسفند 1393
دوست عزیز اینا اصلا مشکل مالی نداشتن
ماشاالله وضع مالیشون خوب بود
پس لطفا الکی آسمون ریسمون نبافید
نا شناس 10 اسفند 1393
ما رو چی فرض کردید، طرف پا میشه از ساری میره دامغان 45 کیلومتری جاده کیاسر خودکشی کنه اونم 2تایی!!! با وانت؟ 200متر دورتر از جاده داخل کانال آب!!! خوب شد خانم مارپل و کارگاه دریک و این اواخر کمیسر ناوارو مردن و این تحقیق شمارو ندیدند. چرا اینجور دلایل الکی رو مطرح کردید و پرونده رو مختومه
همشهری 10 اسفند 1393
ولی ماشنیدیم که سه نفر بودن . این دو نفر + نفر سوم .
ظاهراً سر زیرخاکی باهم اختلاف پیدا می کنن . شایعه است که دو برادر قصد پیچوندن نفر سوم رو داشتن و وی نیز به منظور انتقام گیری دست به این کار زده اند .
Mohsen 10 اسفند 1393
عجب سناریوی زیبایی نوشتید ...
هیچکس هم اصلا اصل موضوع رو نمیدونه
همه قانع شدند که خودکشی بود
مچکریم
مهدی 10 اسفند 1393
اگه اشتباه نکنم خودتون تو خبراتون گفتیم آثار چاقو بر بدن متوفیات بود . خب اونا چی بود؟
ناشناس 10 اسفند 1393
اگرموضوع خودکوشی بود ساری یامارندران جای مناسب نبود هردو بار میروند دامغان خودکوشی میکنند
پاسخ ها به این نظر
همشهری 10 اسفند 1393
دلبندم خودکوشی نه خودکشب .
البته ببخشیدا .
نا شناس 10 اسفند 1393
خودکشی
نا شناس 10 اسفند 1393
این برادر ها اصالتا اهل روستای م.... در دودانگه ساری می باشند. پدرشان یک شیرینی فروشی معروفی در ساری داره.
مرگشان هم بر اثر قتل بوده به این علت که برادر در حوالی کیاسر و دامغان به دنبال گنج بوده اند. البته لازم به ذکر است چندین بار از قبل هم گنچ پیدا کرده بودند.
مهدی 10 اسفند 1393
شنیدی که میگن "" کلنگ از آسمان افتاد و نشکست""
بنظرم این آقا پلیسه باید بره چند تا کتاب یا داستان جناعی مطالعه کنه تا بتونه یه سناریوی ساده بنویسه یا حد اقل ازش کپی کنه
داستانهای شرلوک هولمز یا هرکول پوارو بد نیستن ها

متاسفم برا آقا پلیس هامون
نا شناس 9 اسفند 1393
انگیزه خودکشی اونم دو تا برادر با هم چی بود؟؟؟؟؟؟
آریا 9 اسفند 1393
رنگ کردن مردم؟؟؟؟؟
این مردم باهوش تر از اینند که شما فکر کردید!!!
این قصه را برای خواب کردن بچه ها تنظیم می کنند ببم جان!!!!!
ساری 9 اسفند 1393
آقای پلیس دروغ نگو ما باور نمی کنیم از شما بعیده ما که عجله نداریم می توانید دیرتر راستش را بگویید ولی لطفا دروغ نگویید مردم را ابله فرض نکنید درست در ساری آمار قتل و خودکشی زیاده ولی مردم را ...فرض نکن
ساری 9 اسفند 1393
من هم می خوام برم سمنان خودکشی کنم اداره آگاهی سمنان چقدر ضعیفه
نا شناس 9 اسفند 1393
خدااخروعاقبت همه ما ختم بخیر کنه خداهردوشان راببخشه
رضا 9 اسفند 1393
ساری مثل تگزاسه دیگه
یک شهروند 9 اسفند 1393
عجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب
که اینطور
پس خودکشی بود
یعنی ااونا بخاطر مشکلات شخصیشون رفتن سمنان خودشونو کشتن
میگم حالا چرا ننوشتین براچی سمنان رفتن
نا شناس 10 اسفند 1393
آقا فرمانده خودکشی دروغه دروغه دروغه ، چرا از گفتن واقعیت فرار میکنید ، چرا درووووووووووووووووووووووووووووووووووووغ ، ملت و گیر آوردید
نا شناس 10 اسفند 1393
تو خودشه ناراحت نکن سردار پلیسه داره کلک دامغانی می‌زنه که بعدا گاتل خیال کنه تمام شده ماجر. بعد آگا پلیسه اونو دستگیر کنه. آی بنازم به کارآگاه گجت و هرکول پوآرو و...
از تورم صفر درصد، نتیجه مذاکره صد در صدو... خلاصه ما خلق‌الله همه چی باورمان شده.
محمد 10 اسفند 1393
طمع به مال دنیا همینه اگه همون اول تقسیم میکردن اینجوری نمیشدس
محمد 10 اسفند 1393
طمع به مال دنیا همینه اگه همون اول تقسیم میکردن اینجوری نمیشد
محمد 10 اسفند 1393
قضیه خودکشی خیلی مضحک است.خیلی راحت تر میشه خودکشی کرد.پلیس راحت می توانست بگوید علت را نمی داند.یا به تحقیقات بیشتر نیاز دارد.چطوری دو نفر با هم تصمیم می گیرند خودکشی کنند؟آثار به جا مانده روی دست آنها از کجا معلوم تهدیدهای قبلی نباشد.امروزه مجرمان صحنه سازی می کنند.یا تهدید می کنند که به پلیس اطلاع ندهند و گرنه خانواده های شان در معرض خطر قرار می گیرند.به هر حال افکار عمومی از این گزارش پلیس سمنان قانع نمی شود
فرهاد 10 اسفند 1393
گوشای ما یعنی انقدر درازه
کمیل 10 اسفند 1393
عجب داستانی درست کردی اقا بلیسه خوبه اینا خونشون 100 متر با ما فاصله داره ...این داستانارو تو فیلم هم نمیویسن
m.m 10 اسفند 1393
آقا جان بچه هاتون بس کنید چرا اینقدر دروغ میگید به مردم خدا لعنتتون کنه مگه نگفتن دروغ گو دشمن خداست؟؟؟
شهروند ساروی 10 اسفند 1393
با سلام از تلاش مامورین استان سمنان بابت این قتلها تشکر میکنیم خواهشمندیم بیشتر تحقیق بفرماییدچونکه شنیده های که به واقعیت نزدیکتر باشه جور دیگریست
نا شناس 10 اسفند 1393
خواهشمند است با شعور مردم بازی نکنید
نا شناس 11 اسفند 1393
با سلام
حداقل سناریوی بهتری می گفتید که قابل باور باشه والا از اونجایی که ما می شناسیمشون ازنظر مالی وضع شون خوب بوده بچه های خوبی هم بودن که اصلا نمی شه به خودکشی شون فکر کرد لطفا به مردم دروغ نگین مردم خیلی باهوشند اعتمادشون رو از بین نبرید
نا شناس 11 اسفند 1393
سلام و خسته نباشید به تمام پلیس های باهوش ایران که فکر میکنند مردمشان بی عقل هستند افرین بر شما
احمد 11 اسفند 1393
اقا پلیسا واقعا دست مریضا.
آقاسید 11 اسفند 1393
آقادستم نمیرسه گوشای مخملیم رو بخارونم اگر کسی میتونه همکاری کنه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.