.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نحوه پرداخت یارانه از آغاز اشتباه بود

یکی از مراجع تقلید شیعیان با تأکید بر این‌که نباید یارانه‌ها به فقیر و غنی پرداخت شود، افزودند: در آغاز اصل این کار اشتباه بود و این مسأله امروز به غده چرکین تبدیل شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ابنا، آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در درس خارج خود فقه در مسجد اعظم قم، با اشاره به روایات بر ضرورت قدردانی از نعمات الهی تأکید کرد و اظهار داشتند: باید از نعمت‌هایی که خداوند به ما داده درست استفاده کرده و به دیگران نیز کمک کنیم.

ایشان در ادامه موضوع یارانه‌ها را مورد توجه قرار داد و فرمودند: امروز یارانه‌ها شامل حال همه اعم از فقیر و غنی می‌شود و دولت در یک ماه تلاش می‌کند تا با جمع آوری اعتبار بتواند یارانه‌ها را به موقع پرداخت کند.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر این‌که نباید یارانه‌ها به فقیر و غنی پرداخت شود، افزودند: بخش مهمی از این پول‌ها باید صرف کارهای عمرانی می‌شد؛ در آغاز اصل این کار اشتباه بود و این مسأله امروز به غده چرکین تبدیل شده است که باید به صورت صحیحی جراحی شود.

حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی بر ضرورت جراحی این غده چرکین تأکید کرد و ابراز داشتند: ‌حداقل با پنجاه درصد این اعتبارات بخشی از مشکلات ما حل خواهد شد و می‌توانیم مشکلاتی همچون کار و ازدواج جوانان را حل و معضلات و فساد ناشی از بیکاری و ترک ازدواج را کاهش دهیم.

ایشان با بیان اینکه حل این مشکل شجاعت می‌خواهد البته عوارضی را نیز به دنبال دارد، فرمودند: دولت و مجلس در این زمینه باید با همکاری و همدلی به پیش رفته تا این مساله را به نوعی حل کنند کنند.

معظّم له با تأکید بر این‌که باید از پرداخت یارانه به افراد غنی و بی‌نیاز خودداری شود، افزودند: ‌ برخی از عوارض این مسأله می‌ترسند در صورتی که اگر انجام گیرد عوارض نامطلوب آن تدریجاً برطرف می‌شود و در عین حال سبب اشتغال و فراهم کردن زمینه کار و ازدواج جوانان می‌شود.

ایشان کشورداری را نیازمند شجاعت خواندند و فرمودند: با حلّ این مسأله باری از دوش کشور برداشته می‌شود؛ با توجه به مشکلات مالی که وجود دارد نیاز به حلّ این مشکل زیاد است.

حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی با تأکید بر این‌که برای حل مشکلات باید با نیت خدایی و عزم الهی و توکل بر خداوند پیش رفت، بیان کردند: ‌ جای نگرانی نیست مسئولین محترم اقدام کنند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.