.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرد معتاد سر همسرش را از تن جدا کرد

حكم قصاص مردي كه متهم است دو سال پيش همسرش را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و جسدش را مثله كرده بود در ديوان عالي كشور تاييد شد.
 
به گزارش اعتماد، اواخر فروردين سال ٩٠ مردي به پليس آگاهي شهر ري مراجعه كرد و پليس را در جريان ناپديد شدن همسرش قرار داد. او در اظهاراتش به ماموران گفت: همسرم دو روز قبل از خانه خارج شده و تاكنون برنگشته است. هرچه دنبال او گشتم فايده‌اي نداشت به همين خاطر به پليس آگاهي آمدم تا ناپديد شدن او را گزارش كنم.
 
 با ثبت شكايت مرد به سرعت پرونده اي با موضوع «مفقودي» تشكيل شد و تيمي از كارآگاهان مسوول رسيدگي به آن شدند. تحقيقات ماموران ادامه داشت تا گزارش كشف جسد مثله شده زني جوان در داخل يك چمدان در حاشيه خياباني در شهر ري به پليس آگاهي داده شد.
 
 با حضور ماموران در محل، جسد به پزشكي قانوني منتقل و تحقيقات اوليه آغاز شد.همزمان ماموران با رجوع به بانك اطلاعاتي مفقودين دريافتند كه جسد مثله شده متعلق به زني است كه نشانه‌هاي آن با مشخصه‌هاي همسر مرد شاكي تطابق دارد.
 
 اين در حالي بود كه گزارش پزشكي قانوني نيز مرگ بر اثر ضربات متعدد چاقو و جدا شدن سر از بدن را تاييد كرد و فرضيه قتل را قوت بخشيد. با بازداشت همسر مقتول رسيدگي به پرونده وارد مسير تازه‌اي شد.
 
 با اين حال متهم هرگونه ارتكاب به قتل همسرش را تكذيب و به ماموران گفت: من هیچ دخالتی در قتل همسرم نداشتم. همسرم هنگام خروج از خانه النگو‌هایش در دستش بود ولی حالا النگو ندارد. برای همین احساس می‌کنم که او قربانی یک سرقت شده  باشد.
 
گفته هاي متهم ماموران را به تكاپوي بيشتر واداشت اما هرچه روند پيگيري پرونده پيش مي‌رفت قاتل بودن همسر مقتول بيشتر قوت مي‌گرفت تا سرانجام بازرسي از خانه مقتول و پيدا شدن آثار لكه هاي خون راز قتل را فاش كرد.
 
متهم نيز كه در مقابل مدارك پليسي قرار گرفته بود، سرانجام لب به اعتراف گشود و درباره روز حادثه گفت: خیلی وقت بود که با همسرم اختلاف داشتم. او به خاطر اعتیادم مرتب با من دعوا می‌کرد و من را اذیت می‌کرد. روز حادثه هم باز با هم دعوایمان شد. برای همین کنترلم را از دست دادم و با چاقو او را کشتم. پس از آن سرش را از بدنش جدا کرده و جسدش را داخل یک چمدان گذاشتم و به حاشیه شهر بردم و همانجا رها كردم.
 
 با ثبت اعترافات متهم، پرونده پس از بازسازي صحنه جرم و صدور کیفرخواست به شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. با آغاز روند رسيدگي به پرونده در دادگاه، متهم به قصاص محكوم شد و با تاييد حكم از سوي قضات ديوان عالي كشور قرار است اين حكم به زودي اجرا شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.3 seconds.