.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تسلیت شجاعی در پی درگذشت مادر شهیدان کشوری

شمال نیوز: در پی درگذشت مادر شهیدان کشوری، سید رمضان شجاعی نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود پیامی صادر نمود. 

بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُصِيبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا اِءلَيْهِ رَاجِعونَ أُولَـئِكَ عَلَيْهِمْ صَلَوَاتٌ مِن رَّبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُولَـئِكَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ

شهداهمان کسانی هستند که به عهد و پيمان خود با خدا و با امام عزيز(ره) وفا کردند وهرآنچه در وجودشان داشتند، به ميدان آورده و جانانه از حريم اسلام و نظام اسلامي دفاع کردند وبا نثار جانشان خطر سیطره دشمن بر انقلاب و ميهن اسلامي مان را بی اثر ساختند. براستی که آنان جاودانگان تاريخ و ستارگان همیشه نورانی ایران اسلامی اند و همیشه در منظر اهل دلان و در قلب تاريخ انقلاب سلامی ایران ، برجسته‌ و درخشان هستند. چه خوش است نکوداشت یاد و نام شهدا ، فداکاران راه خدا ، پدران و مادران آنان که با نثار پاره تن خویش به مقام آلاله های والامقام خود رسیده اند .از اینروست که وجود پرمهرشان همواره مایه دلگرمی و مباهات ما بوده و خواهد بود.
مرحومه، ام الشهدا "فاطمه سیلاخوری" مادر شهید سرلشکر خلبان احمد کشوری و بسیجی شهید محمد کشوری، نمادی از ایثارگری و نمونه ای بی بدیل از صبر و پایداری، در تحقق شعارآزادی خواهی مکتب انقلاب اسلامی ایران است. خوشا بحال چنین مادرانی که دردامن آنان چنین فرزندانی ، آسمانی می شوند و معنای واقعی اسطوره و الگو همین مادران هستند.
اگرچه پیوستن این مادر فداکار به فرزندان غیورش مستوجت تهنیت است، لیکن ، ضایعه فقدان این بانوی سرافراز تاثر برانگیز او اندوهی بزرگ بر وجودمان فرونشاند، مادری که خالصانه و برای رضای حضرت حق از عزیزترین سرمایه های خویش گذشت. ما به روح این سفر کرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می فرستیم. اینجانب این ضایعه غم انگیز را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده شهدا، علمای گران قدر، مردم قدرشناس استان مازندران و بیت محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحومه مکرمه رضوان الهی و برای بازماندگان اجر و صبر مسالت می نمایم.
سید رمضان شجاعی 
نماینده مردم شریف شهرستان های ساری و میاندرود


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 اسفند 1393
روح ایشان باشهدایش مشهور شود براس شادی روحش فاتحه ای می خوانم
ساروی ریکا 9 اسفند 1393
... باز خواننه سریال موهن پایتخت ره بسازن دِباره ناری من دنیویمه!!!!! انتخابات موقع اماهم دنیمی تره بارم
نا شناس 9 اسفند 1393
لازم به یادآوری همه دوستان که این بانوی مکرمه حلال مشکلات همه کسانی بود که به در خانه شان در می زدند و این مادر بزرگوار با همه وجود مشکلات مردم را رفع می کردند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.174 seconds.