.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دعوت مجلس از نوبخت برای توضیح در رابطه با فعالیت‌های انتخاباتی دولت

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از دعوت سخنگوی هئیت دولت به کمیسیون متبوع خود خبر داد.

 دخیل‌عباس زارع‌زاده مهریزی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفت‌وگو با تسنیم، از دعوت محمدباقر نوبخت سخنگوی هئیت دولت به کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: بعد از بررسی بودجه، ما قطعاً از آقای نوبخت دعوت می‌کنیم تا به کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس بیایند و صحبت‌های خود را در رابطه با فعالیت‌های انتخاباتی خود و دولت مطرح کند تا مسئله شفاف شود.

وی افزود: کمیسیون به دلیل بررسی بودجه تعطیل بوده، اما بعد از بررسی بودجه، وقتی کمیسیون شکل گرفت چند بحث اساسی باید بررسی شود؛ یکی پیش فعال شدن بحث‌های انتخاباتی در سطح کشور است؛ از جمله ورود آقای نوبخت و بعضی از اعضای دولت به بحث‌های انتخابات مجلس است.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در مورد فعالیت‌های دولت برای ورود به بحث انتخابات مجلس، اظهار داشت: دولتی‌ها خیلی با عجله فعالیت‌های انتخاباتی را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی شروع کردند و حتی تا اندازه‌ای فرمانداری‌ها در استان‌ها فعال شدند و به همین دلیل باید بحث جدی شود و راهکاری برای جلوگیری و پیشگیری از این سوءاستفاده‌ها در نظر گرفته شود. به همین دلیل این مسائل را در کمیسیون شوراها بررسی می‌کنیم و سعی می‌کنیم برخورد مقتضی صورت بگیرد.

به گزارش تسنیم، چندی پیش حسین مرعشی عضو حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در مورد فعالیت دولت برای انتخابات مجلس نیز گفت: قاعدتاً آقای نوبخت در قالب حزب اعتدال و توسعه ورود می‌کنند. اخیراً هم آقای نوبخت از موضع سازمان برنامه به ستادهای آقای روحانی در استان‌ها به‌ عنوان اعضای شورای توسعه ابلاغ کردند./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.042 seconds.