.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۶ کشته درسقوط پیکان به داخل آب+عکس

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذزبایجان‌شرقی گفت: سقوط پیکان در مسیر تبریز - آذرشهر ورودی خسروشاه به داخل آب ۶ کشته بر جا گذاشت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذزبایجان‌شرقی گفت: سقوط پیکان در مسیر تبریز - آذرشهر ورودی خسروشاه به داخل آب ۶ کشته بر جا گذاشت.

حبیب حسینقلی‌زاده اظهار داشت: در این حادثه اعضای خانواده ۶ نفری که شامل ۳ کودک، ۲ خانم و پدر خانواده بودند جان خود را از دست دادند.

وی درباره زمان و مکان حادثه نیز اظهار داشت: این حادثه در مسیر تبریز - آذرشهر و در ورودی خسروشاه و طی شب گذشته اتفاق افتاده و طی آن آمبولانس فوریت پزشکی خسروشاه به محل حادثه اعزام شد.


حسینقلی‌زاده با اشاه به اینکه پراید، پیکان، جرثقیل، پاترول و زانتیا، اف جی کروز و یا به عبارتی نوع ماشین، تفاوتی در واژگونی و یا عدم واژگونی در جاده ها ندارد اضافه کرد: متاسفانه عدم کنترل سرعت مطمئنه متناسب با توان خودرو، هر طیف از خودرو را با خطر واژگونی مواجه می سازد.

این مقام مسئول در حوزه بهداشت و درمان از رانندگان عبوری خواست در صورت مشاهده آلارم آمبولانس های مرکز فوریت‌های پزشکی، راه را برای عبور این خودروها باز کنند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.