.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم وزیر ورزش و جوانان ؛
سعادتمند سرپرست جدید فدراسیون تنیس روی میز شد
شمال نیوز: دقایقی پیش مراسم معارفه احمد سعادتمند سرپرست جدید فدراسیون تنیس روی میز با حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان به پایان رسید و احمد سعادتمند با حکم وزیر ورزش و جوانان به صورت رسمی مسئولیت این فدراسیون را برعهده گرفت.

 شمال نیوز: با توجه به پایان دوره ریاست محمد زارع پور اشکذری بر فدراسیون تنیس روی میز روز گذشته طی حکمی از سوی وزیر ورزش وجوانان احمد سعادتمند به عنوان سرپرست جدید فدراسیون معرفی شد. 

به گزارش شمال نیوز از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران، در ابتدای جلسه احمد گواری از روند حرکتی فدراسیون طی پنج سال گذشته  تقدیر کرد و امیدواری کرد در مدت حضور سعادتمند در فدراسیون حرکت رو به جلویی برای فدراسیون رقم بخورد و شرایط برای برگزاری مجمع انتخاباتی  ریاست فدراسیون فراهم شود.


 احمد سعادتمند در ادامه جلسه ضمن تشکر از وزیر ورزش و جوانان و تلاش های زارع پور در سال های گذشته  افزود: به کارمند بودن خود در وزارت ورزش و جوانان افتخار می کنم و هر زمان که کمکی به ورزش و جامعه ورزش در توانم باشم حتی برای مدت کوتاهی دریغ نخواهم کرد.
 
سرپرست جدید فدراسیون در ادامه افزود: خانواده تنیس روی میز خانواده ای باشخصیت و قابل احترام است و این رشته جزو ورزش های المپیکی کشور است و در طول مدت حضورم در این فدراسیون همواره سعی خواهم کرد در فضایی صمیمی و جدی بر اساس اهداف پیش بینی شده توسط وزارت ورزش و جوانان و همچنین  اهداف تعیین شده در فدراسیون تنیس روی میز  حرکت کنم.
 
 
گفتنی است احمد سعادتمند کارشناس مدیریت و دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی است و دارای تالیفات متعددی در زمینه ورزش می باشد.

در کارنامه وی علاوه بر سوابق اجرایی متعدد مسئولیت-سرپرستی هیات سوارکاری و هیات شنا و عضویت در شورای راهبردی استان مازندران نیز دیده می شود.

از نکات جالب این انتصاب ریاست احمد سعادتمند بر فدراسیونی است که مسئولیت هیئت استانی آنرا حبیب حسین زادگان بر عهده دارد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 اسفند 1393
با سلام انتخاب شایسته جنابعالی را که نشان از لیاقت و شایستگی شما می باشد صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم رضایی از تهران
همکار 4 اسفند 1393
تبریک تبریک به آقای سعادت مند
بدون شک ایشون مثل همیشه در کار مدیریتی موفق خواهند بود. ایشون مدیر لایق و توانایی هستن و شایسته بهترین ها هستن.
حسن 4 اسفند 1393
آفرین به این انتخاب
خوشحالیم که یک مدیر مازندرانی در این پست قرار گرفتن. آقای سعادت مند در سنوات گذشته نشون دادن که مدیر توانمندی هستن. امیدواریم در این سمت نیز مانند گذشته خوش بدرخشند
م 4 اسفند 1393
جای آقای سعادت مند همیشه در ورزش مازندران خالی ست. بی تردید یک مدیر ورزشی خوب و کاربلد هستن. ان شاالله با این انتخاب راه برای پیشرفت ورزش استان بازتر بشه و نشون بدن که در هرجایی که هستن موفق و پیروزند
سلامت 4 اسفند 1393
مدیری توانا در امر ورزش اگر نتوانست در ورزش مازندران مدیریتش تداوم داشته باشد مشکل از او نبود بلکه از ورزش بیمار و سیاست زده کشور است که متاسفانه قدرت سیاسیون از ورزشی ها بیشتر است اما نباید فراموش کرد در مدیریت سعادتمند مازندران برای نخستین بار رتبه دوم کشور را در امر ورزش بدست آورد.اگر چه زمان سرپرستی کوتاه است اما مدیریت او به مانند یک اثر به جای می ماند.
جمشید تنکابنی 4 اسفند 1393
تو مازندران بودی چه گلی به سرمون زدی حالا که معلوم نیست واقعا بین این همه کاردان چه انتخابی بود
حسين عابدي 4 اسفند 1393
برادر عزيزم جناب آقاي سعادتمند، مرد روزهاي سخت، اميدوارم همچون گذشته عيار بالاي مديريت شما را در سكانداري فدراسيون تنيس روي ميز هم شاهد باشيم.
سیدسعیداکبری 4 اسفند 1393
بنده بعنوان یک مازندرانی افتخارمی کنم که اقای احمدسعادتمند مردورزشی وارزشی وخستگی ناپذیر سکان فدراسیون تنیس روی میزکشور شد امیدوارم درکارش موفق شود انشاالله بزودی تحول بزرگی در رشته مفرح تنیس خواهیم شد چون سعادتمند بزرگی خواهدکرد
سیدنبی الله پرهین 4 اسفند 1393
ذلک فضل الله یوتیه من یشاء والله ذوالفضل العظیم
امیداست حضورشمادراین مسئولیت به عنوان خادمی صدیق وولایتمدارباکوله باری ازتجربه ،نویدبخش ؛نشاط وتحرک بیش ازپیش فدراسیون تنیس روی میز کشورعزیزمان گرددـ
محسن عالیشاهی 4 اسفند 1393
با سلام و عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و تبریک به جناب آقای سعادتمند بخاطر انتصابشان به عنوان ریاست این فدراسیون و تبریک به تمامی مردم مازندران بخاطر داشتن اینچنین مدیر نمونه و با لیاقتی که برگی زرین به افتخارات این استان افزودند و ان شاءالله با کمک الطاف الهی و مردم شریف برگی زرین به افتخارات ایران عزیزمان بیفزایند و با شناختی که از ایشان دارم امیدوارم در تمامی مراحل این انتصاب موفق و ان شاءالله کمکی برای ورزش این مملکت باشند تا ایران بیش از پیش در عرصه ورزش سربلند شود و ان شاءالله ایشان مایه ی سرفرازی مملکت و استان شوند.
صا دق 5 اسفند 1393
به آقای سعادتمند تبریک می گویم وهمیشه درکارش با تلاشی که دارند موفق هستند همانطوری که پست مدیر کلی نفر دوم بودند وموفق2
بندپی 5 اسفند 1393
درود بر آقای سعادتمند مرد متفکر عرصه های ورزش و صد البته ارزش .چراکه مصداق بارز اخلاق مداری در امر ورزش هستند .جایگاه حقیقی ایشان چیزی بالاتر از ریاست یک فدراسیون هست . به امید ارتقا به درجات بالاتر .
محمد 5 اسفند 1393
آقای سعادت مند مدیر خوب و توانمندی هستن که در همه پستهایی که داشتن نشون دادند که چقدر کارآمد هستن . امیدواریم که در این پست هم موفق باشند
قاسمی احمد 5 اسفند 1393
تبریک ویژه امیدواریم موفق باشید
کشوردوست 5 اسفند 1393
آرزوی موفقیت تبریک
بریجانی ریکا 4 اسفند 1393
احمدسعادتمندبرای ورزش مازندران زحمت فراوانی کشید جایگاه او بیش از اینها است برای وی ارزوی موفقیت داریم خداوندیارویاورش باشد
مهناز مجد 5 اسفند 1393
سلام.واقعا آقای سعادتمند تمامی این اوصافی رو که فرمودید دارند و البته بیشتر از اینها و ایشان مایه ی سرافرازی ما و استان زیبایمان هستند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.