.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در
تجمع اعتراضی دانشگاهیان دانشگاه آزاد قائمشهر در پی اهانت به ساحت پیامبر(ص)
شمال نیوز : باقرزاده با برشمردن برخی صفات نیکوی حضرت رسول (ص) تصریح کرد: در کلام پیامبر(ص) هیچگونه افراط و تفریطی وجود ندارد و تمامی کلامشان بر حق بود و گفت: غربی ها خواستند با اهانت به پیامبراسلام هراسی را راه بیندازند اما به برکت دین مبین و پیامبراکرم (ص) این حرکت منجربه اسلام گرایی بیشتر درجهان گردید. ...
تجمع اعتراضی دانشگاهیان دانشگاه آزاد قائمشهر در پی اهانت به ساحت پیامبر(ص)

شمال نیوز : محمدرضا باقرزاده رئیس واحدقائم شهر در تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر که در خصوص اقدام شرم آور نشریه فرانسوی در انتشار کاریکاتور موهن از پیامبر عظیم الشان اسلام (ص)که با حضور اعضاء هیئت رئیسه ، اساتید ،کارکنان و دانشجویان در مسجد بقیه الاعظم (عج) واحد قائم شهر برگزار شد با تبریک ایام میلاد امام حسن عسکری (ع) وضمن محکوم کردن این اهانت بزرگ گفت: در اتفاقات اخیر هم دنیای غرب باید از عمل ننگین و هم برخی مومنین در قبال ندادن پاسخ مناسب درقبال این عمل زشت و ناپسند احساس شرم کنند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد قائم شهر ، دکتر باقرزاده قرن 21 را قرن تغییر و تحول با ادعای ایجاد نظم نوین جهانی نامید و گفت: اندیشمندان مختلف در عرصه تفکر غرب نکاتی را در این خصوص مطرح کردند که بلا و مصیبتی که امروزه بر ما وارد شده حاصل اندیشه های نامناسب آنها است.
دبیر هم اندیشی اساتید دانشگاههای آزاداسلامی استان مازندران گفت: بی تردید اواخر قرن 20 و اوایل قرن 21با نام لیبرال دموکراسی گره خورد ه است.
وی لیبرال دموکراسی را به عنوان یک مذهب آخرالزمانی اما بدون ذکر نام مذهب در دنیای غرب معرفی کرد و آزادی فردی و حق انتخاب را از شاخص های آن برشمرد و اظهارکرد: غرب از یک سو با طرح اندیشه لیبرال دموکراسی ظاهرا آئین یگانه تکامل بشری را به دنیا معرفی نمود و از سوی دیگر با طرح مقابله شرق و غرب ،اسلام را در مواجهه با تفکر غربی یک خطر نشان داد.
این مقام مسئول، یادآور شد: اما در عمل در دنیای غرب اتفاقی افتاد که با ادعای آزاد بودن و حق انتخاب آحاد مردم در تناقض بود.
عضو هیئت امنا دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران بیان کرد: امروزه لیبرال دموکراسی غرب در حوزه اندیشه و فکر به بن بست تاریخی رسیده است و تأکید کرد غرب نتوانست در هیچ یک از دو حوزه اندیشه و عمل استدلال منطقی و مطلوب بیاورد و لذا موجبات اهانت به ساحت پیامبر رحمت را فراهم کرد .
باقرزاده با برشمردن برخی صفات نیکوی حضرت رسول (ص) تصریح کرد: در کلام پیامبر(ص) هیچگونه افراط و تفریطی وجود ندارد و تمامی کلامشان بر حق بود و گفت: غربی ها خواستند با اهانت به پیامبراسلام هراسی را راه بیندازند اما به برکت دین مبین و پیامبراکرم (ص) این حرکت منجربه اسلام گرایی بیشتر درجهان گردید.
رئیس واحدقائم شهر دین اسلام را دین کرامت،علم و اخلاق دانست و گفت: دشمنان اسلام خواستند نور خدا را خاموش کنند اما به فضل خداوند نور خدا افزون تر شد.
باقرزاده طراحی کاریکاتورهای موهن را حاصل اندیشه و ذهن بیمار دشمنان اسلام دانست وگفت: این حرکات جز نمایش بی ادبی و بی شرمی آنها هیچ کارکرد هنری و فرهنگی ندارد.
باقرزاده هدف این حرکات وقیحانه غربیها را که بصورت سیستماتیک و تعریف شده است توهین به اسلام و اولیاء خدا جهت خشک کردن ریشه های اعتقادی مردم دانست.

در پایان، تجمع کنندگان، با قرائت بیانیه و با سر دادن شعارهای صل علی محمد و آل محمد، مرگ بر استکبار جهانی، خشم و انزجار خود را از این اقدام شرم آور نشریه فرانسوی اعلام کردند و با قرائت بیانیه این حرکت را محکوم کردند.
متن بیانیه به شرح ذیل می باشد.

بسم رب الکریم
کافران می خواهند که نور خدا را بنفس تیره و گفتار جاهلانه خود خاموش کنند و خدا نگذارد تا آنکه نور خود را در منتهای ظهور و حد اعلاء کمال برساند هرچند کافران ناراضی و مخالف او باشند. (توبه- 32)
باردیگر دست پلید و نابکار استکبار جهانی و خصم کینه توز اسلام و آیین رهایی بخش محمدی (ص) از آستین قلم بدستان مزدور غربی بیرون آمد و با انتشار کاریکاتور شرم آور و موهن علیه پیامبر مهربانی و رحمت، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) قلب میلیونها عاشق حضرتش را در اقصی نقاط عالم جریحه دار کرد.
کاش تهی مایگان شأن و منزلت هنر را پاس می داشتند وجایگاه رفیع قلم را درک می کردند چرا که برگ برگ تاریخ بشریت گواهی می دهد که تمام افتخارات و مباهات عالم انسانیت از این سرچشمه ی پاک رحمت الهی یعنی وجودیگانه و بی مثال انسان کامل از ازل تا ابد، خاتم پیغمبران ،حضرت محمدبن عبدا.. نشأت گرفته است.با این حال مع الاسف هرازگاهی شاهدیم برخی افکار بیمار در ممالک غربی به تحریک و پشتوانه ی پوشالین امپریالیسم جهانخوار و صهیونیسم بین الملل،جسارت وبی ادبی به ساحت نور را از حد می گذرانند. غافل از آنکه اینگونه ، دست و پا زدنهای مذبوحانه، مشتی خاک به سمت خورشید است که هیچ تأثیری در فروغ لایزال ،اسلام محمدی (ص) نداشته و نخواهند داشت و در نظرگاه تمامی آزادگان عالم و همه جوامع حقیقت طلب بشری، مردود ومحکوم است ،نکته تأمل برانگیز در جریان این مانور مزورانه، باج خواهی بی شرمانه ی رژیم غاصب، جنایتکار جعلی و کودک کش صهیونیستی است که همواره یکی از طراحان و عاملان اصلی رشد و تحریک گروههای افراطی و تروریست بین الملل به شمار
می آید.
ما دانشگاهیان دانشگاه آزاداسلامی واحدقائم شهر ضمن عرض اعتذار به پیشگاه خلف صالح نبی اکرم حضرت بقیه اله الاعظم (عج) و ابراز تألم و تأسف از حوادث تروریستی روی داده در جای جای کره زمین اقدام مزدورانه و تحریک آمیز نشریه ی معلوم الحال «شارلی ابدو» در توهین مکرر به ساحت قدس نبی مکرم اسلام ،رسول اعظم محمدمصطفی (ص) را شدیداً محکوم نموده و از مسلمانان عالم خصوصاً امت خدا جو و شهید پرور ایران اسلامی ،علی الاطلاق جامعه ی بزرگ دانشگاهی کشور می خواهیم تا با هوشیاری ، بصیرت و زمان شناسی تحت زعامت مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (حفظه ا...) نسبت به محکومیت عمیق این اقدامات سازماندهی شده و تبیین دقیق عوامل و صحنه گردانان اینگونه جریانات تأمل برانگیز اقدام نموده تا در تقلیل خطر بزرگ گسترش و نشر افراط گرایی در همه جوانب و در تمامی جوامع بشری به وظیفه علمی و عملی خود عامل باشند.
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 11 بهمن 1393
دکترحلاجیان رئیس مردمی وجهادی دانشگاه آزادقائمشهر است.
ق.یزدانی 11 بهمن 1393
جناب آقای دکتر باقرزاده،مسئولیت جدیدشما را دراستانداری خدمت شما پیشاپیش تبریک عرض مینمایم.
چکاوک 11 بهمن 1393
مگه باقرزاده عوض نشدش؟پس خبرگزاری های دیگه چی میگن که یکی دیگه حکم داره.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 12 بهمن 1393
برادر ارزشی آقای رمدانی از شما به عنوان مدیری حق گرا انتظار می رود پیام های مخاطبین خود را منتشر کنید.
آقای باقرزاده بداند مردم قائم شهر شعار دادن را نمی پسندند.خیلی وقت بدون هیچ حکمی تکیه دادی به اون صندلی در حالی که حکم ریاست این واحد دانشگاهی به نان یک نفر دیگر زده شده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.