.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کتک‌کاری خونین دو کشتی‌گیر سرشناس در مجموعه انقلاب

دو کشتی گیر سرشناس در مجموعه انقلاب جنجال به راه انداختند.

به گزارش شمال نیوز، روز گذشته دو کشتی گیر سرشناس که یکی از آنها سابقه قهرمانی در المپیک را نیز دارد در مجموعه انقلاب کتک کاری به راه انداختند.

نگهبانان مجموعه از آنها کارت ورود به مجموعه را درخواست کردند اما آنها که توقع نداشتند از آنها کارت خواسته شود، بدون توجه به هشدارهای نگهبانان مبنی بر نرفتن به داخل مجموعه به سرعت با خودرو داخل شدند و به همین دلیل نیز نگهبان ضربه ای به خودروی کشتی گیران زد.

آنها پس از انجام کار و هنگام خروج از مجموعه به سراغ نگهبانی رفتند که به خودرو ضربه زد و به آنها اعلام شد به خاطر ورود غیر مجاز به مجموعه قصد برخورد با آنها را داشته اند و پس از کمی بگو مگو، دو کشتی گیر با نگهبانان مجموعه به طور فیزیکی درگیر شدند.

به گزارش نامه نیوز، نگهبانان در این درگیری مضروب شده و حتی برای پیگیری موضوع به پزشکی قانونی رفتند و احتمال دارد به زودی از کشتی گیران سرشناس شکایت شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 10 اسفند 1393
حالا عصبانی شدند یه کار کردند یه وقتی اسمشو نگید که آبرویشان میره .....
نا شناس 10 اسفند 1393
اخلاق مهمترین اصل است کسی که اخلاق ندارد حتی اگر همه در المپیک مدال هم آورده باشد ارزشی ندارد باید با این کشتیر گیران سرشناس برخورد قانونی شود که کبر و غرور باعث نشود که خود را از همه ملت بالاتر و بهتر بدانند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.