.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نیازآذری: فرودگاه ساری را بعنوان فرودگاه بین المللی می شناسیم
شمال نیوز: نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی با بیان اینکه فرودگاه، ترمینال نیست که در هر منطقه احداث شود، تاکید کرد: فرودگاه ساری به عنوان فرودگاه اصلی و بین المللی مازندران است و این ظرفیت را باید حفظ کنیم اما دلیل نمی شود ایجاد ظرفیت در دیگر شهرها را مطالبه نکنیم چراکه این به نفع مازندران است.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت سالروز خلق حماسه انتخابات سال 90 برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت مادر شهیدان کشوری گفت: استان مازندران سالانه حدود 700 میلی متر باران دارد و درحالیکه در بخش کشوارزی و تامبن آب زراعی با مشکل مواجه است.
حسین نیازآذری با اشاره به کمبود برف و باران در سال آبی، تصریح کرد: قرار است براساس الگوی مصرف که هیئت وزیران در سال جدید مصوب می‌کند، در راستای بهینه مصرف کردن تلاش کنیم

وی با بیان اینکه براساس پیگیری‌های انجام شده مجمع نمایندگان مازندران، اقدامات خوبی در راستای آب‌رسانی وجود دارد، اضافه کرد: در حوزه انتخابیه بابل احداث دو سد هراز و سد سجادرود در دست اقدام است که وزیر نیرو وعده داد این سد در سال 97 به بهره‌برداری برسد

نیازآذری با بیان اینکه بابل مانند دیگر شهرها از نظر آب آشامیدنی در تنگنای جدی هستند، تصریح کرد: 20 سال قبل پروژه‌ای شروع شد با عنوان آبرسانی به شهرهای الف، که سال‌ها معطل مانده بود که این طرح در پیوست بودجه سال آینده دارای 44 میلیارد تومان ردیف اعتباری است و در مجموع 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در مازندران در نوع خود بی‌نظیر است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مازندران از نظر راه‌های مواصلاتی با تنگناهایی مواجه بود تصریح کرد: در سال‌های اخیر 150 میلیارد تومان اعتبار جهت تسریع در پروژه محور سوادکوه انجام شد که به دلیل حجم گسترده اتمام پروژه به سال آینده موکول شد.

حسین نیازآذری در خصوص وضعیت بودجه گفت: بودجه سال ۹۴ با رویکرد اقتصاد مقاومتی بسته شد که تنها  25 درصد بودجه از محل نفت تامین می‌شود لذا در صددیم تا شیر نفت به سمت بودجه را ببندیم.

استاندار شخص پرتلاشی است

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد استاندار مازندران گفت: استاندار مازندران شخص پرتلاش و اجرایی است اما به لحاظ تنگناهای مالی برخی پروژه ها هنوز عملیاتی نشده است.
وی افزود: در کل می توان ارزیابی مثبتی از عملکرد استاندار داشت و جای نگرانی وجود ندارد.

نیازآذری با بیان اینکه در بخش بودجه منابع اعتباری آبی در سال ۹۴ سهم استان مازندران، رشد ۸۰ درصدی دارد، گفت: این افزایش اعتبار بی سابقه بوده و می تواند به حوزه آب در استان کمک کند.
وی با بیان اینکه، در استان ۱۰ سد در حال مطالعه است گفت: برای جانمایی سد سجارود بزودی عملیات حفاری آغاز می شود.
هیچ پروژه ی شاخصی در حوزه گردشگری ندیدیم
عضو فراکسیون گردشگری و نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حوزه گردشگری گفت: متاسفانه زیرساخت‌های گردشگری اعم از راه، فرودگاه، خطوط حمل و نقل ریلی و جایگاه های رفاهی برای مردم در استان فراهم نیست.
وی با بیان اینکه در شرایط فعلی هیچ اقدام مناسب و پروژه ی شاخصی در این حوزه در مازندران را ندیدیم اظهار کرد: امیدواریم در سال 94 با توجه به دیدار مجمع نمایندگان با رئیس جمهور نیز این موضوع پیگیری شود.


فرودگاه ساری را بعنوان فرودگاه بین المللی می شناسیم

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی با بیان اینکه فرودگاه، ترمینال نیست که در هر منطقه احداث شود، تاکید کرد: فرودگاه ساری به عنوان فرودگاه اصلی و بین المللی مازندران است و این ظرفیت را باید حفظ کنیم اما دلیل نمی شود ایجاد ظرفیت در دیگر شهرها را مطالبه نکنیم چراکه این به نفع مازندران است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار شمال نیوز مبنی بر میزان رضایت از عملکرد رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل گفت: همه دستگاه ها به تناسب ظرفیت و امکاناتی که دارند مناسب هستند.
وی در ادامه با بیان اینکه احداث 6 سالن ورزشی در شهرستان بابل آغاز شد، خواهان تسریع در اجرای این طرح هاو تامین اعتبارات مورد نیاز شد.

معدن گلیران بابل بهترین معدن زغال‌سنگ کشور است

نیازآذری در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار شمال نیوز در حوزه اشتغال بیان کرد: پیشنهاد ایجاد بندر خشک در بابل را بدلیل ارتباط با بنادر استان را به دولت ارائه دادیم.
وی با بیان اینکه  14 پروژه ملی در بابل و 315 پروژه ی استانی زمینه هایی برای اشتغال جوانان و رفاه عمومی مردم باشد افزود: معدن گلیران بابل بهترین معدن زغال‌سنگ کشور است  که در اختیار شرکت ایمدرو قرار گرفت و با سرمایه‌گذاری کلان می‌توان به اشتغالزایی رسید.

عضو جبهه پایداری نیستم

نیازآذری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نیروی اجرایی هستم و زیاد سیاسی نیستم، گفت: از حریم و خط قرمزهای انقلاب دفاع خواهم کرد و عضو جبهه پایداری نیستم.
وی با بیان اینکه تاکنون در همایش دلواپسان حضور نیافته‌ام، عنوان کرد: اصولگرایی را با اعتقاد قبول دارم و در این زمینه گام برمی‌دارم.
این مسئول با اشاره به اینکه در بعضی مسئولیت‌ها اگر فرد بومی انتخاب شود می‌تواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد، گفت: مجمع نمایندگان مازندران نظرهای مشورتی خود را درباره انتخاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، به وزیر ارشاد اعلام می‌کند.

موافق انتشار لیست هستم
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان خواستار هستند اسامی آن دسته از نمایندگانی که از رحیمی پول دریافت کرده‌اند منتشر شود و من هم موافق انتشار این لیست هستم.
نیازآذری با اشاره به نقش بانوان در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی اضافه کرد: با صراحت باید اعلام کنم که در زمینه مطالبات بانوان، اقدامات خیلی مناسبی انجام نداده‌ایم.
نماینده مردم بابل در خانه ملت با اشاره به اینکه شرکت ملی گاز مازندران اقدامات خوبی دارد، اذعان داشت: میزان بهره‌وری مازندران باید بیشتر باشد.
این مسئول با بیان اینکه بحث گردشگری، از مطالبات جدی مردم مازندران و همچنین شهرستان بابل است، متذکر شد: امیدواریم اداره کل گردشگری مازندران در این زمینه گام‌های اساسی بردارد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بندپی 8 اسفند 1393
اقایون بچه محل انقدرنرین واسه شهرهای دیگه تعیین تکلیف نکنین و ماهارو ضایع نکنین هی میاین اینجا کامنت های تفرقه آمیز میذارین و اسم مارو بد می کنین
دست نمایندمون درد نکنه که با این بیانش دهن خیلی از سودجویانو بست
مهدی 8 اسفند 1393
احسنت . با توجه به همه مشکلات و تنگناها، اقدامات و پیگیری ها و حضور هفتگی شما در منطقه میتونم بگم عملکرد شما عالی بود
نا شناس 8 اسفند 1393
جناب نماینده محترم ،مشکل مازندران فرودگاه نیست.اتفاقامازندران ازاستان هایی است که فرودگاه زیاددارد(ساری ،نوشهرورامسر)آب شرب،دفع زباله ،امکانات تفریحی و...ازجمله مشکلات این استان است.
پاسخ ها به این نظر
سما 10 اسفند 1393
شما به خودت زحمت بده کل مطلب رو بخون. ببین ایشون درخصوص اب شرب چی گفتن و چه کارهایی کردن. دل بده عزیز جان همش میخوایم غر بزنیم . خدایی کدوم یک از ماها که ادعاهامون گوش فلک رو کر کرده تو محیط اطرافمون میتونیم خودمونو جمع و جور کنیم. یکسری از این کامنت ها و مثبت و منفی هاش که مشخصه عقده های انتخاباتیه. ماها فقط بلدیم خوب سینه بزنیم همین . از معرفت خبری نسیت
علی 9 اسفند 1393
خیلی دوست دارم شمال نیوز نظرات و کامنت هایی که قبل از انتخاب شدن آقای نیازآذری بعنوان نماینده مجلس انتخاب شود بگذارد . معلوم بود ایشان مرد چنین میدانهایی است . واقعا" خوشابحال مردم بابل با این انتخاب . آرزوی موفقیت برای آقای نیازآذری را از خداوند متعال مسئلت می نمائیم .
شهروند 9 اسفند 1393
جناب نیاز اذری فرودگاه ساری را دریابید
پس سالها تلاش و پیگیری مسئولین وقت تاکنون بالاخره فرودگاه ساری با پرواز مستقیم شهروندان به مقصد امارات رنگ و بوی بین المللی به خود گرفته اما متاسفانه با عدم همراهی دست اندرکاران با استقبال کمرنگ مواجه شده و در آستانه تعطیلی است اگر این پرواز قطع شود بدون شک امکان برقراری مجدد این پرواز وجود نخواهد داشت
رضا 9 اسفند 1393
درود بر جهادگر بابل
همانگونه که مردم شریف و ولایت مدار بابل عزیرمان مستحضرند آقای نیاز فقط به فکر پیگیری مشکلات مردم هستند و وقت و زمان ایشان همیشه منحصر به مردم است پس در محال باقیمانده بهتر است بقیه و کلا ملت بجای سیاسی بازی و لابی گری مثل ایشان بفکر خل معضلات معیشتی و اشتغال جوانان باشند
منصف 9 اسفند 1393
حاج حسین نیازآذری فردی صادق ، سالم و سختکوش است. علی رغم همه مشکلات ملی ، تحریم و افت قیمت نفت اما ایشان بسیار فعال و اعتبارخوبی برای بابل جذب کرد. اقبال مردم بابل بسمت ایشان خیلی زیاد شد. توبابل همه جا حرف حاج حسین است
نا شناس 9 اسفند 1393
اقای نیاز اذری راستی بیمارستان خصوصیت در بابل چقدر پیشرفت کرده است ؟؟؟؟/
اقای نیاز اذری به فکر قانونگذاری باشید نه چیز دیگری......................

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.739 seconds.