.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در این مملکت قدرت دارم +سند
سپهبد پرویز خسروانى از فرماندهان ارتش رژیم پهلوی با سوءاستفاده از قدرت خود با زنان شوهردار رابطه نامشروع برقرار می‌کرد و شوهران‌شان را تهدید می‌کرد که من در این مملکت قدرت دارم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، سپهبد پرویز خسروانى از فرماندهان ارتش رژیم پهلوی با سواستفاده از قدرت خود با زنان شوهردار رابطه نامشروع برقرار می‌کرد و شوهرانشان را تهدید می‌کرد که من در این مملکت قدرت دارم.

از : ۳۰۲ تاریخ : ۵۴/۹/۳
به : عرض مى ‏رسد
موضوع : سپهبد بازنشسته پرویز خسروانى

خانمى به نام شعله با نامبرده بالا تلفنى تماس گرفت و اظهار داشت: موضوع روابط ما را فهمیده‌‏اند. چون شوهرم مى‏‌گفت چند روز قبل خانمى به منزل ما تلفن کرده و به بهرام (شوهرم) گفته که مواظب خانمت باش چون با تیمسار (سوژه) روابط نامشروعى دارد.

اغلب در زمین تنیس باشگاه تاج با همدیگر قول و قرار مى‌‏گذراند. چند بار به تنهایى به منزل تیمسار رفته و بارها به منزلى که متعلق به زاهدى است و محل عیش و عشرت است، زن تو با تیمسار به آنجا رفته است.



تمام جزئیات ما را به شوهرم گفته؛ نمى‏‌دانم این زن کیست که این قدر مواظب ما است فکر مى‏‌کنم کار شهین باشد که آن روز موقعى که جلو باشگاه من سوار ماشین شما شدم، ما را دیده باشد. از آن روز به بعد بهرام به من سوءظن پیدا کرده و از حرکاتش معلوم است که خیلى ناراحت است و قبل از ظهرها به منزل تلفن مى‏‌کند تا ببیند من بیرون رفته ام یا نه. اگر خداى نکرده موضوع روابط ما را بفهمد چون لر بختیارى است حتما مرا مى‏‌کشد لذا اصلح است روز دوشنبه من به آنجا نیایم چون مى‌‏ترسم متوجه شده، مرا تعقیب کند.

سوژه اظهار داشت: ناراحت نباش شوهرت هیچ غلطى نمى‏‌تواند بکند چون من در این مملکت آن قدر قدرت دارم که شوهرت را به عنوان تریاک‏ کشى به زندان بی‌ندازم و از طرفى فکر مى‏‌کنم این تلفن از طرف هلن باشد که مستخدمه من بود و بیشتر به وضع خانه آشنا بوده و اخیرا چون زیاد مشروب مى‏‌خُورْد از خانه اخراج کردم و موقعى که به منزل من مى‏‌آمدى شما را دیده بوده و شماره تلفن بیشتر دوستان مرا مى‏‌دانست. فعلاً ناراحت نباش صلاح است که این هفته همدیگر را ملاقات نکنیم. من سه شنبه به شما تلفن مى‏‌کنم.

ملاحظات : سوژه با بیشتر زنان شوهردار روابط نامشروعى دارد و از تلفن آنها چنین استنباط مى‏‌گردد که نامبرده (شعله) یکى از بازیکنان تنیس باشگاه تاج بوده که داراى شوهرى [است] به نام بهرام که بختیارى مى‏‌باشد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.