.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام مجمع نمایندگان مازندران به مناسبت دهه فجر

 شمال نیوز: در 22 بهمن 1357 بعد از سال ها مجاهدت و شهادت جمعی از بهترین فرزندان ملت ، به حبس و تبعید رفتن مبارزان پاکدل و به همت عزم عاشورایی ایرانیان و به رهبری مرجعی مجاهد و عالمی شجاع و بصیر و از نسل پیامبران ، پرچم توحید و استقلال در سرزمین اسلامی مان برافراشته شد و انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

ملت سرافراز ایران که طی قرن ها طعم تلخ ظلم حاکمان مستبد را چشیده بودند با دم مسیحایی امام عظیم الشأن جانی تازه را بر کالبد میهن عزیزمان محقق ساختند و در عصری که زورگویان عالم قصد محو همیشگی معنویت و خدا باوری را نموده بودند انقلاب و حکومتی را بر پایه ی آموزه های وحی استوار ساختند و الگویی از کشوری نمونه ارائه کردند که در عین تعامل با جهان به استثنأ چند کشور تمامیت خواه ، بر استقلال و عزت خود نیز پای می فشارد و با تکیه بر ظرفیت های بی نظیر جوانانش و عزم و اراده مبتکران و مخترعان و دانشمندان و آحاد مردم قله های بلند و رفیع عظمت و شکوه را در افق اراده های محکم خودمی بیند.

ملت بزرگ و تاریخ ساز ایران در همه ی سال های بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی با تبعیت از امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و با تقدیم بهترین جوانانش و حضور همیشگی در صحنه های سرنوشت ساز همواره بر آرمان های رفیع انقلاب اسلامی پای فشرد و لحظه ای از عهد و پیمان خود با امام وشهدا و رهبری دست نکشید. ملت و رهبری عزیز با قلب هایی مملو از عشق یکدیگر ضمن خنثی نمودن همه طراحی های پیچیده دشمن آماده فتح فرداهای علم و فناوری و عظمت و پیشرفت هستند. ملت ایران باور دارد انقلاب اسلامی با پیروزی در 22 بهمن 57 به پایان نرسیده است و آن پیروزی و همه ی پیروزی های بیش از سه دهه گذشته زمینه ساز اتفاقاتی بزرگ و تاریخی برای ایران عزیز و همه بشریت است . اینگونه است که به حق بیداری اسلامی امروز را تداوم انقلاب اسلامی مردم ایران تفسیر می کنند.

22بهمن امسال نیز همه شهرها و روستاها ی ایران عزیز بویژه مازندران ولایی و علوی شاهد حضور ده ها میلیونی مردم شریف ایران خواهد بود که بار دیگر با صدایی رسا آرمان ها و ارزش های الهی خود را فریاد خواهند زد و از مستکبران و زورگویان برائت خواهند جست و پاسخ لفاظی های بی ادبانه غرب و همچنین پاسخ اقدام شیطانی توهین به پیامبر عظیم الشأن را با فریادی بلند و الهی خواهند داد، 22 بهمن امسال دلدادگی مردم به رهبر معظم انقلاب ، شهدای عزیز میهن و امام شهدا بار دیگر با شکوهی هرچه تمام تر تجلی خواهد یافت. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 بهمن 1393
با تشکر از مجمع نمایندگان فقط به فکر پیام دادن نباشند یه مقدار به فکر معیشت مردم هم باشند همین مردم کارگر بودند که در پیروزی انقلاب نقش داشتند همین قشر کارگر بودند که 8 سال جنگ نقش ایفا کردند اما بعد از همه این گرفتاریها نمایندگان ما در مجلس از حق و حقوق این مردم دفاع نمیکنند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.