.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز از 15 اسفند ماه در مازندران

 شمال نیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران از آغاز اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز از 15 اسفند ماه در مازندران خبر داد.

 به گزارش شمال نیوز، مهدی عباسی اظهار کرد: طرح ویژه نوروزی در استان مازندران از 15 اسفند ماه توسط تعزیرات حکومتی و با همکاری دستگاه‌های ذیربط اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح علاوه بر نظارت ویژه بر اصناف با هرگونه تخلف صنفی نیز برخورد می‌شود، بیان کرد: در این طرحکه در قالب گشت مشترک با دستگاه های اجرائی ذی ربط انجام می پذیرد با هرگونه تخلف از جمله گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب در کسب برخورد می شود .

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای اجرای این طرح در ایام نوروز تصریح کرد: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به منظور رفاه حال مسافران نوروزی کشیک‌های ویژه نوروزی حتی در روزهای تعطیل به صورت شبانه‌روزی در تعزیرات حکومتی استان مازندران مستقر خواهد بود.

این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران افزود : در این گشت روسای ادارات تابعه و شعب با همکاری بازرسان دیگر دستگاه های اجرائی با حضور در سطح بازار با متخلفین برخورد می کنند.

وی هم چنین در خصوص عملکرد 11 ماهه اداره متبوعش خبر داد وگفت : در این مدت 24 هزار و 929 فقره پرونده به شعب تعزیرات حکومتی ارسال که از این تعداد 24 هزار و 752 فقره مختومه و متخلفین جمعا به مبلغ 4 میلیارد و 681 میلیون و 402 هزار و 532 ریال جزای نقدی محکوم شدند ./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.794 seconds.