.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور مشاوران دبیرکل و معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد؛
کلنگ احداث کتابخانه عمومی نوشهر زده شد

با مشارکت خیّر کتابخانه ساز نوشهری، کلنگ احداث دومین کتابخانه عمومی استاندارد مازندران در نوشهر به زمین زده شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران، طی مراسمی که با حضور معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی، مشاوران دبیر کل نهاد و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، احداث کتابخانه عمومی استاندارد نوشهر با سرمایه گذاری اولیه 700 میلیون تومانی «حاج محمد لر» از خیرین این شهرستان آغاز شد.

دکتر محمد اله یاری معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهادکتابخانه های عمومی کشور در این مراسم با تقدیر از حاج محمد لر در جهت ساخت این کتابخانه در کشور، گفت: این اقدام ارزشمند و دیگر اقدامات و تلاش های خیرین کتابخانه ساز باید در سطحی ملی معرفی شود.

وی افزود: معرفی این چهره ها در کشور باعث خواهد شد تا فرهنگ کتابخانه سازی در کشور ترویج یابد و دیگر استان ها نیز در این خصوص فعال شوند.
اله یاری همچنین با تاکید بر اینکه سرنوشت کتابخانه های عمومی کشور و اداره آن به دست مردم است، اظهار داشت: کتابخانه های عمومی باید با همت مردم بویژه شخصیت های برجسته و سرشناس گسترش یابد و اقداماتی که در این خصوص صورت گرفته را نیز بایستی به درستی به مردم معرفی کرد.
وی حضور شخصیت های علمی و دینی در کتابخانه ها را باعث ایجاد انگیزه در دیگر افراد دانست و گفت: عضویت شخصیت های دینی و فرهنگی و علمی باعث رونق کتابخانه ها خواهد شد.
معاون نهادهای کتابخانه های عمومی کشور همچنین تاکید کرد: باید تاریخ شفاهی کتابداران و خیرین کتابخانه ساز جمع آوری شود تا از تجربیات آنان در آینده استفاده کرد.

اله یاری در پایان با تمجید مجدد از حاج محمد لر، برای سه فرزند مرحوم وی که این کتابخانه استاندارد به نیت آنها ساخته خواهد شد، طلب آمرزش و مغفرت نمود.
محمدعلی قمی‌اویلی فرماندار نوشهر نیز در این مراسم اظهار داشت: احداث این کتابخانه در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی یک اقدام فرهنگیارزشمند محسوب می شود.

وی افزود: درسی که از این فرد نیکوکار می‌گیریم امید به زندگی است که از آموزه‌های دینی ما محسوب می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: امروز پیرو پیامبری هستیم که معجزه‌اش کتاب است و درس‌های زیادی در آن است که امروز موجب هدایت جامعه می باشد.

قمی‌اویلی در پایان خاطرنشان کرد: امروز جامعه ما از نظر کمی و کیفی روندی رو به رشد دارد که با تلاش بیشتر مسئولین و حمایت خیرین سرعت بیشتری خواهد یافت. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 بهمن 1393
خدا فرزندانش را بيامرزد
كار كار خوبي است و نيت اين فرد بسيار مهم و قابل تبليغ در جامعه است
اما با اين هفتصد ميليون مي توان كتابخانه مركزي را ساخت
و در اين خبر هم نگفتيد كه در طي چه زماني ساخته مي شود و چگونه خواهد ساخت
لطفا خبر رو كامل كار كنيد نه مبهم و سر در گم!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.206 seconds.