.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشست کاروان خبری فجر گیلان با فرماندار رشت

کاروان خبری فجر گیلان با فرماندار رشت نشست برگزار کرد.

به گزارش فارس، کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی فجر گیلان دقایقی پیش با عیسی مهدوی فرماندار این شهرستان در محل فرمانداری نشست برگزار کرد.

فرماندار رشت در این نشست با قدردانی از تلاش رسانه‌ها در انعکاس درست اخبار، نقش آنها در برجسته‌سازی فعالیت‌های صورت گرفته در انقلاب اسلامی را مهم دانست.

عیسی مهدوی با اشاره به اینکه دهه فجر امسال پروژه‌های عام‌المنفعه در رشت به بهره‌برداری می‌رسند، تصریح کرد: در دهه فجر امسال تعداد 226 طرح دولتی و 19 پروژه خصوصی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی این طرح‌های را در بخش‌های عمران شهری، آموزش، کشاورزی، عمران روستایی، بهداشت و درمان، بخش انرژی و... عنوان کرد.

فرماندار رشت با تصریح بر اینکه امسال تعدادی از پروژه‌های نیمه تمام رشت ر دست اجراست، گفت: تنها کمتر از 10 درصد پروژه‌ها جدید بوده و بقیه نیمه تمام و با بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی هزینه اجرای پروژه‌های دولتی دهه فجر را 163 میلیارد و 108 میلیون تومان و بخش‌خصوصی نیز 181 میلیارد و 350 میلیون تومان ذکر کرد.

به گزارش فارس، کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان با مسئولیت خبرگزاری فارس در ایام‌الله دهه مبارک فجر با هدف بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه فرهنگی در سال جاری و طبق فرمایش‌های مقام معظم رهبری با فرمانداران شهرستان‌های استان دیدار کرده و نشست با خبرنگاران را برگزار می‌کند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.222 seconds.