.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش به بیانیه رفع حصر موسوی و کروبی
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به بیانیه مطبوعاتی اخیر وزارت امور خارجه آمریکا، آن را مصداق بارز دخالت در امور داخلی ایران دانست.

 شمال نیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به بیانیه مطبوعاتی اخیر وزارت امور خارجه آمریکا، آن را مصداق بارز دخالت در امور داخلی ایران دانست.

مرضیه افخم در پاسخ به بیانیه مطبوعاتی اخیر وزارت خارجه امریکا و ادعاهای مطرح شده در مورد اقدامات قوه قضاییه و دستگیری و بازداشت برخی افراد، ضمن رد بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا، گفت: این بیانیه مصداق بارز دخالت در امور داخلی ایران است و مغایر با تعهدات صریح دولت آمریکا ذیل بیانیه الجزایر می باشد.

وی افزود: مناسب است مقامات آمریکایی به جای اینگونه اظهار نظرها و تـوصیه های نامربوط به سایر کشورها، تـوجه خود را بـه گزارشات رو به افزایش و نگرانی مراجع مستقل درباره حقوق شهروندی اتباع آن کشور معطوف نمایند و با تمهیدات لازم از تکرار حوادثی مانند فاجعه قتل 3 دانشجوی مسلمان امریکایی ممانعت به عمل آورده و در پی اجرای عدالت باشند.

جن ساکی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بیانیه ای مداخله جویانه درباره حصر موسوی، کروبی و رهنورد صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: چهار سال از زمانی می‌گذرد که دولت جمهوری اسلامی ایران، مقامات ارشد سابق ایران و نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری 2009 این کشور به نام های «مهدی کروبی» و «میرحسین موسوی» و همچنین «زهرا رهنورد» همسر موسوی را بدون آنکه رسماً آنها را به جرمی متهم کند، در بازداشت خانگی قرار داده است.

وی سپس ادامه داد: ما به همراه جامعه بین‌الملل ادامه بازداشت و آزار اعضای خانواده آنها را محکوم می‌کنیم و خواستار آزادی هرچه سریعتر آنها هستیم. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ج-ر 27 بهمن 1393
شماغلط میکنی که اشکارا درامور داخلی کشورهای اسلامی دخالت میکنی بعد هم گستاخانه تصمیمات داخلی یک کشور مستقل که 37 سال است به اربابی وسلطه گری شماپایان داده و باتمام مشکلات پیش رو که تماما عوامل شما چه ارداخل چه ازخارج برسر این مردم مظلوم به بهانه اسلامخواهی وظلم ستیزی اوده اندمحکومند به تحریمهای ناجوانمردانه .اگرراست میگی بروبه دادمردم نگونبخت خودت برس واهتمام کن که محتاجترند از دولتی که تماماهم وغمش شده ایجاد اشوب وبلوادرجهان ودخالت بیجادرکشورهای استقلال طلب تامنافع نامشروعش رابااشغال ادامه دهد.ننگت بادامریکا درکشوری دم ازدمکراسی وازادی عقیده میزنیدکه هربار تعدادی بیگناه به جرم اسلامخواهی وعدالت طلبی هم عقیده نبودن باشماتاوان سختی به بهای جان خود میپردلزند.مرگ برامریکا
ایمان 27 بهمن 1393
صدور این بیانیه از سوی آمریکا رو به جناب علی مطهری تبریک می گم!
فرهنگی 27 بهمن 1393
جناب ایمان این بیانه را به دیگران تبریک بگو که بدون محاکمه افراد را بازداشت خانگی می کنند ما در یک کشور مسلمان زندگی می کنیم که دینی سر شار از مهربانی دوستی و بخشش است
نا شناس 28 بهمن 1393
علی مطهری نه علی امریکایی
نا شناس 28 بهمن 1393
زنده باد علی مطهری زنده باد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.