.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار نماینده شمالی نسبت به تزریق میلیاردها پول گم شده به انتخابات
شمال نیوز: عضو فراکسیون رهروان ولایت معتقد است دستگاه های نظارتی باید هوشیار باشند و اجازه ورود پول های کثیف را به امر انتخابات ندهند.

به گزارش شمال نیوز: غلامعلی جعفرزاده، عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به تحرکات انتخاباتی طیف احمدی نژاد و سفرهای رییس جمهور سابق به برخی شهرها، به نامه گفت: سفرهایی که اخیرا آقای احمدی نژاد به برخی شهرها داشتند در قالب مراسم ارتحال مادرشان بود ولی برخی اقدامات انتخاباتی در حاشیه آن انجام شد که خیلی اخلاقی نیست، برپایی این مراسم بیشتر جنبه انتخاباتی و برای طرح شعارهای انتخاباتی بود.

وی تصریح کرد: این رویه نشان می دهد طیف احمدی نژاد برای ورود به مجلس و فتح کرسی های مجلس دهم و حتی ریاست جمهوری دوازدهم پایبند به هیچ اصولی نیستند. اینکه مراسم ختم را تبدیل به مکانی برای طرح شعارهای انتخاباتی کنند اقدامی غیراخلاقی است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه دستگاه های نظارتی باید هوشیار باشند،خاطرنشان کرد: دستگاه های نظارتی باید دقت کنند مخصوصا اگر احمدی نژاد بخواهد همچون گذشته در نزدیکی به مشایی اقدام انتخاباتی انجام دهد نباید مورد تایید صلاحیت قرار گیرد.

وی در مورد اظهارات اخیر برخی اصولگرایان و انعطاف آنها نسبت به احمدی نژاد، گفت: این یک حربه است، برخی بیشتر تمایل دارند از نردبان احمدی نژاد بالا بروند چون احمدی نژاد توانسته است آن بخش ضعیف و آسیب دیده اجتماعی را به نوعی تحت تاثیر پول های بی حد و حصر قرار دهد ولی معتقدم این کوپن دیگر تاریخ مصرف ندارد.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به مباحث مطرح شده درخصوص ورود پول های کثیف به امر انتخابات، گفت: اقدامی که اخیرا مجمع تشخیص مصلحت نظام برای شفاف سازی هزینه کردهای انتخاباتی کرد جای تقدیر دارد و مجلس نیز به زودی به این موضوع ورود خواهد کرد. متاسفانه در ماجرای پرداخت پول به 170 نماینده از سوی رحیمی برخی آقایان که مدعی بودند اعلام کردند که دریافت این پول ها خیلی عادی است ولی باید سران این موضوع پاسخ دهند که این پول ها کجا رفته است.

وی ادامه داد: معاون اول ریس جمهوور عنوان کرده است که 22 میلیارد دلار از کشور خارج شده است و سخنگوی دولت نیز اعلام کرده است 700 میلیارد دلار قورت داده شده است اینها چیزهایی است که نشان می دهد آقایان با این پول ها برای انتخابات بعدی با توجه به سخنان رحیمی برنامه دارد، حاکمیت و دستگاههای نظارتی نباید در این زمینه ساکت بنشینند. اینها می خواهند این پولها را وارد انتخابات کنند و نشان داده اند که از انجام هیچ کاری ابایی ندارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شاعری 8 اسفند 1393
آقای جعفرزاده،اگر دستگاههای نظارتی دقیقا بر رسی نمایند،مشخص میشود،که چگونه جنابعالی با چه رانت وبا استفاده از پول چه افرادی به مجلس را یافتی،گالن دوزری که به دیگران میزنی،حداقل یک سوزن به تن خود فرو نمایی،آنوقت می فهمی که امثال شماها چه بلایی بر سر این ملت آوردید.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 10 اسفند 1393
شاعری عزیز حرف حق تلخ بود چرا موضوع گرفتی
نا شناس 9 اسفند 1393
آقای جعفر زاده بگم بگم بگم بگم ..........................
رهگذر 10 اسفند 1393
واقعا جای تاسف که کمی عجولانه تصمیم می گیریم و قدمهای ما جلوتر از ولایت فقیه است اولا احمدی نژاد معصوم نیست و ثانیا یعنی همه میفهمن اما رهبری متوجه نیست که ایشان را در مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار دادند؟ بابا انقدر بر طبل منافع سیاسی و حزبی نکوبین بنده نه شخص پرستم نه جناحی ولی میگم تا علم و آگاهی ما نسبت به موضوعات با همه جوانبش نیست صریحا فتوا و نظر ندیم و کمی تعقل و فکر کنیم حالا هر دولتی هست و میاد چه چپ یا راست اصلاح طلب اوصولگرا و هر ریس جمهوری که از دست رهبری تنفیذ میشه ...... تمام کلماتی که گفته میشه جواب اخروی دارد چه خوب چه بد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.204 seconds.