.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی:
کتابخانه های عمومی باید به عنوان دانشگاه های مردمی توسعه یابند

دکتر مهردخت وزیرپور طی گفتگویی در حاشیه برگزاری چهارمین دوره آموزشی مشاوره کتابدار، به لزوم توسعه کتابخانه های عمومی به عنوان دانشگاه های مردمی تاکید کرد.

به گزارش شمال نیوز از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی در این گفتگو اظهار داشت: خوشبختانه تمام مسئولان کشور این نیاز را حس می کنند که برای پیشرفت کشور باید کتابداری و کتابخوانی توسعه پیدا کند و از همه ظرفیت ها در این زمینه استفاده شود.

دکتر وزیرپور برگزاری دوره های آموزشی برای کتابداران را لازمه تحقق این امر مهم عنوان نمود و گفت: ارائه خدمات مناسب و بهینه در کتابخانه های عمومی در گرو استمرار این دوره های آموزشی خواهد بود.

وی تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات را مهمترین ثمره این دوره ها دانست و تاکید کرد: با برطرف شدن کمی ها و کاستی ها شاهد آثار مثبت فراوانی خواهیم بود که به توسعه کمی و کیفی کتابخانه های عمومی می انجامد.

این استاد دانشگاه افزود: با توجه به عصر فن آوری و توسعه ارتباطات، کتابداران باید با تقویت بنیه علمی و به روز بودن، رضایت مراجعه کنندگان را جلب کنند و حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی در پایان ابراز امیدواری نمود: همه کتابداران بتوانند از مباحث مطرح شده در این دوره ها استفاده کنند تا پشتوانه علمی و تجربی حداکثری را برای انجام رسالت خود داشته باشند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.