.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه جنجالی نمایندگان به برادران لاریجانی
حدود 20 نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه های جداگانه به رییس مجلس شورای اسلامی و رییس قوه قضائیه خواستار اعلام اسامی نامزدهای مجلس هشتم شدند که از محمدرضا رحیمی پول گرفته اند.

 شمال نیوز: حدود 20 نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه های جداگانه به رییس مجلس شورای اسلامی و رییس قوه قضائیه خواستار اعلام اسامی نامزدهای مجلس هشتم شدند که از محمدرضا رحیمی پول گرفته اند.

 نامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضائیه 20 امضا دارد .

در بخشی از این نامه آمده است: ما خواستار اعلام اسامی 170 نماینده و نامزد مجلس هشتم که از محمدرضا رحیمی معاون متخلف اول رییس جمهور دولت دهم پول اخذ کرده اند هستیم.

23 نماینده نیز با امضای نامه ای خطاب به علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی درخواست مشابهی را مطرح کرده اند.

محمدرضا رحیمی معاون اول رییس جمهوری در دولت دهم در نامه ای به محمود احمدی نژاد رییس جمهوری سابق آورده است: برای آگاهی ملت شریف ایران می گویم که همواره در آستانه برگزاری انتخابات مجلس، کمیته هایی برای برنامه ریزی و راهبری امر انتخابات توسط جریانات سیاسی تشکیل می شد در این راستا برای انتخابات مجلس هشتم نیز کمیته ای متشکل از برخی چهره های اصولگرا برگزار و بنا شد از کاندیداهای اصولگرا در سطح کشور از طریق کمک های غیردولتی پشتیبانی مالی شود.

رحیمی در ادامه این نامه می افزاید: در میان افراد کمک کننده فردی به نام جابر ابدالی که از سوی برخی نمایندگان مجلس و مقامات قضایی و اجرایی به این جانب معرفی شده بود برای کمک اعلام آمادگی کرد، بنده نیز به واسطه حساسیت و اطمینان خاطر از سالم بودن کمک های نامبرده همچون سایر موارد در خصوص ایشان از طریق حراست دیوان محاسبات از مجاری ذیصلاح در خصوص وی استعلام کردم که پس از اطمینان و پاسخ مثبت که اسناد آن ضمیمه پرونده است برای دریافت کمک از وی اعلام آمادگی کردم و از وی خواست که به کاندیدایی که ما معرفی می کنیم از محل حساب شخصی و چک بانکی خودش کمک کند.

رحیمی در ادامه این نامه بیان کرد: در نهایت نامبرده مجموعا یک میلیارد و 200 میلیون تومان را به این امر اختصاص داد و البته کلیه اسناد و کپی چک های صادره که به قریب 170 نفر از کاندیداهای مجلس هشتم پرداخت شده است در پرونده ثبت و ضبط است و همه آن به مصرف انتخابات رسید. بنابراین کل این مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان بوده و عینا به حساب نامزدها پرداخت شده است. /250 ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 12 بهمن 1393
مال حرام نوش جون همه تان
نا شناس 11 بهمن 1393
یاد آقای جعفرقربان پور کاندیدای فرهنگی مجلس هشتم و مجلس نهم از حوزه انتخابیه شهرستان ساری بخیر که با آنکه سابقه خدمت ستادی در مجلس شورای اسلامی و ستاد اداره کل آموزش و پرورش مازندران را با سابقه درخشان علمی و اجرایی ملی و بین المللی داشت اما هرگز تن به گدایی سیاسی و اقتصادی و رانت خواری از کانون های قدرت و ثروت نداد . با آنکه حتی مورد بی مهری مسئولین و سیاسیون رانت خوار قرار داشت اما از ارزشهای انسانی و فرهنگی برای تبلیغات انتخاباتی سوء استفاده نکرد . سوال این است اگر انسانهای شریف و سالم و کاندیداهای قانون گرا مزاحم دولتی ها و سیاستمداران فاسد محسوب می شوند و مورد آزار و اذیت قرار می گیرند چرا خبرنگاران و رسانه ها و مطبوعات بر اساس وجدان خبرنگاری و رسالت مطبوعاتی افشاگری نکردند .؟؟؟؟!!!! آن کاندیداهای شریف که گمنام نگه داشته شدند الان کجا هستند . ......
نا شناس 11 بهمن 1393
خدایا عاقبت همه ما را ختم به خیر گردان.
خداوند لعنت کند باعث و بانیانش را.....و.........و......و.....و.....
123 12 بهمن 1393
زیر هزار میلیارد تومان که ارزش پیگیری ندارد!! لطفا ما را به سخره نگیرید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.