.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار مدیر کل تعاون و تشکل های کارگری با مدیر کل جدید صدا و سیمای مازندران

علی بابایی کارنامی مدبر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی به همراه تشکل های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران با حضور در دفتر کار مقدسی مدیر کل جدید صدا و سیمای مازندران با وی دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل، در این دیدار علی بابایی کارنامی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران ضمن تبریک انتصاب مقدسی و تقدیر و تشکر از زحمات آقای حمیدی طی سخنانی گفت: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بهمراه شرکای اجتماعی خود همواره بیشترین خدمات را به مردم شریف استان ارائه نموده است.

وی افزود: صدا و سیمای مازندران همواره همگام با این مجموعه خدمات شایانی را ارائه نموده است که بسی جای تقدیر دارد.
بابایی کارنامی در پایان اظهار داشت: توفیق روزافزون برای تمامی مجموعه صدا و سیمای مازندران و همه رسانه های استان را از خداوند متعال خواستاریم.

در ادامه جلسه سید حمزه درواری رئیس کانون کارفرمایان استان مازندران نیز خواستار تعامل سازنده صدا و سیما با کارفرمایان استان شد و توجه نشان دادن به جایگاه بخش خصوصی در رسانه را ضروری بیان نمود.

نصراله دریابیگی دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران نیز در ادامه به اهمیت صدا و سیما به عنوان حلقه ی اتصال و انعکاس اخبار در زمینه های مختلف علی الخصوص فرهنگ سازی نیروی کار و حمایت همه جانبه از کار ،تولید و عدالت اجتماعی اشاره کرد.

در ادامه این دیدار صمیمی صادق مقدسی مدیر کل جدید صدا و سیمای مازندران ضمن تشکر از لطف حضار اظهار کرد: در خدمت جامعه بزرگ تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در جهت توسعه استان هستیم.

مقدسی ادامه داد: هدف ما آن است که آنچه را که ما می¬گوییم مردم درک نمایند و به قول معروف حرف حساب بزنیم و عدالت در رسانه را به درستی اجرا نماییم.

مدیر کل صدا و سیمای مازندران تاکید کرد مردم از درگیری های سیاسی و چالش ها خسته شده اند و تلاش ما در راستای امیدبخشی و آرامش بخشی است و از میزگرد هایی که در جهت انتقاد سازنده و کلام امید بخش باشد استقبال کرده و تلاش می کنیم تا زحمات زیادی که در استان برای حل مشکلات مختلف کشیده می شود را به درستی منعکس نمائیم .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.