.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده پلیس‌ راه مازندران خبر داد :
بارش برف در تمامی محورهای مازندران
فرمانده پلیس‌ راه مازندران گفت: درحال حاضر در محورهای هراز، سوادکوه، کیاسر و کندوان شاهد بارش برف هستیم.

جعفر محمدنژاد ظهر امروز در گفت‌وگو با فارس از بارش برف در محورهای گدوک سوادکوه، ولی‌آباد کندوان، کیاسر و لاریجان هراز خبر داد و اظهار کرد: با توجه به وضعیت جوی استان، رانندگان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی تردد کنند.

وی بیان‌ داشت: با توجه به بارش برف در ارتفاعات و لغزنده بودن جاده‌ها توصیه ما به رانندگان این است زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.
محمدنژاد با تاکید بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ برای رانندگان، اظهار داشت: زنجیر چرخ توسط ماموران پلیس‌ راه کنترل می‌شود و در صورت نداشتن زنجیر چرخ از تردد خودرو جلوگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند و با توجه به هشدارهای پلیس راه سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

فرمانده پلیس‌ راه مازندران یادآور شد: در حال حاضر تردد در لاین شمال به جنوب و جنوب به شمال محور کندوان کماکان ممنوع است و رانندگان از جاده قدیمی تردد می‌کنند.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره ‌2182934 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.