.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری جشن پایان آسفالت روستایی در بابلسر
فرماندار بابلسر گفت: به مناسبت آسفالت شدن تمام روستاهای سطح شهرستان جشن پایان آسفالت در ایام‌الله دهه‌فجر در بابلسر برگزار می‌شود.

شمال نیوز: سید علی اسد بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری بابلسر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه مدیران از روزمرگی بپرهیزند، اظهار کرد: مدیران باید ضمن داشتن برنامه کوتاه مدت، اقدامات درازمدت را نیز برای اصلاح ساختار اداری داشته باشند و اقداماتی انجام دهند که شهرستان در سطح کشور شناخته شود.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان احداث فرودگاه را در شهرستان ضروری برشمرد و گفت: اقدامات لازم درباره دفن بهداشتی زباله صورت گیرد، یکی از راه‌های آن تفکیک زباله است که با تفکیک زباله از مبدا می‌توانیم چرخه اقتصادی طلای کثیف را کامل کرده و محلی برای درآمد پایدار به‌وجود آوریم.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه مدت و کمیت حضور در شهرستان مهم نیست بلکه اصل بر کیفیت است، بیان کرد: کیفیت با همدلی و هم‌افزایی حاصل می‌شود و تا زمانی که در این شهرستان هستم از همه سلایق و دیدگاه‌ها استقبال می‌کنم چون معتقدم هرگونه افراط و تفریط برای مردم مضر است و بهترین رفتار، رفتار تعادلی است.

اسد با بیان اینکه پروژه‌ها باید در موعد مقرر به بهره‌برداری برسند، عنوان کرد: بازدید از پروژه‌ها و سرکشی به ادارات از برنامه‌های اصلی است.

وی با بیان اینکه بابلسر شهری گردشگری است، گفت: لازم است همه الزامات شهر گردش‌پذیر را داشته باشد که مهم‌ترین آن زیبایی و آراستگی است که باید این زیبایی و آراستگی از محیط کار شروع شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر با تاکید به اینکه در معابر عمومی، خیابان‌ها، نحوه چیدمان شهری و مبلمان شهری باید آراستگی وجود داشته باشد، بیان کرد: وضعیت مبلمان شهری باید متناسب با همه اقشار جامعه چیدمان شود.

وی با تاکید به ارج نهادن به ایام‌الله دهه‌فجر ادامه داد: برای اینکه پروژه‌ای به موقع افتتاح شود، نباید کیفیت را فدای کمیت کرد.

اسد به حضور پررنگ در مراسم‌های ایام‌الله دهه‌فجر و راهپیمایی 22 بهمن، میزبانی افتتاح مسکن مهر در مازندران، برگزاری جشن پایان آسفالت روستایی به خاطر آسفالت شدن تمام روستاهای بابلسر و... را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ایام‌الله دهه‌فجر در بابلسر دانست.

این مسئول با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز اظهار کرد: محیط شهرستان برای استقبال و پذیرایی از مسافران فراهم شود و به مسافر، گردشگر و توریست به عنوان طعمه دیده نشود و با فراهم کردن امکانات و شرایط مورد نیاز آنها میزبان خوبی برای مسافران باشیم.

اسد در پایان به آماده کردن مساجد شبانه‌روزی برای مسافران و نظافت سرویس‌های بهداشتی بین راهی تاکید کرد./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 بهمن 1393
سلام بر فرماندار کاردان شهرمان سلام بر وال. شهرمان خواهش دارم حق مان را از بعضی مدیران ظاهر اصلاح. که به دروغ خودشان. را. وصل. اینو اون. میدونند و بعضی از. مدیران. را پشت. شان خالی. وبه قول مازندرانی ها چغلی. این. و. ان. را. میکنند. اینها. را. از مصادر امور برکنار کن. ضمنا نسبت حقوق بیت المال وحق الناس تعصب داشته باشید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.