.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زیبا کلام: آقای روحانی دچار توهم نشوید!

زیباکلام می‌گوید اصلاح‌طلبان و طرفداران دولت یازدهم تقریبا از یک قبیله هستند و باید تلاش کنند در انتخابات میان آنها دوگانگی و تفرقه پدید نیاید.

به گزارش شمال نیوز به نقل از کیهان، وی ضمن مقاله‌ای در یکی از روزنامه‌های زنجیره‌ای نوشت: اگر این دو طیف وحدت داشته باشند دو سوم کرسی‌های مجلس را در اختیار می‌گیرند.

زیباکلام تیرماه گذشته در مصاحبه با آریا پیروزی روحانی را مدیون اصلاح‌طلبان دانسته و گفته بود: امیدوارم اطرافیان روحانی مثل آقایان نوبخت، مرتضی بانک و نعمت‌زاده دچار این توهم نشوند که آنها پیروزی آقای روحانی را رقم زده‌اند.

متأسفانه بعضا شنیده می‌شود که آقای روحانی و اطرافیان ایشان می‌گویند نزدیک به یک یا دو سال روی گفتمان اعتدال در دفتر مرکز مطالعات استراتژیک مجمع برنامه‌ریزی صورت گرفته، لذا این گفتمان بوده که موجب پیروزی آقای روحانی شده است.

بنده امیدوارم آقای روحانی و اطرافیان ایشان خیلی این تحلیل‌ها را جدی نگیرند... نباید این‌گونه توهمات ایجاد شود که مردم خواهان گفتمان اعتدال هستند.

وی مردادماه ۹۳ نیز در مصاحبه با فرارو خاطرنشان کرد: روحانی نمی‌دانست رئیس‌جمهور می‌شود و برنامه‌ای نداشت.

آقای روحانی از یک حزب سازمان یافته و ریشه‌دار و کارکرده و آشنا به امور که همراهان او قبلا با هم کار تشکیلاتی داشته‌اند به سمت ریاست‌جمهوری نرسید، هر چند آقایان و همراهان آقای روحانی دوست دارند قمپز در کنند که در دفتر تحقیقات استراتژیک، پایه مکتب نیاوران را بنا نهادند و مکتب نیاوران خاستگاه اعتدال است و سال‌ها تحقیق و کار جمعی توانسته است پیروزی آقای روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۴ خرداد سال گذشته را رقم بزند.

واقعیت این است که تا ۷۲ ساعت قبل از برگزاری انتخابات، شاید خود آقای روحانی هم باور نداشتند که می‌توانند پیروز انتخابات باشند.

زیباکلام آن زمان گفته بود: متاسفانه بسیاری از افراد نزدیک به آقای روحانی افراد متکبر و جاه‌طلبی هستند که حضورشان بیش از آنکه بار دولت را سبک کند آن را سنگین‌تر کرده است و با اعمال و رفتار و کردارشان سبب شده‌اند که شاهد ریزش هواداران دولت حداقل در بدنه رسانه‌ها باشیم.

وی گفته بود: به عقیده من تاکنون هم اگر دولت آقای روحانی نزد افکارعمومی تا حدودی موفق جلوه کرده این موفقیت را باید مرهون خراب‌کاری‌های دولت احمدی‌نژاد دانست و دولت روحانی نان ناکارآمدی دولت احمدی‌نژاد و اصولگرایان را تاکنون خورده است که این نان‌ها روزی تمام می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 اسفند 1393
مشخص این پولهای بولوکه شده ای که خودتان از آن دم میزنید که دو مرحله واریز شده آنها که پولی کمی نبود خرج کدام خاندانها میشود گرانی آب و برق وگاز که در سال چند بار اتفاق میفتد چی میشود ما که همان قدر یارانه میگیریم چی شده .
رحمان 5 اسفند 1393
8 سال دولت احمدی نژاد یک بار نگفتند کسر بودجه داریم در صورتیکه در دولت جدید همه چیز چند برابر شد باز میگوئید کسر بودجه داریم لطفا علت رو بفر مائید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.7 seconds.