.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارش برف در محور کیاسر ساری/ترافیک عادی در تمام محورهای مازندران‌

فرمانده پلیس‌راه مازندران گفت: در حال حاضر در محور کیاسر ساری شاهد بارش برف هستیم.

جعفر محمدنژاد دقایقی قبل در گفت‌وگو با فارس در ساری با اشاره به بارش برف در محور کیاسر، اظهار کرد: در محورهای گدوک سوادکوه و ولی‌آباد کندوان از کف هزارچم تا پاسگاه شاهد مه غلیظ و در محور هراز بارش باران را داریم‌ و در حال حاضر وضعیت ترافیک در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

فرمانده پلیس‌راه مازندران با تاکید بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ و همراه داشتن لوازم گرمایشی و مواد غذایی برای رانندگان، اظهار کرد: زنجیر چرخ توسط ماموران پلیس‌راه کنترل می‌شود و در صورت نداشتن زنجیر چرخ از تردد خودرو جلوگیری می‌شود.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها و بارش‌برف و باران در محورهای کوهستانی مازندران رانندگان رعایت سرعت مطمئنه را در دستور کار داشته باشند.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران، گفت: با توجه به وضعیت جوی استان رانندگان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی تردد کنند.

فرمانده پلیس‌راه مازندران بیان کرد: تردد موتورسیکلت از روز گشذته تا ساعت 24 روز جمعه هشتم اسفندماه از محورهای محور کندوان (کرج ـ چالوس)، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

این مسئول با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس کماکان ممنوع است، ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه هشتم اسفند از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و همچنین تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 18 تا 24 روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه است.

محمدنژاد: تردد تمامی تریلی‌ها به‌ استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روز جمعه هشتم اسفندماه از محور قائم‌شهر به تهران و بالعکس ممنوع اعلام شده‌ است.

فرمانده پلیس‌راه مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر تردد در لاین شمال به جنوب و جنوب به شمال محور کندوان کماکان ممنوع است و رانندگان از جاده قدیمی تردد می‌کنند.

محمدنژاد یادآور شد: با توجه به بارش برف در محورهای مازندران رانندگان در صورت لزوم مسافرت کنند، در غیر این صورت از سفر خودداری کنند.
وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌ 2182934 با پیش‌شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.205 seconds.