.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جدول سهمیه جدید بنزین خودروها

  پس از گذشت یکسال از اعمال تغییرات در جدول سهمیه بندی بنزین خودروها و موتورسیکلت ها، از ابتدای اسفند سال جاری از جدول جدید برای تخصیص سهمیه ها استفاده می شود.


 پس از تغییر جدول سهمیه های بنزین در اسفند ماه 92 ، تا امروز شاهد اعمال تغییری در میزان سهمیه های بنزین نبودیم. سال گذشته در نخستین ساعت بامداد اولین روز اسفند بود که سهمیه خودروهای بنزین سوز آموزشگاه های رانندگی از 300 لیتر در ماه با کاهش 240 لیتری به 60 لیتر رسید و سهمیه بنزین خودروهای دوگانه سوز آموزشگاه های رانندگی از 200 لیتر در ماه با کاهش 140 لیتری به 60 لیتر رسید.

پس از گذشت یکسال از آخرین تغییر در جدول سهمیه های بنزین خودروها و موتورسیکلت ها، قرار است با آغاز اسفند 93 بار دیگر این جدول دستخوش تغییراتی شود. علاوه بر اینکه قرار است از مجموع 2 میلیون و 200 هزار دستگاه وانت بار، سهمیه بنزین یارانه ای 950 هزار دستگاه به 60 لیتر کاهش یابد (وانت بارهایی که تاکنون فعال بودن آنها در سامانه وزارت کشور ابراز نشده است)، مقرر شده تا سهمیه بنزین یارانه ای تاکسی های خطی بین شهری بنزین سوز از 900 لیتر در ماه به 750 لیتر و سهمیه بنزین یارانه ای تاکسی های خطی بین شهری دوگانه سوز از 600 لیتر در ماه به 500 لیتر کاهش یابد.

جدول سهمیه های بنزینی که در نخستین ساعت بامداد اولین روز اسفندماه 93 در کارت های سوخت شارژ می شود بدین شرح است:

منبع: تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 بهمن 1393
دست مسؤلین دلسوز درد نکنه ما خیلی راضی هستیم هیچ مشکلی نداریم شما هرکاری کنید ما میگیم به چشم ، ما ملت ایران شما را خیلی دوست داریم چون شما دارید واقعآ صادقانه خدمت میکنید اونهایی هم که اختلاس میکنند مسؤل نیستند بلکه دزدند در لباس مسؤلین ،شما ش خد ره ناراحت نکنین
M 27 بهمن 1393
یا من چشمم تار شده یا این تصویر یکجوری هست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.391 seconds.