.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار: بودجه مازندران از نرم جمعیتی افزایش یافت

 شمال نیوز: استاندار مازندران با بیان اینکه برای نخستین بار بودجه مازندران از نرم جمعیتی افزایش پیدا کرده است گفت: بودجه سال 94 از یک هزار و 300 میلیارد تومان به  یک‌هزار و 700 میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ ربیع فلاح جلودار  در آستانه فرا رسیدن دهه فجر در نشست خبری اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در شرایط سختی سکان اجرایی کشور را به عهده گرفت اما در تحقق شعارها اقدامات لازم را داشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر رشد اقتصادی کشور مثبت است اظهار داشت: با برنامه‌هایی دولت تدبیر و حمایت مقام معظم رهبری  در حال حاضر تورم در کشور به زیر 20 درصد نیزرسیده است .

فلاح با بیان اینکه در تلاش هستیم تا تورم را یک رقمی کنیم افزود: با توجه به آمار بانک مرکزی تورم در مازندران کمتر از 20 درصد است.

استاندار مازندران گفت: کاهش تورم حاکی از انضباط مالی است.

وی تصریح کرد: دولت بر اساس اولویت‌هایی که داشته طرح تحول سلامت را بعنوان یک طرح انقلابی در کشور پیاده کرده است.
فلاح خاطرنشان کرد: طرح تحول سلامت در مازندران بهتر از سایر استان‌های کشور انجام شده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه باسوادی از شاخصه‌های مهم توسعه در هر کشور است، گفت: در سال 57 ،در مازندران 45 درصد با سواد وجود داشته اما در سال 92 این آمار به  85 درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در سال 57 در مازندران فقط 7 دانشگاه وجود داشته که این آمار در سال 92 به 146 دانشگاه و موسسه آموزش عالی رسیده است .

فلاح افزود : در سال 57 حدود 2 هزار و 599 دانشجو در حال تحصیل بودند که این آمار در سال 92 به 250 هزار دانشجو در سطح استان رسیده است .

استاندار مازندران با اشاره به اینکه بودجه 93 از رشد مناسبی نسبت به سال 92 برخوردار بوده است ، گفت: تا امروز بودجه استان به صورت صد درصدی  دریافت کردیم این در حالی است که درآمد دولت از محل بودجه نفت بسیار محدود شده است.
وی اظهار داشت : 150 میلیارد تومان اضافه بر سقف اعتبار مورد نیاز مازندران به راه‌های مواصلاتی استان اختصاص یافته است.
فلاح  با بیان اینکه یک‌هزار و 385 پروژه در دهه فجر با 648 میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: عمده پروژه‌ها، طرح‌های نیمه تمام، مسکن مهر، پروژه پرورش ماهیان خاویاری و... است.

استاندار مازندران اظهار داشت:  برای احیای زغال سنگ ‌البرز  600 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که تا پایان سال نهایی می شود .

وی با اشاره به اینکه بیش از 6 هزارو 200 میلیون تومان اقدامات اجرایی است که شروع شده است، گفت: بودجه سال 94 از یک هزار و 300 میلیارد تومان به  یک‌هزار و 700 میلیارد تومان افزایش می‌یابد.  

 

افتتاح بیش از 10 هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر 93

معاون عمرانی استاندار مازندران نیز در این نشست از افتتاح بیش از 10 هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر 93 در استان خبر داد.

علی نبیان اظهار داشت: این پروژه ها فردا یکشنبه 12 بهمن ماه همزمان با اولین روز از دهه فجر با حضور مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی در بابلسر به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از پروژه های مسکن مهر در استان دارای مشکلاتی بودند که با تامین مالی برای هر واحد از 20 میلیون تومان به 25 میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده است .

نبیان در خصوص زباله سوزهای استان گفت: در حال حاضر شاهد پیشرفت فیزیکی 65 تا 70 درصدی زباله سوزها در استان هستیم.

معاون عمرانی استاندار مازندران ادامه داد: تمام تلاش شهردار ساری و استاندار بر این است که با به حداقل رساندن مشکلات بتوانیم اوایل سال 95 بحث احداث زباله سوز در شهرستان ساری را در دستور کار داشته باشیم. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 12 بهمن 1393
با سلام.
تنها ویژگی خاصی که مرکز مازندران ساری دارد اینست
که با وجود مرکز استان بودن فاقد دانشگاه جامع است.
نا شناس 13 بهمن 1393
تمام استاندارها هرچي بگيرن مي گن چيزي نداريم استاندار ما به اين دو زار مي گه افزايش نرم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.